Gość Hubi Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 witam wszystkich nissanowiczów:) mam primerę P 10 z 91 r od 5dni i potrzebuję pomocy. strasznie mi się ochładza podczas jazdy temperatura idzie do dołu czyli jakby się nie nagrzewał. Niewiem czemu hhmmm. temperatura tak spadła że jak zatrzymałem wóz to obroty podeszły do 1500 (chyba się załączyło ssanie) i nie wiem było tego dnia zmieniana chłodnica i pompa wody ---- płynu nie jest za mało bo jak się zatrzymałem i chciałem odkręcić korek od chłodnicy to płyn podszedł. i o co tu chodzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigmisiek Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 a może termostat lub pompa wodna ...mam pytanko gdzie kupiłeś chłodnice prosze o kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 a może to tylko padł czujnik temperatury przy okazji montażu chłodnicy, koniecznie tam podjedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Termostat znajdziesz po prawej stronie silnika (patrząc od przodu), poniżej aparatu zapłonowego. obudowa ciut większa od pięści i wychodzi z niej wąż chłodzenia. odrkęcasz trzy śruby i masz na wierzchu termostat. na zimno powinien być zamknięty, wkładasz go do garnka z wodą i na gaz. Powinien się otworzyć przy temperaturze około 90 stopni. jeżeli jest cały czas otwarty, nieszczelny(ma tam uszczelkę gumową) lub zaworek zwrotny w nim jest uszkodzony (wygląda jak otworek fi=2mm z zawleczką) to czas go wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zanim Wyjmiesz termostat uruchom zimny silnik i dotykaj obu gumowych rur dochodzących do chłodnicy. Odkręć korek chłodnicy i obserwuj wodę. Jeśli obie rury nagrzewają się równomiernie, oraz widać przepływ wody to termostat do wymiany. W normalnym stanie dolna rura powinna być zimna aż do chwili gdy wskazówka licznika będzie blisko połowy skali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.