Gość Kubeusz Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam, Udalo mi sie znow doprowadzic do sytuacji opisywanej w topiku: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=24697 Podjechalem takim klekoczacym autkiem do ASO. Kolesie posluchali, pocmokali, jeden wykombinowal, ze byc moze to pompa podcisnienia, ale tak czy siak samochod musze im zostawic, zeby sie przyjrzeli blizej. No ciekaw jestem co wykabinuja chlopaki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 jeden wykombinowal, ze byc moze to pompa podcisnienia Ta pompa jest z tyłu na glowicy i hałas, który z niej pochodzi nie przypomina klekocącego zaworu a raczej wyrąbany łańcuch rozrządu. Wyciąga się łańcuch i zużywa się płoza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 A pompa nie jest przypadkiem po prawej - napędzana przez wałek rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Wedykt ASO: Zawiesza/zaciera sie zawor pompy podcisnienia. Poniewaz sytuacja ma miejsce tylko w zakresie obrotow 0-1500 i zdarza sie losowo - jezdzic dalej poki nie bedzie halasu przez caly czas. Chyba udam sie jeszcze gdzie indziej w celu weryfikacji tej diagnozy... BTW, owa pompa odpowiada mianowicie za...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zawiesza/zaciera sie zawor pompy podcisnienia. Byli pewni tego, czy chyba? Czyli tego stuku nadal zawsze nie ma? Rozumiem, że pojawia się czasami w zakresie do 1500 obr.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zawiesza/zaciera sie zawor pompy podcisnienia. Byli pewni tego, czy chyba? Czyli tego stuku nadal zawsze nie ma? Rozumiem, że pojawia się czasami w zakresie do 1500 obr.? Stwierdzili, ze to zawor pompy. Klopot polega na tym, ze niestety nie mogli doprowadzic do sytuacji, gdy bedzie halasowalo. Mnie sie udalo dzien wczesniej i mechanik posluchal tego przez 30 sek, bo nagle wszystko wrocilo do normy :zdziw: Samo. Na tej podstawie stwierdzili, ze to zawor pompy, bo halas dochodzil z prawej strony bloku z okolic tejze wlasnie. A stuk pojawie sie kiedy mu sie zachce, choc mam wrazenie ze wieksze prawdopodobienstwo jest gdy autko dobrze dostanie w dupe. Najbardziej slychac przy odpuszczeniu gazu, gdy obroty spadaja wchodzac niejako w ten zakres. Obroty jalowe tez sa znacznie glosniejsze. Tak, w zakresie do 1500 albo od 1500 w dol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Obroty jalowe tez sa znacznie glosniejsze Dziwne. O tym zaworze to jeszcze nie słyszałem. Ale wiem, że łańcuchy się wyciągają i wtedy następuje mechaniczne uszkodzenie ślizgacza tego łańcucha. Może właśnie jakiś kawałek jest nadłamany i daje, to co mamy. Przebieg jest powyżej 100kkm.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Obroty jalowe tez sa znacznie glosniejsze Dziwne. O tym zaworze to jeszcze nie słyszałem. Ale wiem, że łańcuchy się wyciągają i wtedy następuje mechaniczne uszkodzenie ślizgacza tego łańcucha. Może właśnie jakiś kawałek jest nadłamany i daje, to co mamy. Przebieg jest powyżej 100kkm.? 140kkm. Tylko gdyby to mialbyc lancuch, to halas bylby caly czas raczej. A nie czasami i to w okreslonym przedziale obrotow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Tylko gdyby to mialbyc lancuch, to halas bylby caly czas raczej. A nie czasami i to w okreslonym przedziale obrotow... Zasugerowałem, że np. jakiś element odleciał i zachowuje się niekontrolowanie. Czy na wolnych obrotach, od pompy na pewno nie dochodzą jakieś dźwięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zasugerowałem, że np. jakiś element odleciał i zachowuje się niekontrolowanie. Rozumiem. Czy na wolnych obrotach, od pompy na pewno nie dochodzą jakieś dźwięki. Nie zauwazylem szczerze mowiac... A tak BTW, zeby nie bylo niedomowien to temat dotyczy tego: http://img154.imageshack.us/img154/9817/dsc003041ow.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 pompka odpowiada za robieni próżni dla układu wspomagania hamulców.W p 12 , V10 czy n-16 na common rail jest jeszcze przewodzik od pompy do zaworka regulacyjnego- a w n16 -2002 jest zaślepka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 pompka odpowiada za robieni próżni dla układu wspomagania hamulców.W p 12 , V10 czy n-16 na common rail jest jeszcze przewodzik od pompy do zaworka regulacyjnego- a w n16 -2002 jest zaślepka . A dziekuje bardzo za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.