Gość AdaSch Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 cześc, tak off topic QG INLINE 4 DOHC 4 Valves per cylinder Variable valve timing 1.8 1.5 1.3 All Aluminum Direct Ignition 1999+ Sunny QG18DD 2000+ Sentra QG18DE QG18DD: 130/128 QG18DE: 126/129 New lean burn engines. Some featuring direct injection (NeoDi) napisali "All Aluminum" a z tego co wiem to blok niby jest żeliwny czyżby błąd? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Główka tak, ale bloczek żeliwny It has a cast iron engine block and aluminum DOHC cylinder head. http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_QG_engine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 z tym qg18de to wogóle jest szajs powyżej jest napisane 126 hp przy 6000 rpm a na stronce producenta http://www.aichikikai.co.jp/english/index.html napisali że max jest przy 5600 rpm 116hp Ja chce soft od tamtego :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 NA Erupe miały własnie 116km... Zmienne fazy niby a w zasadzie są one tylko poto żeby czystrze spaliny były i nic wic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Coobcio, ale te fazy poprawiają głównie przebieg momentu a czystość spalinnie spalin, chyba, że nie zrozumiałem o co Ci chodzi czy zmieniając program mogę mieć więcej hp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 NA Erupe miały własnie 116km... Zmienne fazy niby a w zasadzie są one tylko poto żeby czystrze spaliny były i nic wic więcej coobcio ale pieprzysz........ zmienne fazy są po żeby silnik na niskich obrotach miał jak najlepsza charakterystykę a na wysokich osiągał moc jak na wałkach sportowych......... to cos takiego jak byś w czaie jazdy po przekroczeniu X obrotów zmieniał wałki o innych czasach, lub regulował koła rozrządu fakt że z tym qg18 to jakieś nieporozumienie............ tyle można wyciagnąć z 1,4 N/A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 W silnikach 1,8T VW Group też są zmienne fazy - ich główne zamierzenie to ograniczenie toksyczności spalin... Nissanowski 1,8 (QG18) to nie V-tec... Zmienne fazy, co najzyzej poprawią w nim dół, ale nie służą produkowaniu mocy na górze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 1.8 to porażka ale QG16 (110 koni) daje rade, różnica w porównaniu do starego GA16 jest kolosalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 W silnikach 1,8T VW Group też są zmienne fazy - ich główne zamierzenie to ograniczenie toksyczności spalin...Nissanowski 1,8 (QG18) to nie V-tec... Zmienne fazy, co najzyzej poprawią w nim dół, ale nie służą produkowaniu mocy na górze. no fakt w mitsubishi colt 1,8 gti ma 140 kucyków i idzie jak burza bo ma małą masę tj ok 900 kg faktem jest, że sie nie popisali, ale podobno głównym założeniem przy projektowaniu miało być niskie zużycie paliwa. Przecież można go całkowicie przerobić i będzie znaczine więcej. Może są odp wałki do podmianki tak aby silnik maił znaczie więcej mocy. w corolli 1,8 jest 196 km i to idzie jak wariat. Wscieklizna zaczyna się 6k rpm i przy redukcjach nie spada niżej. Naprawdę fajny silniczek. co do silników mam nadzieję na komplet z senty qr25de+skrzynia 6 stopniowa. Daje to 175 kucyków (troche mało jak na 2,5l) a jak będzie kasa tu subaru legacy 2,5l 165ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 tak w ramach informacji to te nissanowskie fazatory lubią sie sypać te z Alfy również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 a jaki silnik wyrzuca błąd? czujnik walka rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 dokładnie błąd czujnika fazy tak samo gdy łańcuch jest lużny też taki błąd pokazuje [ Dodano: Sro 17 Sty, 2007 16:05 ] ale w N16 sa dwa czujniki i na nie była kampania nawrotowa wiec opcja czujników tez jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 czyli moj plan z otwartym zaworem oleju napodzajacego poszedl w lep. komp bedzie spodziewać się czegoś innego od wałków rozrządu pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 podjedż do ASO i poproś aby sprawdzili czy Twoje auto podlegało tej kampani na czujniki jeśli tak a nie miałeś ich wymienionych to powinni to zrobić w ramach gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Wiadomość dla AdaSch Może trochę nie w temacie, ale z informacji uzyskanych w: http://www.vtech.pl/v-tech/informacje/ceny-52-92.html oraz: www.chojnacki.com.pl w N16 po wgraniu nowej mapy do ECU można uzyskać wzrost mocy do 10%, ale jest to praktycznie średnio ok 9KM. Dużo zależy od przebiegu i stanu silnika oraz przepływomierza. Dla każdego auta może to wypaść inaczej. To tyle co udało mi się ustalić. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.