Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

rozrząd Nipparts


Gość mas444
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę wymienić rozrząd w mojej Primi ( pasek, rolka i napinacz )

Na Allegro widziałem komplet za 430zł - Mitsuboshi, oraz 279zł - JC.

Tymczasem w sklepie Motocom zestaw Nipparts kosztuje 142zł !!!

Co sądzicie o tych częściach, różnica cenowa kolosalna, więc można by nawet dwa razy częściej wymieniać, a i tak będzie się na +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 430 na allegro masz też pasek na pompę wtr. i napinacz do tego paska( czyli dwa paski, dwa napinacze, i rolkę prow.). Nie radziłbym kupować tego najtańszego rozrząd to za poważna sprawa nie warto na maxa oszczędzać, bo możesz w konsekwencji duuuuużo więcej zapłacić za spustoszenia po zerwanym pasku. ja ten zestaw mam założony u siebie -- ale dopiero 5tyskm więc nic nie może się dziać. następnym razem jak będę zmieniał rozrząd to pasek na wał ten dłuższy kupię oryginalny. a reszta nsk i mitsuboshi . w razie czego pytaj :)

 

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6780, paski Gates, Conti, dayco, bosch, myślę że do 60-70 tyś km spokojnie dojadą (teoretycznie można nieco dłużej, ale to już małe ryzyko), mitsuboshi - to samo (japoński ale robiony w singapurze czy indonezji ;) ). Spróbuj zapytać w aso ile kosztuje oryginalny pasek - ten na wał, jak różnica nie jest duża, to można, się pokusić o org. i masz 30 tyskm więcej do przejechania. jeśli chodzi o napinacze i rolki , to NTN i NSK wkładają o ile się nie mylę w serwisach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wymienialem w mojej P10 2,0D rozrzad to za komplet zaplacilem 250pln. Pasek rozrzadu i napedu pompy wtryskowej Mitsuboshi ; rolka prowadzaca , napinacz paska rozrzadu i napinacz paska pompy , wszystko chyba NSK. Zestaw zakupilem na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kupiłem. Mitsuboshi.

Teraz wymiana. Spróbuje sam to zrobić, kiedyś już wymieniałem w Daihatsu.

Ogólnie temat bardzo delikatny, ale do zrobienia. Przeraża mnie tylko koło pasowe, które trzeba odkręcić, by dostać się do dolnej osłony i małego koła zębatego. Jak to zrobić :?: To kółko jest piekielnie mocno przykręcone ( chyba ze 160 Nm )

Ktoś mi poradził, by po nasadzeniu klucza zablokować go o zawieszenie, lub ziemię. Po zablokowaniu włączyć 5 bieg i bujnąć autem, lub rozrusznikiem. Teoretycznie powinno to odkręcić nakrętkę koła pasowego. Czy któryś z kolegów już coś takiego robił?

Pytam, bo wolę być mądry przed szkodą ;)

 

 

Nikt sam nie wymieniał rozrządu ???

Panowie, co z wami? Już Zapomnieliście jak pomykaliście maluchami i dużymi fiatami? Tam się wszystko samemu robiło. Ja wyrosłem na takich pojazdach i teraz do warsztatu to tylko w ostateczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...