Gość Marekkubica Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 CZesc panowie co jest przyczyna ze moja almerka ma leciutenko basowy wydech ?Wydech szczelny silnik po wymianach plynow i filyrow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witaj, Podałeś zbyt mało szczególów. Czy chodzi o n15 czy n16; jaki silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 może kata ci ktos wcześniej wywalił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marekkubica Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 chodzi o n15 1,4 i auto chodzi normalnie wszystko jest oki. Tylko czy ten pomruk silnika jest normlany. Ma przejechane 146 tys ma ksiazke serisowa. Ten pomruk jest bardzo ale to bardzo delikatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Moze to ironiczna odpowiedz ale czy poniektorzy nie na sile szukaja usterek w autach ? "Pomruk delikatny", moze masz taki tlumik albo jego wlasciwosci tlumienne juz ulegly wypaleniu. Porownaj to z inna, to najlepsza rada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nice Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Jeszcze lepsza rada -> :diabel2: -> sprawdź szczelność wydechu :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 nice, Przeczytaj jeszcze raz jego pierwszy post :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 jeszce lapsza rada -> sprawdź szczelność dolotu- np. czy poszka filtra jest domknięta i czy tłumik szmerów jest na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Zgadzam się z przedmówcami Sprawdź szczelność dolotu i wydechu. Powinno pomóc. Jeśli masz 146 tys przejechane to rozumiem, że najwyższa pora aby po raz pierwszy wymienić tłumik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.