pedroz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Wlasnie mialem sobie pojechac, auto zasniezone, odsniezac sie nie chcialo, wiec wlaczylem wycieraczki. Jednak snieg byl za ciezki i stanely - wylaczylem je. Sciagnalem snieg z przedniej szyby, wycieraczki ruszyly machnely 1 raz i koniec. Cos slychac ze chrupie, ale wycieraczki stoja. Recznie moge nimi machac dosc lekko. Pytanie wiec - co spieprzylem i czy sam dam rady to naprawic, ew. jak to zrobic. Zaznaczam, ze jestem lamerem, wiec prosze wytlumaczyc jak prostemu chlopu :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 tu kolega miał podobny problem: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ght=wycieraczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Czytalem to przed chwila, zanim napisalem posta, tylko ze u niego samo sie zepsulo - wyrobilo, a u mnie wyglada jakby cos na sile (cos... sam to zrobilem ) spadlo, przeskoczylo, wyskoczylo, odskoczylo I nie mam pojecia czy probowac sam cos nastawic, popukac, poostukac, czy jak zwykle dac zarobic serwisowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Ale tam jest opisany podobny porblem jak nie ten sam, rozbierz i zobacz czy tobie też nie wyrobilo sie to gniazdo, lub czy ci poprotstu nie pękło coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 spadlo, przeskoczylo, wyskoczylo, odskoczylo Ten silnik raczej ciężko spalić, nawet bezpiecznik tak od razu nie wywala. Myślę, że cięgna są wyrobione na przegubach kulowych i pod obciążeniem któreś spadło. Także trzeba zdjąć osłony podszybia i powinniśmy ujrzeć przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Kurcze... pod chmurka w sniegu raczej nie wykonalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Witam, Zgadza się silnik wycieraczek w Almie raczej trudno spalić. Miałem ten sam problem dokładnie w styczniu 2005. Trzeba wymienić plastikowe "prowadnice'. Mnie udało się to zdobyć (uzwane) zapłaciłem 100 zł z wymianą. Dwa lata jeżdzę z tym i nic się nie dzieje. Wymiana trwała 15 minut z czego 10 minut to odkręcanie lub przykręcanie śrubek. Poszukaj na alegro lub w sklepach z japońskimi autami. Wymiana nie jest skomplikowana i trwa szybko więc lepiej te plastiki powymieniać i mieć święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 dokladnie spadlo Ci cięgno albo przy silniczku albo przy wycieraczce pasazera (dlatego stoja dwie - jesli by spadly ciegna przy wycieraczce kierowcy to tylko jedna by nie dzialala) Rada jedna: rozebrac i złozyc do kupy. Niestety mam dla Ciebie złą informacje... teraz od czasu do czasu gdy wycieraczki beda mialy opor albo na najszybszym "biegu" beda bardzo podatne na "stawanie" Proponuje albo złaczyć cięgna na stale jak zrobił to jeden z klubowiczow albo kupic nowe ciegna - niestety nie sa tanie :/ (w ASO sadze ze kolo 400 ale sa zamienniki ok.100zł) Jakbys mial problemy to wal na gg. Przerobilem to tak samo jak ty ze sniegiem wiec pomoge :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 rozebrać przesmarować i złożyć do kupy - jak są luzy na cięgnach - doraźne przymocowanie przy pomocy prezerwatywy lub gumki do majtek nieodzowne (P10 ka juz tak ponad 100 kkm jeździ) - zanim zamówisz cięgno które spada..., lub przekładnię kulkową która ma luzy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasyr Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Sam przechodziłem cos takiego i na 100% spadło ci cięgno, poprostu wyrobiło się plastikowe gniazdo. Było już wiele na ten temat, że wycieraczki nagle staneły. Poczytaj jak spróbować naprawić albo zainwestuj w nowe. Poprostu jest to jedna z nielicznych bolączek nissana. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niedospielin Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 napewno spadło cięgno ja tak samo zrobiłem zimą . musisz podnieść klapę i zdemontować podszybie(czarny plastik pod szybą uważaj na zaczepy wciskane lubią się łamać). Masz wtedy cały dostęp do wycieraczek. U mnie była grubsza robota bo musiałem mechanicznie połączyć cięgna (była za bardzo wyrobiona tuleja plastikowa) Jak będzies000z składał podszybie sprrawdz dobrze czy wycieraczki działają w extremalnych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Proponuje albo złaczyć cięgna na stale jak zrobił to jeden z klubowiczow albo kupic nowe ciegna - niestety nie sa tanie :/ (w ASO sadze ze kolo 400 ale sa zamienniki ok.100zł) Bylem w ASO, wymienilem ciegno - koszt ciegna 80 PLN wiec nie tak strasznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Proponuje albo złaczyć cięgna na stale jak zrobił to jeden z klubowiczow albo kupic nowe ciegna - niestety nie sa tanie :/ (w ASO sadze ze kolo 400 ale sa zamienniki ok.100zł) Bylem w ASO, wymienilem ciegno - koszt ciegna 80 PLN wiec nie tak strasznie. No to super! Ja tez jak wymienialem to trafilem na jaks wyprzedaz do N15 i cos kolo 50-60zł zapłacilem i mam spokoj na kolejne 10lat (tfu tfu nie zapeszac ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brando Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Jako nowicjusz na tym forum ,mam inny problem , - zatarł sie sworzeń tylnej wycieraczki ( przekładni silnika ) i teraz jest kłopot do N16 - nowy to 1300 złociszy , ale rozebrałem i troche popracowałem nad nim - gdzie mogę kupić w logicznej cenie używany silniczek ma ktoś namiary z warszawki lub okolic piaseczna Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 chodzi o silniczek czy przekładnie? Jak zatarty sworzeń to chyba w przekładni. Mam komplet uzywka z mojego autka. Przekładnia ideał ale silniczek coś padł chyba. Dorobiłem szczotki bo były zuzyte ale nie ciągnie. Jakbys reflektował...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brando Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Jestem wdzięczny za szybkość reakcji. Fakt - sworzeń już reanimowałem , kłopot jest ze szczotkotrzymaczem - szczotke dorobiłem - Dziś posiedze przy nim jakby coś to sie odezwe i pogadamy - zobacze co stworzyłem . Pozdrawiam [ Dodano: Sob 03 Lut, 2007 12:19 ] Naprawa sie udała , silnik kręci , złożyłem i też oki , tylko montować ale to po obiadku jeśli szukacie rady służe pomocą gg.5204070 N-16 ,1.5 h/LF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.