Gość seter74 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 jak wczeniej opisywałem swoj problem (patrzcie-pomocy!!!!) dzis jade do innego miasta w anglii aby zostawic swojego nissana po raz trzeci.zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie, poniewaz z tegoz to servisu wydzwaniaja aby do nich koniecznie przyjechac bo oni wiedzą co jest nie tak z moim autem.ciekawe ile zaplacę?oczywiscie to pytanie zadałem wczoraj przy rozmowie z tym otóż servisem i powiedzieli mi odziwo ze nic!poniewaz tylko wykasuja błedy w kompie ale tez powiedzieli ze jakby to nie pomogło to niestety za naprawe czegos innego bede musiał zapłacic.Chce podkreslic iż po wykasowaniu servisu w moim kompie jazda nissanem poprawiła sie nie gasnie mi co pare minut jak wczesniej,ale przerywa na wiekszych obrotach tak jakby sie dławił przy 3.5-4 tys i to tez ten przypadek wystepuje czasowo.co jest grane.Byłem w 2 servisach w tym jednym u inzynierów od diesli i nic wzieli tylko kase za diagnostyke a nic nie zrobili poza wymianą filtrów pow i paliwa.Moze ktos z was mi moze pomóc???Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 A może by tak dokładnie sprawdzić wszystkie przewody powietrzne turbodoładowania, lubią pękać. Przy czym od góry, to tego raczej nie zrobisz, jakiś kanał chociaż. Co prawda te objawy na 100% mi do tej wersji nie pasują, ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uiz Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 jak wczeniej opisywałem swoj problem (patrzcie-pomocy!!!!) dzis jade do innego miasta w anglii aby zostawic swojego nissana po raz trzeci.zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie, poniewaz z tegoz to servisu wydzwaniaja aby do nich koniecznie przyjechac bo oni wiedzą co jest nie tak z moim autem.ciekawe ile zaplacę?oczywiscie to pytanie zadałem wczoraj przy rozmowie z tym otóż servisem i powiedzieli mi odziwo ze nic!poniewaz tylko wykasuja błedy w kompie ale tez powiedzieli ze jakby to nie pomogło to niestety za naprawe czegos innego bede musiał zapłacic.Chce podkreslic iż po wykasowaniu servisu w moim kompie jazda nissanem poprawiła sie nie gasnie mi co pare minut jak wczesniej,ale przerywa na wiekszych obrotach tak jakby sie dławił przy 3.5-4 tys i to tez ten przypadek wystepuje czasowo.co jest grane.Byłem w 2 servisach w tym jednym u inzynierów od diesli i nic wzieli tylko kase za diagnostyke a nic nie zrobili poza wymianą filtrów pow i paliwa.Moze ktos z was mi moze pomóc???Pozdrawiam tak nawiasem moge cie zapytac masz instukcje obslugi tego nissana ?? szukam takiej ksiazeczki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 a ta co Ci velociraptor znalazl nie pasuje?jak chcesz manuala to znajdziesz w "porady eksplatacyjne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uiz Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 a ta co Ci velociraptor znalazl nie pasuje?jak chcesz manuala to znajdziesz w "porady eksplatacyjne" no napisal nic tam nie bylo pozatym nie idzie tego otworzyc wiec nic nie znalazlem a moze ty posiadasz taka chociaz z obsuga konsoli co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 w twoim autku jest wtrysk common rail boscha czy delphy ?? możliwe że masz walnięty czujnik ciśnienia paliwa w listwie albo regulator ciśnienia ?? wiesz może jakie błędy były w pamięci komputera ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 w primerach jest tylko komp denso lub bosch.W boschowskich (słabszych) zdarza się uszkodzenie sterownika- a dokładniej mapy.Należy nagrać nowy program (seryjny lub chipowy).Bardzo często tak się działo w almerach tino a po wgraniu softu - jak ręką odjął.W tino auto gasło i dławiło się na średnich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seter74 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 dzieki wam za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam, za nierówna pracę silnika, dławienie może byc odpowiedzialny zawór pompy wtryskowej- sprawdź w serwisie ciśnienia na pompie( na wolnych i przy 2000obr). Zawór występuje już jako część zamienna, nie trzeba jak dawniej wymieniać całej pompy. Na moje doleliwości pomogło choć nie były typowe- patrz mój temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=25126 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 witam wszystkich i opisuje problem, posiadam ten sam silnik jak w zalozonym temacie,auto kupione wczoraj(anglik 2003r). przejechalem z ponad 230km tym autem z miejsca gdzie go kupilem do domu i nagle....zauwazylem ze z pod maski idzie lekki bialy dymek,zatrzymalem auto i otworzylem maske,okazuje sie ze cieknie z szyny common rail nie znalazlem na forum nikogo kto by mial podobny przypadek,ale moze ktos wie cos wiecej co to moze byc,jaka przyczyna, co do wymiany(szyna czy moze tylko jakas uszczelka?) bardzo dzieki za pomoc 1.to miejsce na zgieciu z ktorego cieknie(tam sa jakies gumki i "nakretka"jesli to tak moge nazwac 2.kapie w to miejsce i stad od goracego silnika ta para PO kliknieciu w zdjecie bedzie widac wyrazniej, acha oczywiscie wyskoczyl tez komunikat "check engine" na razie tylko zolty [ Dodano: Pon 06 Paź, 2008 11:01 ] Problem rozwiazany, okazalo sie jak przypuszczalem ze to byla tylko uszczelka,auto juz zrobione. [ Dodano: Wto 07 Paź, 2008 14:54 ] sory ze nie edytuje ale chce wyciagnac temat na wierzch: a wiec mam kolejny problem niespotykanie ciekawy i ciezki do zdiagnozowania: -pojawia sie kiedy mu sie podoba raz gdy odpalam auto rano raz w czasie jazdy itd. -po wrzuceniu biegu (wchodza elegancko,wiec to na pewno nie sprzeglo)auto rusza i jedzie ale!! nie reaguje kompletnie na wciskanie pedalu gazu, tzn. wciskajac gaz na komputerze spalanie wzrasta ale obrotu juz niestaty nie i auto toczy sie doslownie na obrotach samego tylko silnika.jesli wrzuce na luz to przy wcisnieciu pedalu gazu obroty rosna normalnie. -stalo mi sie to juz z 3-4raz potrafie pojechac do miasta zrobic zakupy a po powrocie nagle sie to dzieje czasem wystarczy odczekac chwiel(zgasic silnik,albo poczekac na odpalonym)nie wiem co to moze byc zadnego objawu w stylu check engine itd,zadnego plywania obrotow, zadnego dymu kompletnie nic. prosze o pomoc jesli ktos wie od czego zaczac,auto niby mialo przeglad 1500mil temu glowny przeglad,sprawdzalem filtry i sa ok ale co jeszcze to nie wiem,moze ktos wie gdzie sie znajduje ten zaworek/zbiorniczek do kumulacji wody z paliwa(fotka by sie przydala,bo ta z ksiazki obslugi nic mi nie mowi) [ Dodano: Sro 12 Lis, 2008 16:07 ] Nie cieszylem sie dlugo tym ze auto sprawne,dzis pod autem zobaczylem wielka kaluze. Zagladam pod maske odpalam auto a tu :!!: Leje sie ropa jak z wodospadu(zostawiam slady za soba jak jade,to samo chwilowy postoj i kaluza pod autem)z common raila.A wiec jednak nie ominie mnie wymiana szyny wycenionej na 920f (serwis nissana w uk) :< Jestem wsciekly,zaledwie 5latek z pelnym serwisem i takie rzeczy sie dzieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.