Gość seniores Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Za kilka dni odbieram auto 2.5 Elegant. Nie mam pojecia jakie zimowki zakupic (zawsze jezdzilem na danlopach sport, ale to nie byly "terenowki" Prosze o jakies wskazowki. Czy mozna gdzies zakupic w przyzwoitej cenie lampy dalekosiezne na dach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zmartwię cię... Xtrail w żadnym wypadku nie jest terenówką. Opony kup po prostu zimowe do aut osobowych. Nie spodziewam się żebyś atakował cięższy teren. I powiedz po co ci lampy na dachu?. Bo chyba w Elegance masz juz w relingach zamontowane . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Za kilka dni odbieram auto 2.5 Elegant. Nie mam pojecia jakie zimowki zakupic (zawsze jezdzilem na danlopach sport, ale to nie byly "terenowki" Prosze o jakies wskazowki. Czy mozna gdzies zakupic w przyzwoitej cenie lampy dalekosiezne na dach ? Dunlop 215/60 R 17 jesli masz zamontowane alusy , all season ( wielozezonowe) - sam na takich jezdze i jest OK.Naprawde dobrze sie sprawuja.Mysle ze w wersji Elegant dostaniesz wlasnie takie. Ja odbierajac wersje "sport" zalapalem takowe. Co do lampy na dach to je przeciez masz, one sa dalekopsiezne ( szosowe) vazaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 W tym X , w ktorym jezdzilem włacznik dalekosiężnych był w nieciekawym miejscu (po lewej stronie pod kierownicą), trzeba oderwać wzrok od drogi żeby trafić palcem. Lepszym rozwiązanie byłoby zintegrować daelkosiężne z włacznikiem drogowych. Może to kwestia przyzwyczajenia ? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbidu Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 W tym X , w ktorym jezdzilem włacznik dalekosiężnych był w nieciekawym miejscu (po lewej stronie pod kierownicą), trzeba oderwać wzrok od drogi żeby trafić palcem. Lepszym rozwiązanie byłoby zintegrować daelkosiężne z włacznikiem drogowych. Może to kwestia przyzwyczajenia ? :/ Ten wyłącznik jest w pewnym sensie zintegrowany z drogowymi - wyłączenie drogowych wyłącza również te dachowe. Niestety żeby je włączyć trzeba gmerać pod kierownicą. Nie jestem pewien czy wersja Elegance ma te światła. Jak kupowałem swojego, to były tylko w wersjach Sport i Sport+. W ogóle wyposażenie X-Traila oferowane w różnych wersjach wymyślane było nieco bez sensu - np. podgrzewane lusterka (w końcu standard w tańszej Primerze czy Scenicu) tylko w wersji Elegance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sawkus Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Mam pytanko w związku z lampami dalekosiężnymi na dachu !! można je używać w tym czasie co "długie" ? czy może podlegają innym przepisom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Dalekosieżnych mozna uzywać wyłacznie z drogowymi i takie zabezpieczenie jest w X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seniores Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Niestety w mojej wersji nie ma relingow z lampami, gosc twierdzi ze sciagniecie ich to okolo 30 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vazaha Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Dalekosieżnych mozna uzywać wyłacznie z drogowymi i takie zabezpieczenie jest w X. Masz racje, ale jak juz bedzie po gwarancji mozna bardzo latwo je podlaczyc aby tez sie zapalaly z dlugimi. Pytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Po przeróbce będzie git , chociaz czasami przyczepiają się do tego podczas przeglądów rejestracyjnych. Chcą żeby był jednak osobny włacznik uruchamiany po właczeniu drogowych. Ale da się ich przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Mozna by wstawic wylacznik pomiedzy wlacznik dlugich a lampy ... jak ustawisz na ON to dalekosiezne wlaczane sa rownoczesnie z dlugimi ... jak dasz na OFF to tylko dlugie wlaczasz ... na przegladzie raczej przejdzie ... bo niby o co sie przyczepic :-) ... musze sie przygladnac jak wkleic dalekosiezne miedzy relingi na Navarce ... zdaly by sie ze dwa czasem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Chce wkleić dalekosiężne , ale trzeba rurę z przodu ewentulanie na reling dachowy, ale tam jest ryzyko uszkodzeń przez gałęzie- no i będzie szumiało. Trzeba rurkę z przodu zamontować , nie ma wyjscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 dżemik, ja tylko czekam aż nasi dostaną atest (obojętnie która firma) i też zara montuję. Bo jakoś niemieckich to mi się nie chce kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 zastanawiam sie nad rurami z GB. Na ebayu kosztuje 150 funtów, ale koresponduję z gościem czy ma atest. A on mi nawija że wszyscy montują i udaje że nie wie o