gregor Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Kupiłem amory olejowe na tył, wyjąłem z pudełek, do sprawdzenia a tu z jednego nie można wyjąć tłoka a z drugiego wychodzi lekko ale jak się go cofnie to idzie z oporem. W przypadku gdy gwałtownie go wcisnę to na początku idzie z oporem a za chwilę tak jakby oleju nie było Jutro jadą do zwrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolter Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Najlepiej byłoby podjechac do pierwszego lepszego mechanika żeby je sprawdził,takie objawy o których piszesz też by mnie zaniepokoiły.Jezeli chodzi o amorki to wymieniałem sam raz przy moim maluszku i z zasady przed montarzem sie je wyciaga na maxa i wciska do rządanej długosci(możliwosć zamontowania)pamietam że przy wciskaniu jest i powinien byc wyczuwalny opór . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 W celu sprawdzenia nowych amortyzatorów (również przed montażem) należy ustawić je w pozycji pionowej i kilka-kilkanaście razy wyciąnąć i wcisnąć tłoczysko. Dopiero teraz można przystąpić do sprawdzania: amortyzatory olejowe - tłoczysko powinno wychodzić z wyczuwalnym oporem, ale bez żadnych "przeskoków", również przy wciskaniu powinien być wyczuwalny opór, ruch tłoczyska w górę i w dół powinien być płynny. Amortyzatory gazowo-olejowe (popularnie zwane gazowymi) - tłoczysko samo wychodzi do góry, natomiast do dołu trzeba je wcisnąć. Zasada sprawdzania taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech10 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 gregor, Cześc! Ile płaciłeś za amory i jakiej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 zaryzykowałem i wziąłem olejowe NK po 150PLN za sztukę + nowe sprężyny, jak na razie jest dobrze. W tych warunkach nie mogę ich w pełni przetestować ale jedno jest pewne - poprawił się komfort jazdy - tak jak chciałem Teraz do roboty został mi przód tylko na razie nie mogę zlokalizować co się tłucze :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzS67 Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 witam jakie nowe sprężyny kupowałeś czy zwykłe czy wzmocnione też muszę wymienić amory i sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.