Gość k.rokita Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Mam problem z moją n16 (2.2 di). Wymieniony został uszczelniacz półosi z lewej strony, mimo to skrzynia biegów dalej wypuszcza olej, poci się, półoś ma niewielki luz. Czym to może być spowodowane? czy można to olać i jaki czas jeździć? Ile może kosztować naprawa? Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 półoś ma niewielki luz. Chyba kosz mechanizmu różnicowego jest luźny wskutek zużycia się łożysk. Powinna też nastąpić głośniejsza praca skrzyni, ale to już nie każdy jst w stanie to wyłowić. Opcja mniej prawdopodobna - otwór w koszu, ten w który półoś wchodzi się wyrobił. Wersja pierwsza - wymieniamy łożyska, koszt kilkaset PLN, druga - wymieniamy kosz, koszt kilka tys. PLN, czyli naprawa nieopłacalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 zawsze jest pewien luz, a co do wycieku to może cieknie czujnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 opcja trzecia to wzery lub wytarta półoś i przez nią przecieka przy uszczelniaczu. Koszt ok 1,5 tys PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubaba Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mialem to samo okazalo sie ze lozysko dyfru jest zle wydystansowane (bo juz kiedys byly wymieniane bo juz sie wyrobilo-auto dostalo delikatnie w kolko)podkladki kosztuja jakis majatek w ASO (30pln jedna tylko ze trzeba pare na probe zeby go dobrze wydystansowac)i sie na nie czeka tydzien,ale moj mechanik cos tam dorobil.No na bank musisz zrzucic skrzynie i ja rozebrac.Wymienic lozyska i potem zakladajac dobrze je wydystansowac.Jak masz luzy na polosi to zaden uszczelniacz ci tego nie uszczelni.powodzenia P.S. U mnie narazie wszystko hula ale bylo robione dopiero tydzien temu,no i zeby skrzynia nie jezdzila bez oleju bo wtedy taniej wyjdzie jej wymianka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam. Temat często poruszany w przypadku 2,2 Di. Potwierdzam opinię kolegi "kubaba". Najważniejsze to wyregulować łożyska podkładkami. Ja toczyłem kilka na próbę. Koszt naprawy to napewno nowe łożyska (min. jedne lewe) około 250 zł sztuka, uszczelniacze około 30 zł sztuka, dobry "silikon" do uszczelnienia skrzyni i robocizna. Całość dla kogoś kto ma wprawę to 6 do 8 godz. pracy we dwóch. Skrzynia po naprawie pracuje poprawnie ponad rok. Korzystaj z "szukaj" na ten temat, napewno dużo znajdziesz. Pozdrawiam TomaszA 2,2 Di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Mam problem z moją n16 (2.2 di). Wymieniony został uszczelniacz półosi z lewej strony, mimo to skrzynia biegów dalej wypuszcza olej, poci się, półoś ma niewielki luz. Czym to może być spowodowane? czy można to olać i jaki czas jeździć? Ile może kosztować naprawa? Zajrzyj tutaj http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=22186 i koniecznie skontaktuj się ( nawet telefonicznie ) z warsztatem w Siedlcach. Myślę, że mogą Ci pomóc. Pozdrawiam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.