Gość joker_wks Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 witam mam pytanie do wszystkich znających tą wersie silnikową chcę kupić takie auto rocznik 2001 silnik 2.2 DTi 3drzwiowy itd mam pytanie a nawet kilka 1.jak jest z rozrządem czy jest pasek czy łańcuszek 2.jakie jest przyśpieszenie takiego auta z obciążeniem np.3 osoby 3.czy sprzegło (wysprzęglanie biegów) idzie leciutko czy trzeba mocniej wciskać pytam akurat oto bo mialem okazje jechać takim autem ale sprzeglo łapało praktycznie odrazu chodziło bardzo lekko a biegi mimo to cieżko się wżucało 4.jak jest z zawieszeniem chodzi mi o koszty napraw wymian np.amortyzatory sprzężyny itd 5.przy jakich obrotach załancza się turbosprężarka z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Witam. Tematyka dość często poruszana na forum. Proponuję użyć opcji "Szukaj". Napewno uzyskasz tam wiele informacji na Twoje pytania. A może nawet więcej niż te 5 pytań. Pozdrawiam. Tomasz_A 2.2 Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 witam ponownie tak juz wlasnie znalazłem wiele odpowiedzi pozostaje mi tylko kwestia sprzegła i te zawieszenie bo auto jak nich robiłem jazde probną czuje prakttycznie wszystie dziury po najechaniu na mniejszą dziure w aucie pojawia sie efekt jak bym w coś uderzył czy to normalne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupe Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Witam! Sprzegło chodzi lekko, biegi wrzuca sie faktycznie ciezko - przyzwyczaisz się No a zawieszenie do komfortowych i cichych nie należy i w związku z tym wie się bardzo dokładnie poczym sie jedzie. To są jedne z nielicznych wad tego samochodu - moim zdaniem oczywiście pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 2.jakie jest przyśpieszenie takiego auta z obciążeniem np.3 osoby Coś między z 12-16 sek do setki w zależności od kierownika... 5.przy jakich obrotach załancza się turbosprężarka Załancza się bardzo późno - o wiele za późno jak powinna, pełen ciąg masz od 2500obr.min ale jest na to banalna rada wystarczy wytłuc katalizator będzie już porządnie auto się zbierać od 2000obr.min i o wiele szybciej reagować na dodanie gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 oo czyli wystarczy wywalic katalizator aby osiągi startowe z miejsca były lepsze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tak wóz zmienia się nie do poznania, jest to najtańszy i najbardziej odczuwalny mod w sostnku do do wydanych $$ Było o tym wiele pisane w topicach typu chip w 2,2 Di - poszukaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 no i stało sie własnie dzisiaj stałem się posiadaczem n16 auto bardzo ładne tylko mam pytanie do autamam tylko 1 kluczyk a wyczytałem że w nissanie jest z tym problem prosze o jakies podpowiedzi gdzie ewentualnie kupic dorobic drugi klucz i jakie mniejwiecej są to koszta :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 2.jakie jest przyśpieszenie takiego auta z obciążeniem np.3 osoby Coś między z 12-16 sek do setki w zależności od kierownika... 5.przy jakich obrotach załancza się turbosprężarka Załancza się bardzo późno - o wiele za późno jak powinna, pełen ciąg masz od 2500obr.min ale jest na to banalna rada wystarczy wytłuc katalizator będzie już porządnie auto się zbierać od 2000obr.min i o wiele szybciej reagować na dodanie gazu kuba chyba zapomniales o mojej almerce, która regularnie zchodziła do 9s. w serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 czex ale ty jesteś wyjątkowym kierowcą !! Biegi biłeś rewelacyjnie bez puszczania pedału gazu wogule... Tak więc potencjał seryjnego auta był w 100% wykorzystany stąd te mega mega dobre wyniki - jak priemra 2.0 benzin:), Choć pamiętam że najlepsze czasy wychodziły jak zasugerowałem CI żebyś do 4500 ją ciągał za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 ale niestety moja seryjna moc 119KM 235Nm była spowodowana ciśnieniem doładowania o 0,5 Bara za dużo. Ciekawe w jakiej formie jest moja turbina po tych katingach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Domyślam się ,że kluczyk wolałnyś mieć oryginalny.Masz klucz z pilotem czy bez?.Z pilotem jest sporo droższy bo składa się z klucza z immo i pilota.Jak chcesz mieć oryginał to kupujesz w aso surówkę, nacinasz na