Gość RYKI Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 witajcie! mam k10 1.2 91 rok . Kupiłem auto 2 miesiące temu ,troche było do zrobienia ( hamulce , koła, rozrusznik itp.) auto jest zrywne , sprawuje się dobrze gdyby nie jeden podstawowy problem :DUŻO PALI: (11 l/100km) Pracuje na szrocie z częściami do japońców, wiec dostęp do części k10 mam obszerne .Wymieniłem więc trzy gaźniki (jeden wyjęty z auta kolesia któremu paliła 7 litrów) wymieniłem 2 aparaty , 2 sondy lambdy ( 100 % sprawne) 3 sterowniki ( jeden chyba od modelu S,różnica NR OEM ) wymieniłem czujnik temperatury do komputera ( jest wkręcony w kolektor ssący z lewej strony) Wyregulowałem zawory ( w sumie były wyregulowane , moze poprzedni gosć też się z tym zmagał) nie mam oporów na hamulcach, lekko wzrasta na obrotach po włączeniu świateł ( normalka ) sprawdzałem szczelność przewodów , Swiece NGK i Kable zapłonowe nowe ... I NIE WIEM CO JEST GRANE!!!! Jeśli ktoś ma na to rade odpowiedzcie W poniedziałek jade na analize spalin , może coś wykryją , czekam na odpowiedzi , :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 powinieneś właśnie od analizy zacząć :/ ja podejrzewam że masz pomieszane któreś podciśnienia :/ albo któryś element sterowania gaźnika niedziała (jest jeszcze ich pare przykręconych do kolektora ssącego no i 2 zawory w obudowie filtra powietrza) :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Ewentualnie sprawdz czy pompa paliwa Ci nie puszcza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 buahahah, dobrze zaznaczone (zegarów od Ski nie mam) juz mialem pytac dajesz jakies znizki na klub? mialbym troszke do podkupienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYKI Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 luzik napisz co potrzebujesz , a ja powiem ci czy to mam i za ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 A masz może włacznik świateł przeciwmgielnych tylnych do micry K10 1,2 z 1992 r.? Jest on umiejscowiony na desce po prawej stronie kierownicy , nad włącznikiem awaryjnych. Były dwa rodzaje , mi chodzi o ten włacznik z diodą (w klawiszu) i na szeroką wtyczkę 7-pinową (cztery piny szerokie i trzy wąskie ułożone w jednym rzędzie). Oczywiście jeśli włacznik jest sprawny i dioda nie jest spalona. Daj znać na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 map sensor jest tylko do sterowania kontem wyprzedzenia zapłonu na dawkę paliwa niema wpływu. a może przestać sie męczyć i zagazować micrusa ?? ja mam zamontowany gaz +BLOS i nawet przy takich mrozach odpalam autko bez problemu a spalanie w granicy 8 do 9 litrów przy ostrej jeździe a propo części ja poszukuje zderzaków na przód i tył do k10 nie lakierowanych czarnych prawego tylnego chlapacza przydał by mi sie też lewy reflektor bo z mojego lustra farba odblaskowa schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R@DI Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 podstawowy problem :DUŻO PALI: (11 l/100km) Moja sporo pali na miescie bo długo ssanie chodzi (jakieś 8minut a czasami dłużej) ssanie włancza się nawet na rozgrzanym silniku. może u ciebie cały czas ssanie działa ale w miejszym stopniu (moze coś się nie domyka?) ja starał bym się wykluczyć ssanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYKI Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ssanie raczej odpada, dość szybko się wyłącza , ok 1 minuty. pompę paliwa wymieniłem i dalej to samo, teraz pali równą "dyche" jestem umuwiony na regulacje i analize spalin zobacze co potem. Ale dzięki za rade, szukam jeszcze schematu podciśnień do MA12 znalazłem tylko stare MA10 ale to co innego.W ma12 jest bardziej nas..ne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 mozesz miec uszkodzony zaworek, był juz temat poruszany, znajduje sie on w gazniku szukaj a znajdziesz;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 w k10 z silnikiem 1.2 bardzo czesto ulegają uszkodzeniu elektrozawory sterujące składem mieszanki w gażniku... co do regulacji to w tych silnikach za bardzo nie ma co regulowac, mozesz wyregulowac sklad mieszanki ale tylko na WOLNYCH obrotach... na wyzszych gaznik sam to reguluje wlasnie tym elektrozaworkiem za pomocą odczytow sondy lambda... sprwadz tez wszystkie podcisnienia, szczelnosc wężyków, jezeli lubisz pogrzebac to polecam instrukcje obsługi od nissana sunny w wersji silnikowej 1.4 lub 1.6 z gaznikiem sterowanym elektronicznie... 99,9% osprzetu pokrywa sie z tym z micry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg Sz-N Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 moja jarała jak smoczysko 12 na 100 i byłem pewny że to coś z gaźnikiem wymieniłem i okazało się że z silnikiem ich małe japońskie łapki nie po to zrobiły Micre by duzo paliła Wymieniłem silnik na inny <w starym zrobiłem głowe ale efekt był marny> więc wymiana w sumie silnik 500 wymiana samemu no i teraz jest przyzwoicie koło 7l zimą <pozatym autko o niebo żywsze>, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.