Gość donald Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 mam pytanko w n16 wypali mi sie kaltalizator. Po rozkreceniu rury poprostu sie wysypał. Poskrecalem wszystko lecz pali mi sie check. Czy jezdzenie z palcym sie sygnalizatorem bez katalizatora nie uszkodzi nic w silniku. Moja n 16 ma 2 sondy jedna przd katalizatorm druga po.Prosze o podpowiedz jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 jak swieci CHECK to elektronika przeszła s stan trybu awaryjnego nie jest to zbyt dobre przede wszystkim zwiekszone zużycie paliwa. MOze ktos Ci doradzi kto ma n16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrustMan Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 A jaki masz silnik Donald? Jeśli Di lub DCi to wywalenie katalizatora wpłynie pozytywnie na silnik, a na pewno na turbinkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wowek_L Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 W przypadku silnika benzynowago należało by zrobić emulacje 2 sondy, wiem ze tak robi sie przy insrtalacjach gazowych. Zasadniczo 2 sonda sprawdza czystosc spalin, a wiec prace katalizatora, w twoim przypadku stwierdza brak katalizatora. Chyba to jest finansowo najlepsze rozwiazanie a nie wpłynie na silnik bo zdaje sie ze 1 sonda dba o własciwą mieszankę a wiec i spalanie. Pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Można zemulować sondę ale najpierw trzeba dojść dlaczego kat się rozpadł- jaki jest przebieg auta?Mógł się też rozpaść ze względu na zły skład mieszanki i wtedy jest to bardzo niebezpieczne bo mogą Ci się pewnego dnia dziury w tłokach . Przed zemulowaniem lub wstawieniem innego kata zbadaj przepływomierz, sprężanie , pierwszą sondę lambda, cewki zapłonowe,świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Mozna sprawdzać tylko po co.W n16 przy silniku benzynowym takie zjawisko jest częste. Nie tak jak zapieczone pierścienie ale częste. w n16 jak zdemontujesz kata czek się świeci bo pluje się druga sonda. Wowek_l ma rację zaemulować drugą sondę i jest git. U mnie w n16 1.8 już prawie 3 lata. srednio zaawansowany gazownik zrobi taką emulację. trzeba kupić emulator. Krok następny to wpasować w bańkę kata metalowego i jeździć do "śmierci" Nowy kat do n16 to 2000 zł około. a system gospodarczy to 400 i trochę własnej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 po to ,że widziałem kolka n-16 z powypalanymi zaworami i uszkodzonymi tłokami -> powodzenia przy nieprzemyślanej emulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donald Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 witam serdeczne dzieki za poradu silniczek to 1,8 przebieg 90000 km. To co zauwazylem spalnie nie wzroslo a moze nawet ciut zmalalo. Wiem co juz ma mzrobic a wiec do dziela Jeszcze raz dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.