co chodzi? Koszt wysyłki jest 65 funtów , może weźmiemy coś razem i koszty przesyłki będą niższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Też już z angolami gadałem i oni się tym generalnie nie przejmują - tłuką te rury w garażach i mają UE gdzieś. W sumie to się im nie dziwię, bo gdzie tu jeździć na kontynent autami z popsutą kierownicą ;-) I czasem też mam ochotę kupić za 1500zł polskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janof Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 jaki rozrząd jest w nissanie X-trail? pasek czy łancuch i co ile sie wymienia? czy jest mozliwe uruchomic oryginalną nawigację w wersji polskiej kto to robi? z gory dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pppit Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 ...przyznam, że oponki na 17 o profilu 60 to w tym kraju wielki problem, sam kilka dni temu kupiłem, i wydałem 2800 za komplet pirelli....i to po negocjacjach najtańsze są matadory, aczkolwiek od sierpnia 07 chyba już niedostępne. co do orurowania to zauważylem na allegro niemiecką firmę, która sprzedaje z atestem....może warto by się zainteresować. http://allegro.pl/item269732020_orurowanie...na_x_trail.html ...na niemieckiej stronie, nieco większy wybór: www.cobra-sor.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DziadekX Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam! Ja za swoje Dunlopy 3D 215-65/16 dałem 2500zł wsumie troche na szybkiego kupowałem można było taniej. Następne kupie fele 15-tki i gumy o wyższym profilu. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert321 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A gdzie kupisz FELGI. Jak zacząłem w tym "grzebać" to się okazało że metalowe to zapomnij albo tylko NISSAN, a aluminiowe to nie dają gwarancji na taki tonaż pomimo że znajdziesz jednego producenta który ma takie samo ET do iksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A co to przeszkadza, że będzie troszkę szerszy dla przykładu. Chyba od razu nie będzie myszkował. DziadeX, te wyższe oponki to na zimę zakup. Na lato lepsze niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DziadekX Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 aluminiowe to nie dają gwarancji na taki tonaż Jaki tonaż X trail waży 1600kg jak średniej klasy kombi DziadeX, te wyższe oponki to na zimę zakup. Na lato lepsze niższe. Dokładnie na zime myśle 15-tki o wyższym profilu albo 16-tki równierz o wyższym profilu. A na lato raczej nie dam niższej za często katuje go w terenie A propo macie jakieś propozycje co do opon powiedzmy 80% asfalt 20% teren? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Faralli Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 witam mam problem nie wiem jakie założyć opony do felg 18. 225/55 czy rozważniej było by założyć 225/60 czasem wyjeżdżam w lekki teren boje sie żeby nie uszkodzić felgi. Co myślicie na ten temat? czy ktoś ma założone takie felg i oponki? i jak auto sie na nich prowadzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalkaflowski Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam niestety nie pomoge Ci w tym wyborze jednak rowniez sie dolacze do pytania dotyczacego opon. Czy ktos zalozyl inny wymiar na 17 ki niz zaleca producent 215/60 R17? W homologacji jest dopuszcony tylko jeden rozmiar na felgi 17 ki! A przy tym rozmiarze wybor opon jest bardzo mizerny! Czy zalozenie zamiennika czyms grozi? (utrata gwarancji itp)? Czy nie ma obawy o uszkodzenie czegokolwiek w zawieszniu np.? Z gory dzieki za informacje Pozdrawiam Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PltnikVratko Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam panowie Chciałbym dokupić felgi i opony zimowe do Traila. Pomyślałem o stalowych felgach 16"; 16x6-1/2JJ ET 45mm lub zbliżonym i o oponach zimowych o wyższym profilu. Felgi znalazłem na tej stronie: http://www.autox.pl/index.php?page=stalowe...mp;x=26&y=7 Identyczna oferta jest na stronie www.opony.com Tylko nie wiem czy takie fele będą pasować do X-a. Zakup w ciemno nie jest zbyt sensowny, nieprawdaż? Może doradzicie inne felgi?? Panowie, jakie założyć opony zimowe? Absolutnie się nie znam na tych sprawach i nie potrafię się zdecydować i wybrać. Dziękuję i pozdrawiam. Vratko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MonteChristo Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ja kupilem takie: Bridgestone Dueler Sport - 215/60R17 96 H 808 zł po rabacie 600 zł I takie same sobie kupie sobie na zime ale to w przyszlym sezonie bo ten sezon jeszcze przejezdze na starych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.