Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

cieżko chodzi kierownica


Gość ffliper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja kierownica chodzi ciężej niz w polonezie, co może być przyczyną.Samochodzik jest bez wspomagania co prawda, ale wydaje mi sie ze jesli ja sie mecze to kobieta nie dala by rady jezdzic tym autkiem, POMOCY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz jakie masz szczescie a o ile jest to nissan to jakos niewidze w nim smarowniczek..

 

[ Dodano: Sro 24 Sty, 2007 16:46 ]

sorki niezauwazylem albo przekladna albo sworznie albo łozyska w Mc personach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba normalne, u mnie też kręcenie sterem nie należy do najlżejszych. W zasadzie mam już kompletne wspomaganie tylko brak czasu na zamontowanie (tak mi się fajnie zrymowało ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzyżak sie pewnie zaciera posikaj WD40 i obsmaruj towotem powinno pomóc

 

Najczęstsza przyczyna. Tylko, że w ten sposób ustali się przyczynę, bo problem niedługo wróci, także trzeba będzie pomyśleć o nowym krzyżaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1, w przekladni w N14 nie ma zadnych kalamitek, chyba ze ta przekaldnia jest z innej fury hehee

po 2, w przednich kolumnach McPersona sa "lozyska", na dobra sprawe mozna sie spierac bo to jest takie lozysko slizgowe bez kulek itp wykonane z tworzywa jeden okrag pociera o drugii sa zlaczone

pozatym nie ma lozysk to niby jak krecila sie kolumna w kielichu co luzem by sobie tam siedziala jak sie kola skrecaja to kloumna z cala sprezyna tez i miska tez sie kreci pozniej jest to lozysko i sa dwa gnizada czy plytki jak kto woli ktore sa przykrecone do kielicha i jeszcze jest tam zderzak w postaci tuleji gumowej, ehhh..

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie o to biega typowe lozyska sa nap., w punto ,niestety definicja jest inna ehh,rozbieralem wiec wiem u mnie cos puka w tym ze usrojstwie i wychodzi na to ze to amortyzator jest do bani choc pierwsza diagnoza to bylo mocowanie gorne ...ale to inna bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tak walily amory,ze robilem pokolei wszystko co wskazywalo na jakies zuzycie i nadal pukalo nawet wlasnie to ala "lozysko" wymienielm niepotrzebnie ale amorek jeden mial no ta sztyca jak wyszla cala minim luz ale naparwde nieduzy taki tyci i zero objawow ze to amor, wstawilem uzywane dwa w extra stanie oryginane z wytloczeniem nissan i na dodatek jeden roznil sie tlumieniem od drugiego o jakies pare procent tylko i do tej pory smigaja OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlaswnie czasem diagnoza jest troszke skomplikowana ,tez troche zmarnowalem na to czasu ale ciesze sie ze wiem co poszlo ,jak cos chyba kupie kayby,te moje sa z jc czyli cholera wie co moze fabrycznie zesrane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...