Gość GTi-R BOY Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 siemka mam strasznie czarny olej tzn pelen serwis robilem 3tys km temu i mam obawy ze mi Turbina siada Garett turbo GT2871R 450KM czy to mozliwe ze da duzo bustu? najwiecej byl na saniu 28psi czy to od tego moze? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 pewno AFR jest na bogato i troszkę w pizdę dajesz 3 tyś km to górna granica przy której nalerzy wymieniać olej w tak mocnym SR20... Ja u siebie co 1500km zmieniam (a śmigam na MOTUL 15w50 z serii 4100) Ps. przy takim doładowaniu jakie masz to po każdym streecie bym zmieniał olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 jak zmieniasz Kuba jak ty wogle nie jezdzisz primerą ?? Chyba bedziesz zmianiał , jak zaczniesz autem jezdzic?GTi-R BOY, opisałbyś to autko ? ciekawi mnie bardzo, jakiś film jak to jezdzi , jakiś wykres może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Oj stary mało wiesz Ps. jak stoi to też zmieniam Tutaj GREG76 opisał dokładnie ten wóz: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25408 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Oj stary mało wiesz mało , bo nie węsze to tu to tam Co jest dla mnie istotne to wiem Nic, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTi-R BOY Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 sa S13 SIlvia w polsce? sr20det silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 W stanach byłu S13 z silnikami 1,8T, 2,0T i 2,4 N/A... U nas w S13 był tylko 1,8T i 2,4 N/A (200SX i 240SX) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 ale sa i s13 po swapach na sr20det... np. dwusetka EnriuWawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 W stanach byłu S13 z silnikami 1,8T, 2,0T i 2,4 N/A...U nas w S13 był tylko 1,8T i 2,4 N/A (200SX i 240SX) W Stanach były S13 (właściwie to PS13 -coupe z chowanymi światłami i RPS13 - hatchback z chowanymi światłami) i S14 z silnikiem KA24E do 90 roku, później KA24DE, reszta to swapy i import. U nas w Europie były tylko S13 (właściwie RPS13) z CA18DET i S14 z SR20DET, reszta to swapy i import (nawet w GB nie sprzedawano u dealera S13 z SR20DET, pomimo iż Sky'e były sprzedawane). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amsis Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 ja mam n 13 1.7 diesel i myslalem o zalozeniu turbo ale niewiem jakie by podeszlo i co czeba bylo by zrobic?? ktos mi pomoze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amsis Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Aby to zrobic musisz sie liczyc z wyłozeniem ok. 4-5 tyś zł, wiec pomyśl czy Ci sie opłaca a co takiego cza tam przerobic jesli mozna wiedziec?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 ja mam n 13 1.7 diesel Te silniki były też w oryginale z turbo, ale w małej ilości. widać jakaś wypasiona wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Bombel zapomniałeś do tego dodać układu paliwowego no i wystrojenia, o takich duperelach jak orurowanie do intercoolera oraz uklad smarowania turbiny, jakieś 2 tysie lekko licząc. Tak czy siak podnoszenie mocy montują turbo jest najbardziej oplacalne w stosunku do przyrostów mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.