Gość Marekkubica Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 CZesc koledzy mam pytanie co do mojej almerki . Dalem ja do mechanika i kazalem sprawdzic zawieszenie i stwierdzil ze jest wszysko w 100% sprawne . I tu schody sie zaczynaja . Gdy jade po dziurach ale chodzi mi o droge do domu i nie tylko gdzie predkosc wynosi 10 - 5 km/h slychac pukanie z przedniej czesci zawieszenia czy to jest normalne? A gdy jade po kostce brukowej to po obu stronach slychac jakby takie stukanie ( gluche ) powiedzie co to moze byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Guzu Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Witam. Ja bym stawiał na amorki, miałem to samo w N14, na przegladzie koles mowil ze wszytsko jest ok sprawnosc amortyzatorów 75 %, nic nie stuka, zadnych luzów, a ja jednak jadąc po kostce słyszałem stuki. Wymieniłem amortyzatory i jak ręką odjął, w autku cisza nawet na największych nierównościach. A stare amortyzatory można było ściskac i rozciagac bez użycia siły- były wywalone do zera. Powodzenia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Mam to samo co ty ,tez stuka głucho na kostce,ale u mnie to coś z klockami hamulcowymi (było na forum poszukaj) Spróbuj leciutko przyhamować na kostce ,jak ucichnie to już będziesz wiedział za co się brać, u mnie już klocki się kończą,wiec będę to robił razem z wymiana klocków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 ja bym obstawial na gorne mocowanie amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marekkubica Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Panowie sprawdzili mi wszysko i jest w porzadku chamulce. Powiem tyle ze on mial badanie twchniczne przeprowadzone 12.12.06 [ Dodano: Sro 17 Sty, 2007 08:09 ] Z moga byc to koncowki drazka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 piszesz ze sprawdzili wszystko a potem sie pytacz czy to moga byc koncowki drazkow czegos tu nie rozumiem to sprawdzili Ci ten samochod czy nie, bo sprawdzenie czy istnieja luzy na koncowkach drazka to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Ano Jumper ma racje. Skoro posprawdzali wszystko no to nie ma mowy zeby przeoczyli luzy na koncowkach drazkow. Jestes pewien ze panowie nie odwalili kiczu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Jedyne co mi przychodzi do głowy to słynne górne wahacze, ciężko komuś nie zaznajomionym z tematem sprawdzić czy nie stukają. 2 opcja to łożyska w zwrotnicach. W/w już były przerabiane, wystarczy poszukać w archiwum. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Jedyne co mi przychodzi do głowy to słynne górne wahacze Stary, a gdzie ty masz w N15 górne wahacze w przednim zawieszeniu??? Jeśli końcówki drążków, łączniki stabilizatora i sworznie są OK to stawiam na łożyska w górnych mocowaniach amortyzatorów. Ewentualnie mogą być jeszcze luzy na przekładni kierowniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marekkubica Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Panowie po kolejnej wizycie w warsztacie okazalo sie ze to sa amorki dzieki za podpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Stary, a gdzie ty masz w N15 górne wahacze w przednim zawieszeniu??? Upsss, a byłem pewny, że Prima i Alma mają tak samo rozwiązane przednie zawieszenie. A tu okazuje się że w Almie jest zwykły McPherson Sorry za wprowadzenie w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.