Gość nowy Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 bardzo szarpie przy dodawaniu gazy i skaczą obroty na luzie ,komputer pokazuje że wszystko jest o.k. może to cewki jesli tak to gdzie je kupić tanio pozdrawiam i proszę opomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 Podstawowe pytanie. Jeździsz na gazie czy na benzynie? pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 bardzo szarpie przy dodawaniu gazy i skaczą obroty na luzie ,komputer pokazuje że wszystko jest o.k. może to cewki jesli tak to gdzie je kupić tanio pozdrawiam i proszę opomoc benzyna 1.8 N16 jeżdze na bęzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 benzyna 1.8 N16 jeżdze na bęzynie No to może Ci sławetny przepływomierz padł? Ale zanim go spiszesz na straty, sprawdź przewody wysokiego napięcia, sondę lambda, ew. przeczyść przepustnicę... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 benzyna 1.8 N16 jeżdze na bęzynie No to może Ci sławetny przepływomierz padł? Ale zanim go spiszesz na straty, sprawdź przewody wysokiego napięcia, sondę lambda, ew. przeczyść przepustnicę... pzd ja bym dołożył świece, i palec i kopułkę przeczyścil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gość2 Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 mam ten sam problem z moją almerą (1.5) 2000r. komputer nic nie pokazuje , czyścilem przeputnice, wymieniłem świece i nic. w serwisie mi powiedzieli że to rozrząd i chcieli wymienić lańcuch za jedyne 2000.00 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 mam ten sam problem z moją almerą (1.5) 2000r.komputer nic nie pokazuje , czyścilem przeputnice, wymieniłem świece i nic. w serwisie mi powiedzieli że to rozrząd i chcieli wymienić lańcuch za jedyne 2000.00 zl Łańcuch powodem szarpania i skakania obrotów :?: Pierwsze słyszę... Ale może się nie znam... Zresztą jeśli łańcuch nie rzęzi to zużyty nie jest i wymiana nic nie da... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gość2 Opublikowano 30 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2004 Rozrząd to teoria majstrów z serwisu w Krakowie. Tak im wyszło po podpięciu do komputera. BYłem u 5 innych mechaników ,wszycy mówią że to coś z elektroniką a nie rozrząd ale wszyscy rozkładają ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozik Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 przeplywomierz!!!! - juz przez to przeszedlem, czasem gasnie na wolnych, nie ma powera i ciezko wchodzi na obroty - przeplywomierz padniety i juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szyp01 Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 Hej - mam te same problemy z tym że moja Almerka 97' 1.6 jest zagazowana i ten efekt szarpania dotyczy przede wszystkim benzyny i w szczególności kiedy silnik się rozgrzewa oraz nasila się w chłodne dni !!!. Mam pytanko - jak mogę samodzielnie przeczyścić przepustnicę i silniczek krokowy i czym ? (proszę o instrukcję). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 3 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2005 postawiłbym na przewody wysokiego napięcia... ale to moze byc przepływomierz (albo rozszczelnienie kanału ssącego)... Również może być uszkodzony czujnik lub przewód od czujnika wału korbowego. Co do rozrządu to luźny napęd przekładni może walić dowcipy (ale prędzej w polonezie niz w almerze z napinaczem) Szyp01 U ciebie to napewno są przebicia na przewodach wysokiego napięcia, chociaż jak masz gaz to pewnie przepływomierz dostał przy wybuchach gazu w kolektorze Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bruncio Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 przeplywomierz!!!! - juz przez to przeszedlem, czasem gasnie na wolnych, nie ma powera i ciezko wchodzi na obroty - przeplywomierz padniety i juz Witam ! Od dwóch tygnodni jestem posiadaczem N15 z silinkiem .1.6 bez gazu.. Autko super...aż do przedwczoraj. Na skrzyżowaniu na wolnych obrotach zgasł sinik (kompletnie niespodziewanie - zszedł z 1100 o/min na 400 - potem zaczał się dusić i ...) Dodam, ze po dodaniu gazu wszystko jest ok. Tylko na wolnych jest problem, bo teraz gaśnie za każdym razem. Poza tym wydaje mi się jakby silnik stracił moc - słąbo przyspiesza i wogóle jest jakiś taki "przymulony" Poratujcie - co to może być. Czy to ten oosławiony przepływomierz? Gdzie to naprawić w Poznaniu - oprócz ASO - tam chcą 200 za samą diagnostykę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 :shock: :shock: Może się mylę, ale w N16 są 4 cewki nakręcane na świece, więc PRZEWODÓW które mogą dawać "przebicia" po prostu nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabek Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Panowie i Panie, U mnie podobnie z tym szarpaniem i chwilowym brakiem mocy (NA'00,1.5), stawiam na przepływomierz i czyszczenie silnika krokowego. Pytanie ile kosztuje przepływomierz i czy go kupowac w serwisie czy z tzw wolnej reki? I refleksja: w serwisie N Odyssey w Pruszkowie komputer nic nie pokazał a oni mi mówia że to łańcuch rozrządu i sugeruja wymiane!