Gość marcos26 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 prawdopodobnie bede mial swieczki do wymiany. Czy ktos wymienial? jesli tak to gdzie kupil i za ile? Mozna sprawdzic swiece czy dobrze grzeja ale ceny sie strasznie roznia jeden serwis nissana krzyczy 150zł szok !!! a drugi 60zł oba w wawce:P musze sie zorientowac ile taka przyjemnosc kosztuje w prywatnym warsztacie. Objaw jest taki ze musze dluzej krecic aby odpalic okolo 4sek a po odpaleniu jest spory dymek z rury. Nie wiem czemu ale objaw sie nasilil po wymianie filtra paliwa choc mysle ze to raczej zbieg okolicznoci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 nie koniecznie to świeczki - mogą być wtryski ... oby nie poczytaj sobie miałem podobnie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=291679#291679 - a zaczeło się właśnie od problemu z uruchamianiem :/ Jeśli chcesz się dowiedzieć o naprawie - zerknij do podpisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 prawdopodobnie bede mial swieczki do wymiany Sprawdź najpierw te świece, czy są faktycznie przepalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 W 2,2 dostęp doświec jest wręcz wymarzony (na samym froncie:) ) - sprawdzwnie świeczek powinno być bardzo tanie.W intercarsie aktualnie nie mają tych świec - zadzwoń do jc lub hipolu- pewnie w ofercie nipparts są jakieś dobre świece w rozsądnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_1 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Sprawdzenie świec jest bardzo proste i można to wykonać samemu i nawet laik sobie z tym poradzi . Zdejmujesz zrzewód zasilający i wykręcasz świece , potem miernikiem miezysz powinna mieć oporność około 1 ohma jeśli ma to jest dobra i prawidłowo grzeje. Można to zrobić równie bez jej wykręcania czerwony z miernika w miejsce gdzie było zasilanie ,czarny ma mase świecy i też ci pokaze przejście i oporność . Sprawdz czy przypadkiem ci się nie zapowierzra , tz przewody zasilające są przezroczyste więc będzie widać czy jest w nich paliwo czy powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek_almera Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Słuchajcie a w 2.2 Di też są świece??? Ja myślałem, że w dieslu nie ma świec. Co ile się je wymienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Bartek świece są z każdym dieslu - tylko nie zapłonowe można sprawdzić świece bez miernika. Zdejmij listwę ze świec. Weź dowolny przewód, z jednej strony dotknij bieguna dodatniego akumulatora a drugim końcem dotykaj elektrody świec. Ta która nie iskrzy jest padnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Bartek świece są z każdym dieslu - tylko nie zapłonowe No niezupełnie. Nie wychodząc poza Nisasana - Cabstar 3.0 (taka średnia ciężarówka)zamiast świec ma coś w rodzaju grzałki w kolektorze ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Tak ale jest to dodatek ułatwiający rozruch samochodu. Jest to grzałka majaca na celu dogrzewanie powietrza we wstepnej fazie pracy silnika, co ma zapobiec kopceniu zimnego silnika. Oprócz tego podgrzewacza musi mieć świeczki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 dzieki za sugestie sprawdze wszystkie a sam na wlasna reke wywiedzialem sie u niezlego mechanika ze moze to byc wlasnie zapowietrzny uklad paliwowoy i dlatego to sie zbieglo z wymiana filtra paliwa. Nie wiem czy te uklad powinien sie sam odpowietrzyc bo sa takie opinie ze tak wlasnie jest ale pewnosci nie mam. Swieczki sa drogie do tego silnika dlatego wole miec pewnosc ze nalezy juz je wymienic za nim wyloze 350zł na komplet Jesli ktos ma jeszcze jakies sugestie chetnie poslucham "Sprawdz czy przypadkiem ci się nie zapowierza , tz przewody zasilające są przezroczyste więc będzie widać czy jest w nich paliwo czy powietrze" Niestety przewody sa nie do skontrolowania poniewaz nie sa z przezroczystego materialu wiec nie da sie okiem zerknac czy jest w nich powietrze:( Swiece zmierzylem i tak jak kolega sugerowal maja opornosc 1ohm wiec teoretycznie jest oki. Dostep do swiec faktycznie zupelnie bezproblemowy sa na samym wierzchu i do pomiaru nawet nie bylo trzeba zdejmowac listwy zasilajacej. Ale to zostala spr opornosc czyli czy swieca przewodzi a inna kwestia jest czy skutecznie grzeje:) i tu znow moga byc watpliwosci ich skutecznosci grzania. Obejrzalem swieczki i sa to oryginalne swiece nissana KN31 wiec moge sie domyslac ze sa od nowosci a przy przebiegu 145tysi maja prawo wymagac wymiany. We wtorek jade do magika co mi filtr paliwa wymienial i zobaczymy czy on cos naprawi - poprawi aby bylo ok A czy ktos z Was wymienial juz filtr paliwa w tym aucie? i zna symbol tego filtra? zastanawiam sie czy filtr zostal dobrze dobrany, niby wsztystko sie zgadza i pasowal ale w katalogach ten silnik roznie jest definiowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 ja wymieniałem filtr i wszystko po paru minutach się odpowietrzyło- ale trzebabyło się sporo napompować żeby odpalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 ALBIN u mnie bylo dokladnie tak samo ze trzeba bylo ostro sie napompowac i dopiero po 3 takich podejsciach do odpalenia w koncu zaskoczyl i zapalila sie lampka na desce o usterce silnika (ta ikonka silnika zolta) ale po przejechaniu 500m zgasla Przejechalem juz z 200km od tego moemntu i gdyby uklad mial sie sam odpowietrzyc to juz by to zrobil na pewno. Zobacze co jutro mi mechanik powie ktory wymienial filterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.