Gość pablo1980r Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zamierzam przesiasc sie z Almery do Primery,tematow mnostwo na temat p11,ja tylko prosze o spostrzezenia co jest na + a co na -,do tego podajcie jaka Primera jezdzicie. Ps.Dzieki za posty typu "kliknij na szukaj i nie zasmiecaj forum"naprawde nie trzeba,bo i tak nie znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Jeździłem i jednym i drugim więc mam dobry pogląd na sprawę Zacznę od plusów Primery względem Almery: - Jest większa i wygodniejsza - Ma zdecydowanie większy o praktyczniejszy bagażnik ( w stosunku do Almery w wersji htb ) - Z motorem SR20DE jest znacznie dynamiczniejsza i szybsza kosztem niewiele wyższego zużycia paliwa - Jest bardziej elegancka i stateczna A teraz pora na minusy Primery względem Almery: - Jest zdecydowanie bardziej awaryjna ( N15 była japońska, P11 to już anglik ) - Przednie zawieszenie to studnia na kasę bez dna, w Almerze prostsza konstrukcja nie powoduje takich problemów, - Choć spowoduje to kontrowersje, powiem, że w zakrętach trzyma się gorzej niż N15 ( moje subiektywne odczucie ), - Większy motor to wyższe koszty eksploatacji ( paliwo, ubezpieczenia ) - Chyba trochę szybciej rdzewieje To tyle tak na szybko zgromadzonych obserwacji. Jakby coś to wal na priv. Zaznaczam, że te wymienione przeze mnie wady i zalety to moje suniektywne obserwacje, nie każdy musi się z tym zgadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ja dorzucę: 3-letnia Almera vs P10 GT. W rodzinie pojawiła się wpomniana Alma (1.8, bardzo bogata wersja). Byłem w szoku, co do jakości materiałów wewnątrz auta (plastiki itp.) - są gorsze, niż w 15-o letniej GT! Jak jest w P11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Z jakiej almy sie przesiadasz? bo to bardzo ważne przy takich podpowiedziach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Z jakiej almy sie przesiadasz? bo to bardzo ważne przy takich podpowiedziach Racja. Ja założyłem że z N15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo1980r Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Dzieki za posty. Almera 1,5 2001r htb,oprocz wymiany lancucha rozrzadu wszystko na +.Moje pierwsze auto,ktore zostaje w domu,zonka bedzie smigac moim "szczypiorkiem" .Szukam Primery 2001 albo 2000 bo bardzo jestem zadowolony z tej Almery ale jak nie znajde nic ciekawego to wezme jeszcze raz Almere. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Ja mam P11,nie jeździłem nigdy Almerą,ale siedzialem w niej,jest bardzo podobnie,stylistyka wnetrza jest zblizona do P11,jedyne roznice jakie są wyczuwalne to wielkość kabiny i bagażnika,ale wiadomo bo auto jest z niższej klasy,co nie oznacza ze jest niższej jakości. Moim zdaniem jeśli ktoś potrzebuje duze autko to polecam P11 a jeśli mniejsze to almerke. Ja wolałem wieksze i teoretycznie bezpieczniejsze,ale wygodniej mi sie jeżdzi mniejszymi wariatami. Co do jakości wykończenia to nie moge wiele powiedzieć o Almerze,ale jesli chodzi o P11 to moge i mogłbym zacząc sie czepiać ale zaraz mnie skrzyczą zwolennicy P11. Ogolnie powiem krótko...jakość adekwatna do ceny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo1980r Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Wieksze auto nie jest moim priorytetem,chcialbym zostac przy Nissanie,rozwazam jeszcz toyote,vw,honde.Almera okazala sie autem bezawaryjnym,wygodnym,ekonomia az tak nie dokuczala.Zastanawia mnie czy primera ktora jest o klase wyzsza spelni me oczekiwania komfort,ekonomie no i bezawaryjnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Ja śmigam P11 GT i jezdziłem kilkoma P11 144 2.0 sa to auta pod wzgledem mechanicznym bardzo podobne a nawet takie same(np. zawieszenie) Moją GT od Lipca 2006 do teraz zrobiłem 18tyś km jezdziła obciązona na maxa, często jeżdze w trasy gdzie V w okolicach 200km/h to norma, więc: PLUSY: - bardzo rewelacyjnie trzymające zawieszenie N15 i N16 niech sie chowają - proste zawieszenie gdzie jedynym felernym elemantem jest górny wahacz i nic więcej - dosyć obszerne wnetrze - prawie nic nie trzeszczy itp. - spory bagarznik(sedan) MINUSY: - zawiasy - drzwi lubia sobie opaść - górny wachacz Porównanie do N15ki: - P11 jest więkasza - precyzja/jakosć wykonania ciutke gorsza w P11(w p11 144 jest ładniej ale jakość nie jest super) - N15 bardziej rdzewieje(progi tył, łaczenie progów z błotnikiem-szczególnie wersje 3drzwiowe) - P11 jest z Angli a N15 100% japoniec - Alma GTI przyśpiesza do 100km/h w 8s a P11GT w 8,5s :one: Porównanie do N16ki - bez porównania lepszy zawias w p11 trzymanie w zakrętach dużo lepsze w primerce - almerka w środku wygląda bardziej nowocześnie-ładniej niż P11 i podobnie jak P11 144 Jak P11 to tylko 