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 U mnie szarpanie ustało po: - wymianie kabli, świec i kopułki - przestawieniu zapłonu (miałem zbyt późny, teraz chyba mam zbyt wczesny, ale jest git) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Grabek jesli byles w Odyssey w Pruszkowie i na kompa Cie wrzucili to mysle ze tylko wydales pieniadze niepotrzebnie. Szarpanie przez rozrzad :shock: cos chyba znow chca kase wytargac. Rozrzad robi sie w nissanie przy duuuzym przebiegu wiec nie sadze masz juz takowy wiesz co przeczysc krokowy i przepustnice oraz zobacz to co sugeruja inni kluowicze. A mysle ze jesli planujesz zakupo czasci w ASO to mozesz doznac szoku co do cen zamiennikow :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Dokładnie tak jak mówi Pecyn!! Mi też kiedyś wmawiali,że szarpania na obrotach to przez rozrząd. Okazało się, że przyczyny były banalne a problemy z rozrządem są w N16, ale w N15 czy N14 sporadycznie i po dużych przebiegach. Z resztą, nieprawidłowości w rozrządzie to byś na pewno usłyszał :-) Poza tym, taka jest charakterystyka silnika, że wyraźnie odrzywa po przekroczeniu 3000 obrotów i można to odczuć jako szarpnięcie, a on p prostu dostaje kopa :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 benzyna 1.8 N16 jeżdze na bęzynie No to może Ci sławetny przepływomierz padł? Ale zanim go spiszesz na straty, sprawdź przewody wysokiego napięcia, sondę lambda, ew. przeczyść przepustnicę... hm wydaje mi sie ze przewodow Wn jako takich to tam nie ma. cewka jest odrazu na swiecy . pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 a ja bym podejrzewal zawor recyrkulacji spalin, przepływomierz powietrza i czujnik prędkości obrotowej. Do tego warto przeczyścić układ paliwowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabek Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Chłopaki Dzieki za rady, jade do pana złota rączka - polecany i jak wróce to dam znac co było. A jak ktos chce wiedziec to dowiedziałem sie ile w ASO kosztuje przepływomierz i to ciekawe... musisz podac nr nadwozia i jeśli masz szczęście to placisz 200 PLN a jak nie to 3000!!!!! Pan w serwisie powiedział że taka jest polityka cenowa NISSAN POLAND. Kompletnie nic z tego nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabek Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Witam, Jestem juz po wymianie przepływki - kupiłem za 199 w ASO i musze powiedziec, ze jest poprawa widoczna w dynamice ale nie znikneły objawy - lekkiego falowania wskazówki obrotomierza i chwilowego dławienia, takiego minimalnego przy przyspieszaniu. Co ciekawe sa chwile podczas jazdy że wszystko jest ok, tzn wskazówka nie faluje i auto idzie. Nie mam pomysło co jeszcze może dalej byc... Intuicyjnie wydaje się ze cos jakby niekontaktowało, chwilowo zapychało sie ???? Moze ktos ma pomysł? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArekBi Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 witam chcę się podzielić moimi doznaniami: auto (N15 '98 89kM) spisuje się super z następującym wyjątkiem: po dłuższej jeździe na 5 biegu z predkościami autostradowymi i obrotami na poziomie 3,5-4 tys./min autko szarpie, dławi się, nie chce się rozpędzać, falują obroty. Objaw jest taki, jakby go cos szarpało do tyłu, albo nie pozwalało się rozpędzić. Sorry, ale nie potrafię tego lepiej opisać Po jakimś czasie nastepuje cos w rodzaju "odkorkowania" i wszystko wraca do normy. Przepustnicę czyściłem sprajem ONE SHOT Kenta. Pali mi ok 9l/100 Pb95 po miescie. Proszę kolegów o sygnały czy mieliście cos takiego w swoich N15 i jak sobie z tym poradziliście. Jasne że najprościej jechać do aso, ale doswiadczenie pokazuje, żę oni niestety też nie wiedzą wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.