Gość ffliper Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Moja kierownica chodzi ciężej niz w polonezie, co może być przyczyną.Samochodzik jest bez wspomagania co prawda, ale wydaje mi sie ze jesli ja sie mecze to kobieta nie dala by rady jezdzic tym autkiem, POMOCY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 trzeba przesmarować caly uklad kieroniczy widziałem tam gdzieś kalamitki przy maglownicy jezeli dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 napisz jakie masz szczescie a o ile jest to nissan to jakos niewidze w nim smarowniczek.. [ Dodano: Sro 24 Sty, 2007 16:46 ] sorki niezauwazylem albo przekladna albo sworznie albo łozyska w Mc personach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 to jest chyba normalne, u mnie też kręcenie sterem nie należy do najlżejszych. W zasadzie mam już kompletne wspomaganie tylko brak czasu na zamontowanie (tak mi się fajnie zrymowało ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 w sunnym nie ma lozysk w macpersonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 krzyżak sie pewnie zaciera posikaj WD40 i obsmaruj towotem powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 krzyżak sie pewnie zaciera posikaj WD40 i obsmaruj towotem powinno pomóc Najczęstsza przyczyna. Tylko, że w ten sposób ustali się przyczynę, bo problem niedługo wróci, także trzeba będzie pomyśleć o nowym krzyżaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ffliper Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Faktycznie troche pomogło, dobre z Was chłopaki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 po 1, w przekladni w N14 nie ma zadnych kalamitek, chyba ze ta przekaldnia jest z innej fury hehee po 2, w przednich kolumnach McPersona sa "lozyska", na dobra sprawe mozna sie spierac bo to jest takie lozysko slizgowe bez kulek itp wykonane z tworzywa jeden okrag pociera o drugii sa zlaczone pozatym nie ma lozysk to niby jak krecila sie kolumna w kielichu co luzem by sobie tam siedziala jak sie kola skrecaja to kloumna z cala sprezyna tez i miska tez sie kreci pozniej jest to lozysko i sa dwa gnizada czy plytki jak kto woli ktore sa przykrecone do kielicha i jeszcze jest tam zderzak w postaci tuleji gumowej, ehhh.. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 wlasnie o to biega typowe lozyska sa nap., w punto ,niestety definicja jest inna ehh,rozbieralem wiec wiem u mnie cos puka w tym ze usrojstwie i wychodzi na to ze to amortyzator jest do bani choc pierwsza diagnoza to bylo mocowanie gorne ...ale to inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 mi tak walily amory,ze robilem pokolei wszystko co wskazywalo na jakies zuzycie i nadal pukalo nawet wlasnie to ala "lozysko" wymienielm niepotrzebnie ale amorek jeden mial no ta sztyca jak wyszla cala minim luz ale naparwde nieduzy taki tyci i zero objawow ze to amor, wstawilem uzywane dwa w extra stanie oryginane z wytloczeniem nissan i na dodatek jeden roznil sie tlumieniem od drugiego o jakies pare procent tylko i do tej pory smigaja OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 no wlaswnie czasem diagnoza jest troszke skomplikowana ,tez troche zmarnowalem na to czasu ale ciesze sie ze wiem co poszlo ,jak cos chyba kupie kayby,te moje sa z jc czyli cholera wie co moze fabrycznie zesrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Miałem ten sam problem, jednak wd40 na krzyżak pomogło. Moje pytanie jednak brzmi, jaka może być cena nowego krzyżaka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Cena nowego krzyżaka wacha się od 70 do 160 złotych (zależnie od producenta i sklepu). Ja kupiłem taki za 120 i był oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.