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo1980r Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Kmink,dzieki i pozdrowki,fajna masz stronke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Kmink,dzieki i pozdrowki,fajna masz stronke nie mam czasu sie nią zająć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo1980r Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Wczoraj jechalem Primera z 2000 roku no i spodziewalem sie czegos wiecej,wnetrze nie zachwycilo,zbierala sie szybciej od Almery ale to normalne bo 1.8 a moja Almera 1.5,wogole mi sie trafil jakis taki zaniedbany egzemplarz.Szukam dalej ale nie wiem czy nie wybiore znowu Almery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooYownik Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 mam p11.144 i mimo ze to anglik to jakos nie narzekam na jego awaryjnosc ... wogole nie sprawia klopotow ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Wczoraj jechalem Primera z 2000 roku no i spodziewalem sie czegos wiecej,wnetrze nie zachwycilo,zbierala sie szybciej od Almery ale to normalne bo 1.8 a moja Almera 1.5,wogole mi sie trafil jakis taki zaniedbany egzemplarz.Szukam dalej ale nie wiem czy nie wybiore znowu Almery. jak chcesz to wal na PW to pojedziemy do Niemiec i coś ci przywieziemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo1980r Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Dzieki,ale mieszkam w Irlandii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Dzieki,ale mieszkam w Irlandii. zapomniało mi sie :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooYownik Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 aha znalazlem jeden - ... mam jedna primere p11.144, a chcialbym miec dwie (zamiast fiesty..) tylko druga sedanik najlepiej 2.0 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szwagier300666 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam Od niedawna posiadam P11 model SRi 2.0 Kto wie jakiej mocy jest silnik w tym autku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 czesc szwagier, powinien miec okolo 130 kucy, a dokladnie to ma 96KW. Ja mam taki silnik u siebie, nie jest to rakieta,ale tez nie jest zawalidroga, całkiem przyjemnie sie jeździ,a jak chcesz to spróbuj sobie jak ciągnie powyżej 4 tyś obrotów,kazdy na forum mowi ze te silniki powyzej 4 tys to jak nie ten sam silnik co do np 3 tyś. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 może chyba mieć też 115KM czyli 85kW jeśli była na rynek niemiecki. Trzy wersje mocy w p11 (115, 130 i 150 KM) zostały w primerze p11.144 zastąpione jedną - 103 kW czyli 140 konną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 ale napisał że ma SRi więc w tej wersji był tylko jeden silnik z jedną mocą 130KM, a 150KM było tylko w GT,a 115 w cywilnej wersji. W P11 144 nie było wersji SRi tylko juz takie dziadkowate same,czyli ani SRi ani GT,same jakies comforty itd. Skoro ma SRi to może mieć tylko 130 kucy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 ale napisał że ma SRi więc w tej wersji był tylko jeden silnik z jedną mocą 130KM, a 150KM było tylko w GT,a 115 w cywilnej wersji. Podoba mi się twoja definicja "cywilnej wersji" Szkoda tylko że w SRi były montowane dokładnie te same sliniki co w "cywilnych wersjach" 115 KM to miały Primerki P10, albo właśnie "przymulone" niemieckie ( jak wspomniał Cornholio ) choć jak dla mnie to mżonka, bo osobiście w Polsce nigdy takiej nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 możliwe że źle to ujełem bo wiem że w zwykłych wersjach były tez te same silniki co w SRi, bo sam mam taką wersje...ale 115 koni tez były w P11 i nawet znam dwie osoby u mnie w mieście co mają własnie takie. Ogolnie chodziło mi o to że kolega szwagier napisal że ma SRi a kolega Cornholio rozpisał się o różnych mocach w tej wersji,a jak wiadomo tam była tylko jedna 130 KM. a w P11 144 to juz zostały tylko 140-to konne jednostki,nie było ani SRi ani GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 ale 115 koni tez były w P11 i nawet znam dwie osoby u mnie w mieście co mają własnie takie. A te 115 KM to tylko na papierze, czy na wykresie z hamowni? Bo jak znam życie to ta sama sytuacja co z Almerkami N15 co to niby miały być przyduszone, a jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności chodzą tak jak te nieprzyduszone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 tak całkiem poważnie to nikt z tych uzytkowników nie był nigdy na hamowni,mają tylko w papierach wpisane 84KW czy 85KW co daje okolo 115 koni,z resztą ja mam u siebie 130 KM i jeżdziłem z chłopakiem co ma w papierach 115KM i jest odczuwalna róznica...więc wydaje mi sie ze mają 115,ale głowy bym za to nie dał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.