BULI Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Jestem na kupnie Primer z 2001 r. z silnikiem 1,6 i na co mam zwrócić szczególną uwagę. Wiem, że autka są w miarę bezawaryjne ale jak każde auto coś się psuje po jakimś czasie. Przebieg ok. 140.000 km. Jestem pierwszy raz na forum i proszę o przychylne przyjęcie na forum i w klubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 cześć polecam używanie wyszukiwraki, pozwala to na unikanie kilku(nastu) wątków o tej samej tematyce i nie wprowadza bałaganu wszystko już było o tym modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 zwróć uwagę czy jest to silnik qg16de 106KM czy ga16de 100KM (stary silnik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 ten nowszy 106KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 napisz do użytkownika MALIN_F1, jego ojciec ma taka wersję pewnie Ci opowie najwięcej o niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość z_pawel Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Posiadam takie autko, no i nie wiem do czego się przyczepić, co by się psuło w tym aucie notorycznie i o czym mówili by wszyscy na forum - w sensie powtarzającej się usterki. Na twoim miejscu obejrzał bym dokładnie autko, sprawdził jak wygląda kierownica, pedały, drążek zmiany biegów- czy wygląda to na samochód z takim przebiegiem ( wiem że te rzeczy zużywają się niewspółmiernie do przebiegu auta ale od czegoś trzeba wyjść), może ma książke serwisową - sprawdz wpisy, kiedy był ostatni i przy jakim przebiegu. Ogólnie sprawdził bym jak wygląda wnętrze. Jak jest zadbane to znaczy że nie jeżdził tym autem jakiś "niedbaluch" - zakładając że auto kupujesz z pierwszej ręki a nie od handlarza. Sprawdził bym czy zapalają się kontrolki po przekręceniu kluczyka w stacyjce, no i czy gasną po uruchomieniu silnika w tym modelu powinny zapalić sie lampki: ciśnienie oleju,ładowanie akumulatora, system kontroli silnika, ABS, AIR BAG, niski poziom paliwa- trzy ostatnie powinny zgasnąć po chwili czekania jeszcze przed włączeniem silnika pozostałe, po włączeniu silnika. Napewno sprawdził bym blachę - czy auto było uderzone i co ewentualnie było robione. Sprawdzenie opon, jak wyglądają z którego są roku - jeśli są kiepskie napewno zbijesz cenę, a dodatkowo możesz zobaczyć czy auto robi dwa ślady. Jak wygląda komora silnika, ogólnie wycieki. No i zwykła ocena zewnętrzna auta. Przede wszystkim zabrał bym auto do jakiegoś konkretnego mechanika&blacharza wydasz dodatkowo jakieś 100-150zł ale będziesz lepiej wiedział co bierzesz i czy wogóle warto to brać. Jeszcze jedno! Nie szukaj kontrolki na desce rozdzielczej od świateł mijania w tym medelu takiej lampki poprostu nie ma. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 z typowych denerwujących drobiazgów ogólnie dla p11.144 to bym wymienił: szybkie zużywanie się górnych wahaczy z przodu konieczność rozebrania, wyczyszczenia i przesmarowania mechanizmu wycieraczek (w niektórych autach nie trzeba tego robić nawet po 15 latach) drobne brzęczenia przy niektórych drganiach i w niskich temperaturach w okolicy mechanizmu zmiany biegów 2 sondy lambda łańcuch rozrządu który potrafi się przedwcześnie rozciagnąc (starcza niby na 300 tys km, ale w praktyce często duzo wczesniej) więcej nie pamiętam -> to jest jeden z powodów dla których warto kupioć primere że jest własnie mało awaryjna ale "więcej" to już zależy indywidualnie, zalezy kto jeździł, jaką autko ma historię, jaki przebieg czy nie było biter i potem naprawiane przez jakiegoś chama itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.