Gość Torge Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Moze najpierw wymienie problemy: 1. Muli i szarpie, przerywa do ponizej 3 tys. obr. (zazwyczj w przedziale od 2-3tys) 2.Faluja jej obroty jałowe ktore nadodatek raz ma dobre raz za wysokie Primera jest po przekladce silnika z 1.6 na Gazniku na 2.0GT, niestety nie znalazlem jej tego zlacza zeby zrobic diagnostyke elektroniki..... poprostu go niema :/ I jeszcze mam pytanie czy wymiana przeplywomierza na ten z P11 wymaga jakis zmian w elektronice itp.... czy pasuje on pod wtyczke z orginalnego bo slyszale ze maja one leprzy przeplyw powietrza (a widzialem kiedys na forum ze ktos to zrobil) I w ktorym miejscu znajduje sie czujnik od cisnienia oleju?? (bo zalatwilem sobie orginalny zegar do tego modelu i mi nie wskazuje cisnienia wiec jestem ciekawy czy on wogole tam jest) Z góry wielkie dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 1. Muli i szarpie, przerywa do ponizej 3 tys. obr. (zazwyczj w przedziale od 2-3tys) 2.Faluja jej obroty jałowe ktore nadodatek raz ma dobre raz za wysokie Te problemy wskazują na uszkodzenie przepływomierza, a jeżeli miałeś swapa z 1.6 to czy komp też wsadziłeś od Gt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Torge Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Swapa niestety robil ktorys z poprzednich wlascicieli a gosciu od ktorego go wziolem nawet nie wiedzail ze to wrsja GT :!: wiec nic konkretenego sie od niego nie dowiedzialem :/ sam musialem dochodzic co jeszcze trzeba przelozyc.... Ale to raczej niemozliwe zeby ten silnik 2.0 GT chodzil na kompie od 1.6 na gazniku (tak wynika z numeru VIN - z takim silnikiem opuscil fabryke nissana) Czyli tak jak przypuszczalem to najprawdopodobniej przeplywka ..... najchetniej to bym ja zamienil na tę od P11 ale nie wiem a jak z tym pdlaczeniem go?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Torge, napisz skad jestes. Moze ktos w Twojej okolicy ma p11 i pozyczy przeplywke na probe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Torge Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ze Szczecina....... jak by sie ktoś znalazł to był bym bardzo wdzieczny... Zapomnialem jeszcze o jednym problemie ....... praktycznie przy kazdym puszczeniu z gazu (z wyzczych obrotow) strzela w wydech - nawet kika razy. Na krutka mete bylo to fajne ale teraz juz mnie drazni, to przez czujnik spalania stukowego czy moze cos innego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Jak strzela w tlumik to moze byc zaplon za pozny. Przyspiesz troszke zaplon moze sie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Zmiana obudowy przepływomierza powoduje fałszywy jej pomiar i ECU źle dobiera ilość paliwa do powietrza więc silnik jest zazwyczaj słabszy i chodzi nie równo. Twoje objawy raczej wskazują na brudny przepływomierz zacznij od tego 2.0GT na pewno nie pójdzie na ECU z 1.6 i to jeszcze gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Torge Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Zaplonem sie juz bawilem i specjalnych efektow mi to nie dalo Ciagle strzela w wydech .... nawet przy gazdej zmianie biegu... Przeplywke przeczyscilem i niestety dalej ten sam objaw chyba bez wymiany sie nie obejdzie ..... jest jakis sposob na sprawdzenie czy przeplywomierz jest dobry?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 jest jakis sposob na sprawdzenie czy przeplywomierz jest dobry?? Poprawcie, jeśli sie mylę, ale chyba podmiana na sprawny będzie najlepszym testem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Nie wiem jaki przepływomierz jest w 2.0, ale w 1.6 są dwa druciki i jeżeli są całe to powinien być sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Torge Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Problem w tym z kąd wziać sprawny?? bo kupic przeplywke za 350zl to nie problem ale jak objawy nie znikna i sie okaze ze ta co mialem byla dobra to mam 350zl niepotrzebnie wydane (albo co gorsza kupie tez niesprawną) Ale kiedys slyszalem ze sie napiecie na niej sprawdza i jak ma w jakims przedziale to jest dobra tylko wlasnie nie pamietam jakie to by mialo miec napiecie i gdzie sie podpiac w kostke...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Torge a spróbuj jeszcze wyczyścić przepustnicę gazu,a na dodatek podjedż do elektryka niech lookną na sondę lambda,pewnie w 1,6 na gaźniku jej wogóle nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.