Gość grzesrock Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam Mam problem ze swoim nismo mam instalacje I generacji BRC i od jakiegos czasu gasł podczas jazdy gdy przy predkosci okolo 80km/h wrzucalem na luz gasl silni wiec przeczytalem kilkanasice postow i postanowilem wymienic filtr gazu nic to niedalo a jescze pogorszylo i teraz nieumiem go nawet odpalic z gazu choleni gazownic prosze o pomoc co mze byc przyczyna ze niezapala nadminie ze przed wymiana odpala zawsze nawet przy minus 20 nadmienie jeszcze ze gazownic pozmienial wszystkie ustawienia sróbek na reduktorze tz. na bazie jakiegos urzadzenia skrecil sróbke z wolnych obrotów na max. a z dolotu powietrza rozkrecil moze to przyczyna prosze o rade... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Tak wiec zaczynamy Filtr powietrza? dalej Z tego co czytam regulacja gazu bezwarunkowo dalej sprawdzic wloty powietrza mozliwe jest to ze gasł, poniewaz ped powietrza powodowal powstanie nadcisniena w kolektorze i nie zasysalo gazu (mozliwe ze nawet przy okazji wlaczony wentylator byl co zwiekszało efekt zjawiska) napływ powietrza powinien byc przy gazie z innego kierunku niz kierunek jazdy jak widze auto na gazniku jeszcze jedno czy gaz dochodzi do miksera? bo moze jakis wic sie pojawil w filtrze moze elektrozawor sie zacial, moze podawac jednoczesnie gaz i benzyne i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 radze zmienić gazownika. :/ koleś mógł źle złożyc filtr gazu tak ze utrudnia przepływ lub zupełnie go blokuje :/ a jak już sie brał za regulacie gazu to powinien robić to na podstawie analizy spalin dobrze wyregulować gaz to wbrew pozorom to nie taka łatwa sprawa i nieda sie jej zrobić tylko na ucho. a auto gaśnie dlatego że powietrze wciska sie do filtra powietrza i miksera wypychając gaz zpowrotem do parownika, zeby temu zapowbiec musiał być skierować wlot do filtra powietrza w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Mam problem ze swoim nismo mam instalacje I generacji BRC i od jakiegos czasu gasł podczas jazdy gdy przy predkosci okolo 80km/h wrzucalem na luz gasl silnik u najczęściej jest winny dolot powietrze wpadujące do filtra zdmuchóje gaz z miksera Pomaga zmiana wlotu np. obrucenie w przeciwną strone jak pisze Snafu aby pęd powietrza nie dostawał się do wlotu mikser jest bardzo czuły na to przeczytalem kilkanasice postow i postanowilem wymienic filtr gazu nic to niedalo a jescze pogorszylo i teraz nieumiem go nawet odpalic z gazu Do wymiany filtra gazu trzeba zakręcić gaz w butli czy odkręciliście po wymianie zawur w bytli :?: gazownic pozmienial wszystkie ustawienia sróbek na reduktorze tz. na bazie jakiegos urzadzenia skrecil sróbke z wolnych obrotów na max. a z dolotu powietrza rozkrecil moze to przyczyna prosze o rade... pozdrawiam W szczegułach djabeł siedzi może gaziaż przesadził z tymi ustawieniami :/ Nie ma to jak blos znikają wszystkie te problemy i mocy przybywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 u najczęściej jest winny dolot powietrze wpadujące do filtra zdmuchóje gaz z miksera Pomaga zmiana wlotu np. obrucenie w przeciwną strone jak pisze Snafu aby pęd powietrza nie dostawał się do wlotu mikser jest bardzo czuły na to taaa ja mam obrocony i schowany w akim rogu ze nie ma jak wiac a i tak mi gasnie non stop powyzje 60 km/h a jak wieje mocniej z prozdu to i przy 40 nawet juz gasnie o zgrozo! tazke juz niedugo przeglad bedzie to gaziarz bedzie siedziec do konca zycia i jeden dzien dluzej i bedzie robic az tego nie zrobi bo na dluzsza mete to wkurzajace jest;< nie mozna zaoszczedzic i na luzie pojezdzicD: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 gazownik przydwił Ci ustawienie membrany w oparciu o podciśnienie, a z kolei dokręcił wolne obroty- ojej, zmiana gazownika nieodzowna i analiza spalin też ... bo widzę że kombinacja miała na celu pogmeranie -- dla kurażu a nie poprawy parametrów zasilania. Spróbuj czy odpala jak dodasz gazu - prawdopodobnie zalewa go na wolnych obrotach. Śrubke z dolotu (kompensacja ) ustawienia membrany można tylko kręcić w oparciu o analizator spalin (nie żadne odczyty z lambdy). W skrócie decyduje ona o AFR. Jak AFR ustalimy wtedy regulujemy srubą na registerze dawkę dla 3000 rmp. Śruba napięcia membrany (docisk sprężyny reguluje się czułość układu tzn. ja na wyłączonym silniku podłaczam +12 V do zaworu gazowego i wężyk pod wodę - z reduktora i tak, by ledwo co bąbelki gazu wychodziły (nie wszystkie reduktory to mają - a w zasadzie od tego zacząć trzeba regulację). Resztę decyduje śruba na wężu (register) albo ubogo albo bogaciej i więcej mocy. W II giej generacji zamiast śruby mamy krokowca. Na koniec jak spaliny i moc akceptowalne do tego wszystkiego - wolne obroty. Tyle, że mam red. Lovato - a ma on jedną śrube mniej... - jest łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 chlopaki wiecie co ale on zadnego zaworu niezamykal przy zmianie filtra tylko wykrecil elektrozawór i zmienil w nim filtr nastepnie go zalozyl zalaczyl jakas maszyne moze nawet analizator spalin....i kazal mi trzymac 3000 obr i z moich dodtkowych obserwacji wynika ze po nocy to niechce odpalac z gazu a jak jade np. do sklepu na zakupy wychodze i odpalam z gazu to wszystko wpozadku tylko jak jest zimny niechce palic. spróboje go dzisiaj sam poregulowac.... moze cos da.... pozdrawiam i dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rOOsteR Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 W moim też był taki problem, gazownik wyciagnął mi rurę doprowadzajacą powietrze do filtra powietrza ten kawałek który idzie spod lewego reflektora i łączy się z obudową filtra, ponieważ przy większych prędkościach "zapychał" się powietrzem i gasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 no i sie udalo wlasna regulacja juz nigdy niepojade do tych patałachów sam sobie bede wszystko robil zana filozofia:) odpinam z cewek napiecie i juz gaz niepoplynie a tak jeszcze nawiasem mówiąc pojawił mi sie kolejny problem przecieka mi układ chłodzenia idący do miksera i konieczna jest wymiana wszystkich węży fi 16 nieznacie kogoś kto dysponuje czyms takim na metry???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.