Elmer Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 a co to za warsztat na okeciu? bo toz moja okolica. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Sorki za odgrzebanie tematu. Moje autko to primera p11 ga16de (90KM) Problem z moim autkiem jest taki, że ciężko je odpalić a później nie pracuje na wszystkich garach. Wymiana świec, kabli, kopułki i palca rozdzielacza nie pomogła. Świece 1,2,3 wyglądały oki, niestety ta 4 koło aparatu zapłonowego bardzo okopcona. Silnik jakby nie palił na jeden gar. Czasem zdarza się szarpnięcie na wolnych obrotach takie, że auto gaśnie. Przeważnie szarpie ale auto pracuje cały czas. Jak cisnę w gaz to auto idzie do przodu, ale czasami czuć szarpnięcie. Ciśnienie w cylindrach sprawdzone i porównywalne. Został mi moduł zapłonowy i cewka. Obecnie cena waha się od 100 do 300zł za używany. Sam moduł zapłonowy, albo sama cewka to koszt 200zł nowy (gdzieś w necie znalazłem). Po rozebraniu całego modułu widziałem na obudowie cewki miejsce jakby ktoś przypalał zapalniczką. Podejrzewam cewkę ale nie wiem jak to sprawdzić bo auto przerywa nieregularnie. Skąd można dorwać samą cewkę? O co chodzi z oznaczeniami aparatu zapłonowego 22100-82J03?? W necie zamiast ostatniej cyfry 3 widuje 1 i 2. Przepraszam za link ale co to za naprawa? Jakie to zabezpieczenie? Ktoś ma u siebie i może zrobić fotkę? allegro pl/aparat-nissan-22100-82j03-22100-99b03-22100-99b04-i2045904898.html Edytowane 14 Stycznia 2012 przez mistert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekjzg Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 coś się bujnęło w Twoim temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturro7726 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Koledzy pomóżcie. W warsztacie co robią tylko Alternatory i rozruszniki wymienili mi praktycznie wszystko w alternatorze bo padł i po miesiącu jakimś,czyli po 2000 tys.km zaczeły przygasać mi Światła.Najbardziej to widać oczywiście w nocy.Cała deska jak choinka i przednie światła...Ładowanie jest super.Przeciągnełem dodatkowy przewód ( + ) od Alternatora do Akumulatora i dałem dodatkowe przewody masowe (- ) na silnik i na karoserie i nic się nie poprawiło.. Co zrobić aby było jak należy bo szlak mnie trafi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafał wiśniewicz Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Proszę bardzo o pomoc. Mianowicie podczas jazdy samochód nagle mi zgasł. Jakby ktoś odciął zapłon. Rano zaholowałem samochód do warsztatu i zostawiłem. W warsztacie szybko stwierdzili, że to moduł aparatu zapłonowego. I tu pojawił się problem. Powiedzili mi przez telefon, że nowy kosztuje 3000 tys zł. :zdziw: :zdziw: Mowię ,że się nie zgadzam bo przecież za tyle to ja nowy silnik kupię, żeby szukali używanego. Znowu zadzwonili i oznajmili ,że znaleźli używany za 800 zł plus wstawienie i stwierdzenie usterki 200 zł. Razem 1000 zł :zdziw: :zdziw: I tu pytanko czy faktycznie w takich cenach chodzi ta część ?? Czy ktoś chce mnie ostro naciągnąć ?? Bo, aż nie chce mi się wierzyć ,żeby tyle to ksoztowało. Samochód odbieram w poniedziałek i nie wiem czy mam się kłócić czy zapłacić ?? Jeszcze raz dziękuję za odpowiedzi i serdecznie Pozdrawiam witam kupie zepsuty aparat do p11 pilnie prosze o kontakt 537353342 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.