Gość zbych Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 zdechł czujnik temperatury cieczy chłodzącej. przy zimnym silniku pokazywał max temperature. po wymianie czyjnika wskazówka miernika temperatury powoli idzie do konca skali. podejrzewam termostat?? czy to możliwe?? Nissan Almera 1,8 N16 2001 r. 88 tyś przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 podejrzewam termostat?? czy to możliwe?? Możliwe. Tylko przeważnie usterka termostatu polega na tym, że pozostaje niedomknięty, czyli mamy wówczas do czynienia z niedogrzanym silnikiem. A więc skąd ta max temperatura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 może być termostat - ale czy założyłeś oryginalny czujnik?Może podaje inną rezystancję i na tej podstawie oszukuje wskaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbych Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 a więc jaka powinna byc rezystancja czujnika temperatury cieczy chłodzącej w temperaturze 20 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ..::Sewcio::.. Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Tylko przeważnie usterka termostatu polega na tym, że pozostaje niedomknięty, czyli mamy wówczas do czynienia z niedogrzanym silnikiem witam zauwazylem ze od pewnego czasu mam problem!!wskazowka teperatury znajduje sie na 1/4 wysokosci skali!!!!po zakupie termostatu problem powinien zniknac??a jesli to nie pomoze to jaka moze byc inna przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 zauwazylem ze od pewnego czasu mam problem!!wskazowka teperatury znajduje sie na 1/4 wysokosci skali!!!!po zakupie termostatu problem powinien zniknac?? Najprostszy sposób - pomacaj dwa przewody od chłodnicy (te grube). Jak się nagrzewają równomiernie, to źle, czyli duży obieg od razu wchodzi, czyli temostat otwarty, do wymiany. I na ogół to jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 podejrzewam termostat?? czy to możliwe?? Możliwe. Tylko przeważnie usterka termostatu polega na tym, że pozostaje niedomknięty, czyli mamy wówczas do czynienia z niedogrzanym silnikiem. A więc skąd ta max temperatura? ale bywa rowniez tak ze zostaje w pozycji spoczynkowej czyli zamkniety i wtedy silnik szybko sie gotuje [ Dodano: Pon 22 Sty, 2007 19:56 ] a więc jaka powinna byc rezystancja czujnika temperatury cieczy chłodzącej w temperaturze 20 stopni. do serwisowki trzeba zajzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ale zbychowi chyba nie lata o ten czujnik. To jest czujnik do ECM (2 piny). W N16 przed LF do współpracy ze wskaźnikiem był jeszcze pojedyńczy. Wersja hatchback (były różnice w licznikach w stosunku do sedana) - 65*C - 1179-1417 Om, 91*C - 474-568 Om. Pomiaru w temperaturze pokojowej, czyli 20*C, dane nie podają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ale zbychowi chyba nie lata o ten czujnik. To jest czujnik do ECM (2 piny). W N16 przed LF do współpracy ze wskaźnikiem był jeszcze pojedyńczy. Wersja hatchback (były różnice w licznikach w stosunku do sedana) - 65*C - 1179-1417 Om, 91*C - 474-568 Om. Pomiaru w temperaturze pokojowej, czyli 20*C, dane nie podają. w n16tkach jest jedne czujnik temperatury plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbych Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 dzięki za informacje w mojej almerce czujnik jest starszego typu ( jedno przewodowy) sprzedano mi czujnik o zbyt malej rezystancji produkcji japońskiej :/ , a ten ktory uległ awarii był produkcji niemieckiej nowy w temperaturze pokojowej ma 1260 Ω, stary po kilku wstrząsach pokazał 4500 Ω gwoli informacji napięcie na przewodzie zasilającym wynisło 10,4 V, wiem co zrobic pojechac do dealera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 więc jednak rezystancja inna- i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.