Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z zapaleniem


Gość Cysio

Rekomendowane odpowiedzi

no wlasnie ... przyszla zima i po dluzszym postoju >8h nie moge zapalic

nie wazne czy dzien czy noc i jak zimno jest

myslalem ze to paliwo - dolalem denaturatu w celu wyparcia wody

zamontowalem tez dodatkowy zaworek zwrotny ... i nic

musze podgrzewac swiece z 10x i krecic co jakis czas a pozniej dopiero zalapuje ale dalej z oporem

dodam ze swiece zarowe praktycznie swiezynki

 

gdzie moze tkwic problem ??

filtr paliwa ??

 

pliss pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcin8211

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa, jeżeli dosyć dawno powindłeś wymienić to nie jest drogi dydatek. Zamiast denaturatu lepiej dodawać specjalene dodatki do ON które można kupić na każdym CPNnie. Ja mam taki sam silnik i samochód do -20 pali od dotyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli stuka i kopci na biało to oznacza że masz zły kont wyprzedzenia wtrysku lub zużyte wtryskiwacze. ja bym jechał do jakiegoś dobrego dieslowca bo wydaje mi sie że coś już sie dzieje z pompom wtryskową :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już jest taki temat to napisze co mojej dolega:

odpala ślicznie, ale po przejechaniu ok 500m traci moc aż gaśnie, po ponownym uruchomieniu znów przejadę kawałek (krótszy) i znowu stop. A kolejne uruchomienie jest bez zarzutów. (tak się działo przy -7ºC). Czyżby coś nie tak z paliwem?? Dziś jak mróz był mniejszy, nie było tych objawów. Dziś zalałem już lepszego paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rav1975, w twoim przypadku wygląda na to że masz problemy z zasilaniem pompy wtryskowej (zatkany filtr paliwa, nieszczelne przewody paliwowe, parafina w paliwie lub też woda która zamarza w przewodach filtrze lub innym miejscu układu :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Mam problem ze swoją primerką wówczas zaczeła tracić moc i gasnie, na jałowym procuje tylko jak trzymam gaz, obroty dochodzą tylko do 2 tys. wiecej nie daje rady. tłumik rozgrzewa się do czerwoności i i kopci z filtra powietrza i z pod kolektora wydechowego taki jasny dym i widać na złączy z kolektorem tak jakby olej brał i dławi się śilnik pomóżcie mi bo już nie wiem co to może być czy tłumik zapchany, czy uszczelka pod głowicą padniea czy coś z paliwem jest nie tak ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...