Gość diesel77 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam przed regulacja zworow moj K10 1.0 8V chodzil prawidlowotzn chodzil na wolnych i jak wlaczylem swiatla to obroty wzrastaly. Lecz po regulacji zaworow na wlaczonych swiatlach chodzi dobrze lecz jak wylacze to obroty spadaja i zaczyna pyrkac(ma duzo nizsze obroty) i gasnie. Prosze o rady co robic Czytalem ze mozna je podniesc jakas srubka na gazniku ale gdzie jej dokladnie szukac i czy wogole to pomoze a moze cos innego, a jeszcze czytalem o resecie koputera tylko na ile odlaczyc klemy aku? Narazie nic jeszcze nie robilem Prosze orady Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 w k10 nie masz nawet co resetować kompa to nic nie pomorze :029: zapewne przy regulacji zaworów spadła któryś wężyk z podciśnieniem lub sie przełamał i łapie teraz fałszywe powietrze musisz to dokładnie sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diesel77 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 dzieki zaraz skocze sprawdzic wezyki a moze podpowiesz ktory najszybciej spadl lub sie uszkodzil? Pisali mi tez o silniczkukrokowy to mozliwe?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 A może chciałeś lepiej i zrobiłeś te zawory za ciasno? Też będzie problem z biegiem jałowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diesel77 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 zrobili mi regulacje i chyba raczej dobrze wyregulowali nie mialem nigdy z tym warsztatem klopotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 w naszych k10 niema silniczka krokowego :/ obroty regulowane są przez gaźnik i jego osprzęt (wszystko sterowane jest podciśnieniami) możesz delikatnie podnieść obroty dokręcając śrubke która znajduje sie niedaleko mocowania linki gazu ta śrubka uchyli troszeczke mocniej przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.