Gość Jimi Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Witam i pozdrawiam wszystkich posiadaczy Maxim i nie tylko ... To jest mój pierwszy występ na forum Jestem posiadaczem limuzynki (Maxima 3.0 QX '98) od kilku miesięcy (kolega z pracy dobrze doradził - ma identyczny model, ten sam rocznik, nawet kolor taki sam ). Nic niedobrego się nie działo do tej pory, lecz pewnego dnia (po dwóch dniach postoju) wchodzę do fury i nie zapala :/ . Kręci rozrusznik bez problemów, akumulator w porządku (ładowałem go), lampki się zapalają i nic ... silnik stoi. Po włączeniu zapłonu gasną lampki i świecą się tylko: akumulator, olej i silnik - wskazujący na jakiś błąd. Wszedłem wtedy na forum i zgodnie z instrukcją kodów migowych doszedłem do przykrej prawdy, że nie mam pokrętła (śruby) w komputerze, potrzebnej do uruchomienia kodów migowych !!! Nie wiem co jest grane z furą ! Co za problem. Może jakaś pierduła. Czy mogę w jakiś inny, prosty sposób zczytać kod błędu ? Proszę Was o pomoc, może ktoś zetknął się z podobnym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 po przekreceniu kluczyka kontrolka od silnika zawsze sie zasiweca, gasnie gdy silnik jest uruchomiony. kilka pytan: 1. masz immobilajzer?? 2. sprawdziles czy masz iskre?? 3. przy sprawdzaniu iskry czuc zapach paliwa z cylindrow?? 4. jesli przekrecisz kluczyk w pozycje ON sluchac ze pracuje pompa paliwa?? 5. podnies maske i zobacz czy wszystko jest podpiete i nie lataja zadne luzne wtyczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jimi Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Immobiliser mam (w instrukcji mam kod NATS V2.0) Patrzyłem na luźne wtyczki i nic podejrzanego nie zauważyłem Pompy paliwa nie słyszę iskry nie sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 jesli masz nats to zobacz to: w czasie zapalania kontrolka "security" pali sie czy jest zgaszona?? pompy sam nie uslyszysz. musisz miec druga osobe co przekreci kluczyk a ty przyluz ucho do tylniej kanapy (tak mniej wiecej na srodku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jimi Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 pompe paliwa chyba usłyszałem po włączeniu zapłonu, a security gaśnie P.S. obok lampki security mam drugą lampkę (która też gaśnie w czasie zapłonu) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 pompe paliwa chyba usłyszałem po włączeniu zapłonu, a security gaśnie P.S. obok lampki security mam drugą lampkę (która też gaśnie w czasie zapłonu) ? ok tzn ze nie ma problemu z immobilajzerem. jesli pompe slyszysz tzn ze dziala, sprawdz czy masz iskre i czy czuc paliwo z cylindrow jak wyjmiesz swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 wlej paliwo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 wlej paliwo .... az czekalem jak to powiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 a moze to jakis durny bezpiecznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jimi Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Paliwa w baku nie brakuje Dzisiaj, jak mi się uda (czasowo) sprawdzę iskrę i bezpieczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 w koncu musi byc jakas przyczyna ,,trzeba pokolei sprawdzac ...az sie dojdzie do usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 zadje mi się ,że w tym przypadku warto by podpiąć się do kopa diagnostycznego przyzwoicie sprawdzić [ Dodano: Pią 19 Sty, 2007 13:00 ] na początku po kupnie też miałem kłopoty z rozruchem (tylko,że mi po kturymś razie zapalał) i okazało się ,że kostka stacyjki jest problemem (nigdy bym na to nie wpadł sam) nie "daje" sygnału do kompa ,że chce odpalić i nie było pełnego początkowego wtrysku :zdziw: -----kocha w ASO była strasznie droga więc rozebrałem przeczyściłem naprawiłem i do teraz nie mam żadnych problemów z zapalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jimi Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Cześć Trochę się zeszło z tą diagnozą , ale nie było jakoś czasu, no i stoi autko u mechanika. Padł czujnik pozycji wałka rozrządu :/ Czujnik położenia wału korbowego (od strony koła pasowego) też kwalifikuje się do wymiany. Czy nie wiecie ile mogą kosztować te czujniki ? Może ktoś z Was ma na stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 pewnie ok 100 - 200$ za sztuke. porownaj z ASO i dajh znac. moze dalo by sie cos zalatwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jimi Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 W ASO chcą za czujnik położenia wałka rorządu 250 PLN, a za czujnik położenia wału korbowego 258 PLN. W całej Warszawie nie mają na miejscu - muszą ściągać. Używane kosztują ok 200 PLN za dwa czujniki (w Rawie Mazowieckiej) [ Dodano: Pon 05 Mar, 2007 20:20 ] Kupiłem te w Rawie Mazowieckiej używki i są spoko. Mechanik zamontował i silnik znowu pracuje jak trzeba. Mam do wymiany jeszcze tarcze hamulcowe z klockami i można śmigać Już nie mogę się doczekać, trochę się zeszło [ Dodano: Pon 05 Mar, 2007 20:32 ] A tak nawiasem mówiąc, to dlaczego w mojej Maxi nie ma śrubki w kompie do zczytywania kodów migowych :zly: Czy to jakaś niedoróbka :?: [ Dodano: Pon 05 Mar, 2007 20:34 ] :?: :?: :?: [ Dodano: Pon 05 Mar, 2007 20:35 ] :?: :?: :?: [ Dodano: Pon 05 Mar, 2007 20:35 ] :?: :?: :?: [ Dodano: Pon 05 Mar, 2007 20:37 ] :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawhell Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) W A32 w kompach bez śrubki możesz szczytać błędy kawałkiem drucika tu zapodaje link do zdjęć jak to zrobić http://photoshare.ru/album270507.html A tu po rusku opis co i jak http://www.maxima-qx.ru/index.php/faq/166-bortovaya-sistema-samodiagnostiki-maxima-a32 Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez dawhell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.