Gość Cysio Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 no wlasnie ... przyszla zima i po dluzszym postoju >8h nie moge zapalic nie wazne czy dzien czy noc i jak zimno jest myslalem ze to paliwo - dolalem denaturatu w celu wyparcia wody zamontowalem tez dodatkowy zaworek zwrotny ... i nic musze podgrzewac swiece z 10x i krecic co jakis czas a pozniej dopiero zalapuje ale dalej z oporem dodam ze swiece zarowe praktycznie swiezynki gdzie moze tkwic problem ?? filtr paliwa ?? pliss pomozcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 a po odpaleniu autko kopci ?? jeśli tak to czy na czarno czy na biało ?? nie masz czasem wrażenia że zaraz po odpaleniu w silniku stuka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin8211 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Kiedy wymieniałeś filtr paliwa, jeżeli dosyć dawno powindłeś wymienić to nie jest drogi dydatek. Zamiast denaturatu lepiej dodawać specjalene dodatki do ON które można kupić na każdym CPNnie. Ja mam taki sam silnik i samochód do -20 pali od dotyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 filtr paliwa zmienialem jakies 3kkm (mann) przy odpalaniu auto stuka i pojawia sie jasny dym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 jeśli stuka i kopci na biało to oznacza że masz zły kont wyprzedzenia wtrysku lub zużyte wtryskiwacze. ja bym jechał do jakiegoś dobrego dieslowca bo wydaje mi sie że coś już sie dzieje z pompom wtryskową :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Jeśli już jest taki temat to napisze co mojej dolega: odpala ślicznie, ale po przejechaniu ok 500m traci moc aż gaśnie, po ponownym uruchomieniu znów przejadę kawałek (krótszy) i znowu stop. A kolejne uruchomienie jest bez zarzutów. (tak się działo przy -7ºC). Czyżby coś nie tak z paliwem?? Dziś jak mróz był mniejszy, nie było tych objawów. Dziś zalałem już lepszego paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 rav1975, w twoim przypadku wygląda na to że masz problemy z zasilaniem pompy wtryskowej (zatkany filtr paliwa, nieszczelne przewody paliwowe, parafina w paliwie lub też woda która zamarza w przewodach filtrze lub innym miejscu układu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Cysio - sprawdź i wymień świece żarowe - będzie poprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabo93 Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Mam problem ze swoją primerką wówczas zaczeła tracić moc i gasnie, na jałowym procuje tylko jak trzymam gaz, obroty dochodzą tylko do 2 tys. wiecej nie daje rady. tłumik rozgrzewa się do czerwoności i i kopci z filtra powietrza i z pod kolektora wydechowego taki jasny dym i widać na złączy z kolektorem tak jakby olej brał i dławi się śilnik pomóżcie mi bo już nie wiem co to może być czy tłumik zapchany, czy uszczelka pod głowicą padniea czy coś z paliwem jest nie tak ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.