Gość mas444 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Muszę wymienić rozrząd w mojej Primi ( pasek, rolka i napinacz ) Na Allegro widziałem komplet za 430zł - Mitsuboshi, oraz 279zł - JC. Tymczasem w sklepie Motocom zestaw Nipparts kosztuje 142zł !!! Co sądzicie o tych częściach, różnica cenowa kolosalna, więc można by nawet dwa razy częściej wymieniać, a i tak będzie się na +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachu Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 za 430 na allegro masz też pasek na pompę wtr. i napinacz do tego paska( czyli dwa paski, dwa napinacze, i rolkę prow.). Nie radziłbym kupować tego najtańszego rozrząd to za poważna sprawa nie warto na maxa oszczędzać, bo możesz w konsekwencji duuuuużo więcej zapłacić za spustoszenia po zerwanym pasku. ja ten zestaw mam założony u siebie -- ale dopiero 5tyskm więc nic nie może się dziać. następnym razem jak będę zmieniał rozrząd to pasek na wał ten dłuższy kupię oryginalny. a reszta nsk i mitsuboshi . w razie czego pytaj pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Znalazłem w sieci paski Gates. Wiesz coś na ten temat Zachu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachu Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 zobacz tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6780, paski Gates, Conti, dayco, bosch, myślę że do 60-70 tyś km spokojnie dojadą (teoretycznie można nieco dłużej, ale to już małe ryzyko), mitsuboshi - to samo (japoński ale robiony w singapurze czy indonezji ). Spróbuj zapytać w aso ile kosztuje oryginalny pasek - ten na wał, jak różnica nie jest duża, to można, się pokusić o org. i masz 30 tyskm więcej do przejechania. jeśli chodzi o napinacze i rolki , to NTN i NSK wkładają o ile się nie mylę w serwisach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 W10 ma łancuszek rozrządu. O jakim pasku mówicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marud Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ale kolega mas444 ma dezela i tam jest pasek w rozrządzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ja jak wymienialem w mojej P10 2,0D rozrzad to za komplet zaplacilem 250pln. Pasek rozrzadu i napedu pompy wtryskowej Mitsuboshi ; rolka prowadzaca , napinacz paska rozrzadu i napinacz paska pompy , wszystko chyba NSK. Zestaw zakupilem na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ale kolega mas444 ma dezela i tam jest pasek w rozrządzie A to taka zamiana... ( I Ani MruMru) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 hłe, hłe dezel... No niech będzie. Ale za to pięknie mruczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 w zadnym wypadku nie kupuj JC chyba ze jestes kamikaze hehee, gates b dobra firma a to w motocom to jakiej firmy? za te pieniadze to moze jakas czesc rozrzadu, daj linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 No i kupiłem. Mitsuboshi. Teraz wymiana. Spróbuje sam to zrobić, kiedyś już wymieniałem w Daihatsu. Ogólnie temat bardzo delikatny, ale do zrobienia. Przeraża mnie tylko koło pasowe, które trzeba odkręcić, by dostać się do dolnej osłony i małego koła zębatego. Jak to zrobić :?: To kółko jest piekielnie mocno przykręcone ( chyba ze 160 Nm ) Ktoś mi poradził, by po nasadzeniu klucza zablokować go o zawieszenie, lub ziemię. Po zablokowaniu włączyć 5 bieg i bujnąć autem, lub rozrusznikiem. Teoretycznie powinno to odkręcić nakrętkę koła pasowego. Czy któryś z kolegów już coś takiego robił? Pytam, bo wolę być mądry przed szkodą Nikt sam nie wymieniał rozrządu ??? Panowie, co z wami? Już Zapomnieliście jak pomykaliście maluchami i dużymi fiatami? Tam się wszystko samemu robiło. Ja wyrosłem na takich pojazdach i teraz do warsztatu to tylko w ostateczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.