bazarku i programujesz a) w aso u fachmana jakiegoś.Do zaprogramowania klucza potrzebny jest kod 4 cyfrowy - możesz mieć w książce gwarancyjnej gdzieś zapisany lub naklejony.Jak nie to możesz dostać taki w aso ale pewnie jak nie będziesz programować u nich to $$$$ sobie policzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 no to jade zaraz na cięcie katalizatora mam jeszcze pytanie sorry ale to mój pierwszy nissan w życiu pytanie brzmi jakie jest w almerce zawieszenie i jakie są ewentualne koszta kupna nowych sprzężyn i amorów bo te co mam teraz założone to są jakieś sportowe niestety ale na wrocław się nienadają szkoda auta o zdik we wrocławiu gra wariata i dziór przybywa co polecacie aby autko ładnie śmigało po dziurkach :diabel: klucz mam taki z pilotem i alarmem w jednym tak jest tam immobilizer ile kosztuje w aso taki kluczyk bo fachyre co programuje to mam tylko ile kluczyk kosztuje słyszałem że ok 1tyś zł ale to chyba ściema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 zadzwoń do aso i zapytaj ale napewno mniej niż 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 mniej niz 1000 zł, ale niewiele: ja placilem: - klucz - 150 - naciecie klucza -30 - pilot centralnego - 350 - kodowanie ASO (consult II - komp) 100 To za kluczyk dwuczesiowy z zaokrągloną główka do P12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 no to jade zaraz na cięcie katalizatora mam jeszcze pytanie sorry ale to mój pierwszy nissan w życiu Rozkręca się6 śrób a flaki wytłukujesz młotkiem i przecinakiem nic nie trzeba ciąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 widze że kolejny klubowicz z wrocławia ja taką 2.2tddi pogoniłem 1,8 w benzynie(miala czasy ok8,6s-9s do 100km/h) przegoniłem ją przy ok 120km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Rozkręca się6 śrób a flaki wytłukujesz młotkiem i przecinakiem nic nie trzeba ciąć no właśnie pojechałm do typa od tłumików ale on był w szoku o niebardzo wiedziałco ja chce zrobic muwi mi owszem moge z kata wyzucić środek ale jak mam to wyciąć jak to przy samej turbince jest i teraz zaglądam na forum i mam potwierdzenie że jednak środek trza usunąć to już mi się buzka usmiechneła jutro akcja kat :one: zapomniałem dopisać byłem dziś na sprawdzeniu zawieszenia oraz amorów mechanik powiedział tak zawiecha jak i amortyzatory są w super stanie szkoda tylko że sportowe bo we wrocławiu na sportowym zawieszeniu ciężko się lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 moja GT też twarda jest i jakoś daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 a czy ktoś zmieniał może amory i sprzeężyny jak tak to niech napisze jaki to koszt chodzi mi o zmiane na takie zwykłe np.jak fabryczne oczywiście niech ktoś napisze jakie wżucił zamienniki itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Czex u Siebie wsadzał jakieś czerwone obniżające chyba PLATIMEX wsyzły go coś koło 400zł... takie coś: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Coobcio rozchodzi się o serię nie obniżające . Amorki to najlepiej KYB- ponoć na allegro w bardzo dobrej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joker_wks Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 własnie ja mam serie obniżającą o jakies 3cmm auto jest niższe od seryjnych mam jesio jedno pytanie odnośnie oryginalnej zmieniarki na 6cd montowanej pod radiem mam taki problem zmieniara przyjeła i 6płyt ale za żadne skarby nichce wyjść spowrotem ani 1szt tak jak by mi guzik eject niedziałał czy ktos się spotkał s podobnym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 żeby wymienic amorki i spręzyny na standard to licz jakies 150zł za spręzyne(nowa) i średnio 250zł za 1 amoryzator ja mam dostęp do tanich Kayab daj dane samochodu(model silnika-sa 2oznaczeni!!!,ilość drzwi rok prod itp.) jak wszystkie części bedziesz kupował nowe to cie wyniesie ok 1500zł jak kupisz przechodzone spręzyny to dasz pewnie z 80zł/szt-ja odradzam no chyba że masz pewność że auto po małym przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Amortyzatory do N16 na przod, jakies poł roku temu były tylko kayaba za 350 zł szt ciekaw jestem czy cos sie zmieniło. Moze Ktorys z klubowiczy poprostu z toba sie zamieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.