Gość naitsabeS Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam mam pytanko gdzie zbajduje sie w silniku czujnik od obrotomierza bo nie dzala mi obrotomiez ale tylko wtedy jak jedzie sie jakies 50 km i sie dobrze nagrzeje silnik wiec stawiam ze to jest wina czujnika ale nie moge do zlokalizowac pod maską Pozdrawam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Jaki masz model auta i silnika? W silnikach nowszych nie ma takiego czujnika - ECU bierze sygnał z czujnika położenia wału i czujnika położenia wałka rozrządu. W starszych zwykle z sygnału z cewki zapłonowej. Na Twoim miejscu sprawdziłbym masę na konsoli centralnej - coś pewnie nie styka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość naitsabeS Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Mam Nissana z 1997 silnk 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 p_flori, ma racje. W N15 sygnal idzie z kompa do zegarow. Jak cos to gdzies mam rozpiske pinow, ale na poczatek sprawdz zegary i polaczenia w nich z plyta. Malo prawdopodobne ze to zle polaczenie ECU>ZEGARY. [ Dodano: Czw 25 Sty, 2007 08:09 ] A czujnik wybij sobie z glowy bo by ci samochod nie jechal przy awarii tego typu czujnikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farral Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam wszystkich forumowiczow. Mam podobny problem z obrotomierzem, z tym ze u mnie zazwyczaj wskazowka "lata" po calym zakresie obrotów, nawet gdy silnik jest nie wlaczony. Czasami po wlaczeniu kluczykiem zaplonu wzkazowka ucieka na koniec zegara az do ogranicznika, czasami waha sie miedzy 2-5 tys obrotow. Bywa jednak i tak ze dziala dobrze zarowno podczas jazdy. W jaki sposob to naprawic? Samochod to Almera '97 1.4 OK z ponizszych postow dowiedzialem sie ze mam sprawdzic zegary i polaczenia w nich z plyta. Jak sie jednak do tego dobrac? Dzieki za pomoc. Pozdrawiam farral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Obnizasz kierownice. Rozkrecasz plastik wokol zegarow. Jak dobrze pamietam nie trzeba zdejmowac obudowy kierownicy. Zegary odkrecasz i odpinasz kostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farral Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Zabrałem sie za to, obnizylem kierownice, odkręcilem te dwie srubki ale nijak nie potrafie wyciagnac tej obudowy. Cos tam trzyma po bokach, bo gora i dol raczej wychodza bezproblemowo. Wydaje mi sie, ze sa jakies zatrzaski. Probowalem wyszarpac ta obudowe calkiem mocno i nic. Mocniej sie boje, ze wyszarpie to w kilku czesciach. Jaki tam jest knif, zeby to sciagnac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Napewno sa zatrzaski. Teraz przy minusowych temperaturach plastik jest twardy i kruchy wiec albo poczekaj albo zrob to w cieplym garazu. Ja nie mialem problemow z demontazem a robilem to kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.