pit6pol Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 po wymianie zaworu scv ( bład zazwyczaj p0089)trzeba zrobić adaptacje pompy dla nowego zaworu gdyz inaczej bedzie pracowała na parametrach dla starego i nic się nie zmieni wadliwe zawory maja koncówkę 006 i wymieniać tylko na inne sa już poprawione, niektórzy nazywają to resetem pompy , a więc najpierw proponuje sprawdzić numer zaworu na pompie z podnośnika i na kanale bardzo łatwy dostęp i mozliwośc sprawdzenia numeru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ukash2007 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 witam a co jeżeli obroty falują a błędu żadnego nie ma?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit6pol Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) witam a co jeżeli obroty falują a błędu żadnego nie ma?? u mnie też błąd nie wyskakiwał na początku dopiero po jakimś czasie a nastepny etap to unieruchomienie samochodu, w rocznikach 2003/2004 montowali zawory SCV z seri 006 i maja wade po jakimś czasie padaja , trzaba wymienić na z nowszej serii zrobic reset pompy i wszystko wraca do normy tak przynajmniej było u mnie po falowaniu ani słychu ja miałem to szczęscie że kupiłem zawór za poł ceny używany ale z nowej serii 066 nowe najtaniej ok 500zł można kupić .. Pozdr Edytowane 4 Grudnia 2012 przez pit6pol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ukash2007 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 dłuższe kręcenie podczas odpalania też będzie objawem uszkodzonego zaworu SCV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniapk Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 dzis wyskoczyl blad check engine po prawie dwoch tygodniach od resetu komputera przez serwis . Po mrygnieciach lampki silnika odczytalem blad 089. najprawdopodobniej zawor SCV ( suction control valve ) jak zrobie to dam znac o efektach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ukash2007 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 u mnie jest tylko falowanie obrotów i na zimnym silniku głośna praca tak jakby za dużo paliwa dostawał jeszcze się zastanawiam nad testem przelewowym wtryskiwaczy.podczas jazdy nic się nie dzieje z mocą silnika żadnego kopcenia nie ma.wykręcałem zawór CSV i jest na nim symbol 006 czyli podobno wadliwy.nie chciałbym ryzykować 450 zł na nowy zawór.ale jeżeli się nic nie zmieni to chyba będę musiał go wymienić.no chyba ze egr zaślepić całkiem.czyściłem go miał dużo syfu.ale nic się nie zmieniło. pzdro witam problem usunięty zawór CSV zmieniony.jedynie podczas odpalanie troszkę trzeba kręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaniapk Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Hej wczoraj w serwisie nissana wymieniono zawór SCV . I już po problemie, - oczywiście adaptacja pompy zrobiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ukash2007 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 ja adaptacji nie robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Jakoś pewnie Panowie nie czytaliście mojego zbioru /opisy niedomagań, sposobów naprawy podane przez forumowiczów/ o falowaniu obrotów i braku mocy. Co niektórzy wymieniają od razu zawory SCV za 450zł, a nie zrobią próby za ok 1,50 - 2,0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.