Gość z_pawel Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Witam, interesuje mnie wymiana radia z takiego które nie obsługuje zmieniarki na takie które zmieniarke obsługuje. Oczywiście mówimy o oryginalnych radia z zabezpieczeniem NATS. Czy ktoś to robił? Kiedy trzeba wstukać kod radia (schemat działania), w jaki sposób usunąć/ odczytać kod radia ( okolice Warszawy) Zaznaczam że radio pochodzi z legalnego źródła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 zapytaj w odpowiednim dziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość z_pawel Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 zapytaj w odpowiednim dziale a to nie jest odpowiedni dział? chodzi mi o Primere i post jest skierowany do posiadaczy tego typu auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 wiem o co Ci chodzi, ale na to pytanie łatwiej znajdziesz odpowiedź w dziale CAR AUDIO zwłaszcza że już było mówione o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość z_pawel Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 wiem że istnieje takie forum ale myślałem że tu będzie łatwiej ze znalezieniem odpowiedzi. Przeglądając forum car audio niestety nie natrafiłem na porady odnośnie rozkodowania i montażu ... ale może nie dokładnie szukałem, sprawdze jeszcze raz, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 montaż jest mega prosty. Wkładasz cienki przedmiot w zapadkę, odblokowujesz te zapadki po kolei, wyciągasz radio. Odpinasz wtyczkę instalacji radiowej, wtyczke anteny i wtyczke od świateł awaryjnych. Odwrotna kolejnośc i odwrotnośc czynności przy montowaniu innego radia. Tylko trzeba dodatkowo podłączyć przewdoy od zmieniarki. Masz zmieniarkę i przewód? Ja miałem oryginalnie to radio "mid line" ze sterowaniem zmieniarki ale nie miałem zmieniarki, a zakup jej z przewodem, nawet używanej był nieopłacalny, wolałem zmienić radio na uniwerslane z cd i z nawigacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość z_pawel Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 wolałem zmienić radio na uniwerslane z cd i z nawigacją co włożyłeś? i jaki był koszt ? No i oczywiście pytanie co z montażem o ile dobrze kojaże to trzeba sie w piąć w wiązkę która daje nam sygnał prędkości samochodu (ale może się myle). [ Dodano: Nie 21 Sty, 2007 02:32 ] wolałem zmienić radio na uniwerslane z cd i z nawigacją co włożyłeś? i jaki był koszt ? No i oczywiście pytanie co z montażem o ile dobrze kojaże to trzeba sie w piąć w wiązkę która daje nam sygnał prędkości samochodu (ale może się myle). pytanie; może wiesz czy da się włożyć nawigacie 2DIN np od VW - jest tego sporo na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 sygnał prędkości jazdy jest wyprowadzony w złączu w samochodzie. Radio które mialem oryginalnie ma system automatycznej regulacji głośności zależnie od predkości jazdy, taki odpowiednik systemu GALA w volkswagenach. Zresztą radio z nawigacją które włożyłem - blaupunkt dx52. Wtedy dałem za nie ponad tysiaka, bo w sklepie były od 2 tys w góre (prawie 3 lata temu, i nie radze kupować nowszego modelu bo nowsze mogą nie czytać kopiowanych płyt nawigacyjnych), teraz taki model kosztuje chyba z 500zł. oprócz tego że korzysta z czujnika prędkości jazdy do nawigacji, to też do automatycznego przygłasniania. Kupujesz przejściówkę z dużej kostki nissan po 99 roku na 2 kostki uniwersalne, przewód sygnału prędkości jazdy 5V (musisz sprawdzic w service manualu który to kolor przewodu) przepinasz w uniwersalnej kostce tak jak podaje instrukcja radia i wszystko działa. Antenke gps zamontowałem wewnątrz, przewód można łatwo przecięgnąć przez dukt wentylacyjny na podszybiu. Dodatkowo potrzebujesz przejściówkę montażową - duży plastik z dziurą prostokątną wielkości 1din. Do tego jakikolwiek włącznik awaryjnych świateł. Wtyczka od tego włacznika ma kilka przewodów, ale włącznik ma zwierać tylko dwa. Nie kupuj oryginalnego włącznika bo kosztuje chyba z 200zł i jest to chore. Nie wiem czy mfd by się zmieściło, chyba jest nieco za wysokie. Jak chcesz to pstrykne fotke mojej nawigacji, nie wygląda źle, choć gorzej od oryginalnego dużego radia. Jakośc dźwięku wydaje mi się lepsza niż w orygianlnym radiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość z_pawel Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Wielkie dzięki za opisanie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taurus Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Gdzie można kupić takie radio z nawigacją pasujące kształtem do primery p11.144. Jakieś modele oznaczenia? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 przecież napisałem że trzeba zastosować przejściówkę plastikową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiruwa Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 witam znalazlem taka ramke na allego http://www.allegro.pl/item474912233_ramka_...000_zobacz.html czy bedzie dobra? no i pytanie z kad ten przycisk do swiatel awaryjnych znalesc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 wiruwa, poszukaj w archiwum - było już o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiruwa Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 szukalem i znalazlem tylko info o ramce gdzie co i jak wstawic ale nic o przycisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino987 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Kilka dni temu własnie przekładalem radio, potrzeba ramkę może byc ta z linka co podałeś, ale też włącznik awaryjnych od starej wersji primery. Ramka pasuje na 90% nie jest idealny bynajmniej u mnie, włącznik też nie jest ideał ale pasuje z tym, że nie ma podświetlania, trzeba podciągnąc dodatkowe przewody do nowego przycisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.