dzemik Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Miałem dziwne piski z okolicy maski. Piszczały zderzaki gumowe zamontowane na masce, które mają kontakt z blachą. Przeczyściłem i przesmarowałem smarem silikonowym do uszczelek - efekt nie piszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 mi te gumy podtrzymujace maske i regulujace jej polozenie (wkrecane gumowe) notorycznie sie wkrecaly...je z kolei wyczyscilem do sucha i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 nie sa to piski opon na betonie bo na sypkiej nawierzchni tez sie to zdarza i raczej nie trze opona no i zaczyna piszczec przy niecalkiem skreconych do oporu kolach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 moze to byc pompa wspomagania, czy podczas skrecania tez piszczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Musisz zobaczyć tzw. ograniczniki skrętu - Małe gumowe zderzaki- odbojniki . Mnie w Terrano podczas każdego przeglądu pokrywali te gumy warstwą smaru. Muszę zajrzeć pod błotnik czy w Navarze też tak jest :one: Dostęp do nich jest przy maks skręconych kołach - raz w jedną stronę - smarujesz jeden odbojnik, skręt w drugą stronę -smarujesz drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 300zx Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Well, to popiskiwanie odeszłej wspólnej duszy japońskich konstruktorów, razem z legendą Nissana ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 I kiedys kupię 300ZX.a a są takie jeszcze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 300zx Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 I kiedys kupię 300ZX.a a są takie jeszcze ?? Żarcisz? Pewnie, że są. Tylko taki, który mnie interesuje, krązy kolo 15k Euro....Ale i tak kiedys go postawie obok tunowanej 156tki w garazu...;-). Dobra, nie róbmy OT. Popiskiwanie pewnie trwa dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 a czy to nie bedzie jakiś pasek czasem ?? np. od wspomaganai czy cos koło tego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 naciag paska byl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Mam problem z wymianom zarówki w navarze po stronie kierowcy mam problem z odczepieniem tej blaszki moze jest na to jakis patent?? [ Dodano: Czw 24 Maj, 2007 22:26 ] Juz mi sie udało musiałem wyjąc cały filtr powietrza a tak pozatym zauważyłem ze drązek kierowniczy na łączeniu z dalszą częscią jest jak bym wysuniety bo około 1 cm jest zardzewiały ?? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Masz assistance Nissana. Trzeba było wyjechać kawałek od domu, zajechać do jakiejś knajpki - i dzwonic do nich. Niech przyjeżdżają i kombinują sami, co się bedziesz męczył. :one: A w czasie oczekiwanie mozna cos przekąsić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Dzemik ma rację, ztrzeba tylko zjechać z podjazdu i ass działa :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość navara Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Ale chyba za wymiane zarówki sie płaci wkoncu to część eksplotacyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ale chyba za wymiane zarówki sie płaci wkoncu to część eksplotacyjna za zarowke nie placa ale za wymiane tak tak jak Ci sie ropa skonczy...to dowioza ale bedziesz musial z rope zaplacic..z tego co pamietam tak to dziala.. z 2 strony na assistansa przyjezda koles co to nie ma pojecia o nissanie bo jest po prostu kierowca lawety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.