Przemek Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Mam p11 z 99r 1.6 16v na gazie. Gdy jade na lpg i hamuje silnikiem lub gdy silnik schodzi z wysokich obrotów to strzela w tłumik. Na benzynce jest ok. Znalazłem podobny temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7178 czy to może by to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 instalacja 2 gen ? - norma trza z tym zyc;) :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 ja mam zamontowanego blosa i strzały to normalka nawet mi sie to podoba dobrze że nie mam żadnych tłumików przelotowych więc nie jest to uciążliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Auto mam 3 tygodnie, na początku było to nawet fajne teraz to stało sie denerwujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 w sumie u mnie sa ale nie slychac ich w srodku no chyba ze stoisz i przegazujesz albo stoisz na zewnatrz :C ale mi to nie przeszkdza... inna sprawa moj tmumik wyglada jak ser szwajcarki buehehehe :> ale nowy ~300 zl wiec nie kwapi sie nikomu do wymiany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 lepiej, żeby strzelał w tłumik niż w ... kolektor ssący. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 lepiej, żeby strzelał w tłumik niż w ... kolektor ssący. :one: Heheheeee, dobree :one: Ale poważnie, czy jest jakiś sposób, żeby nie strzelało w tłumik (tymbardziej w kolektor ) AFAIk u mnie w komputrze (Autronic AL 700) jest funkcja Cut-off. Może da się z tym coś pokombinować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Przemek najprawdopodobniej jest tak jak w zacytowanym przez Ciebie temacie... Silnik schodzi z obrotów, troszkę za późno powstaje iskra i czasem spalenie mieszanki następuje dopiero w kolektorze... To tak w bardzo dużym uproszczeniu... Nie wiem do końca jak to jest u Ciebie rozwiązane ale możesz też mieć coś z przewodami podciśnienia od przyśpieszania zapłonu (nieszczelność) ale wtedy prędzej działoby się coś przy dodawaniu gazu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 To wystepuje tylko podczas hamowania silnikiem, lub gdy jest na biegu jałowym i schodzi z obrotów. Poza tym auto na lpg jest bardzo mało dynamiczne, jeździłem kilkoma p11 na lpg i wszystkie chodziły o niebo lepiej od mojej. Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale silnik jest zimny i odpalam na benzynie to strasznie opornie wchodzi na obroty. Tak na "moje ucho" to jest tak jagby coś przerywało... Gdy się rozgrzeje jest super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 strzały zazwyczaj pojawiają sie przy zbyt mocnym cut-off zawsze jak ustawiałem komuś elektronikę od gazu starałem sie jak najmocniej ograniczyć dawkę gazu przy hamowaniu silnikiem ale jak sie przesadziło to zawsze dochodziło do strzałów w tłumiki. Jak nie przejmujesz się stanem katalizatora to nie masz się czym przejmować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Jak nie przejmujesz się stanem katalizatora to nie masz się czym przejmowaćnajwyzje sie wytnie... i bedzie wiecej mocy xD same + tego gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 w duzym uproszczeniu (przy założeniu że instalacja elektryczna jest sprawna - świece, itp) - strzela w tłumik jak jest za bogato, zaś w kolektor jak jest za ubogo. Uboga mieszanka spala się dłuzej i dlatego płomień cofa sie w kolektor ssący i bumm.. Bogata nie zdąży się spalić i zostaje wypchnięta w wydech i tam zbiera się gazik który w pewnym momencie - bumm. Dużo większe szkody wybuchy są w stanie uczynić w dolocie jak wydechu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość travelman Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 U mnie też strzela, ale dlatego, że katalizatora nie ma. Podobno jak kat. jest pełny (nie wiem co to znaczy) to też strzela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ktoś wie co to znaczy "pełny katalizator"????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czarq Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Sprawdz kąt wyprzedzenia zapłonu, ale skoro na benzynce jest ok. to po poprostu jak wyżej już pisano Odrobinkę za dużo gazu idzie na silnik. Najpierw sprawdzić zapłon a puźniej w ostateczności regulacja gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 pomyłka! strzały pojawiają sie przy zbyt zuborzonej dawce paliwa sam sprawdziłem to wiele razy i strzały zawsze sie pojawiały w momencie gdy funkcja cut-off była ustawiona na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 pomyłka!strzały pojawiają sie przy zbyt zuborzonej dawce paliwa sam sprawdziłem to wiele razy i strzały zawsze sie pojawiały w momencie gdy funkcja cut-off była ustawiona na maxa. Jak to zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czarq Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Robiąc regulację instalacji LPG. Przy pierwszej generacji Możesz to zrobić sam, jak to na tym forum było wiele razy poruszane. Przy nowszych niestety wizyta u specjalisty Cię nie ominie. "Pełny" katalizator? Prawdopodobnie chodzi o to że jest już zużyty, wtedy przy niektórych typach katalizatora elektronika układu zasilania nie umi ustawić właściwej mieszaki, może być też uszkodzona sonda lambda, wtedy też dzieją się "ciekawe" rzeczy w silniku. A może potrzebny jest emulator sondy lambda przy zasilaniu gazem? Trzeba znaleźć rzetelnego fachowca się z tym kłopotem rozprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Po wielu wizytach u gazownika i jeszcze większej ilości regulacji-udało się!!!. Żadnego pierdzenia, strzelania, mam wrażenie, że auto teraz jeździ tak samo na lpg jak na PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dało się to załatwić tylko za pomocą regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Tylko i wyłącznie za pomocą regulacji. Jednak wizyt w warsztacie było bardzo wiele. Auto stało sie o wiele dynamiczniejsze. Ciekaw jestem tylko jak będzie ze spalaniem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.