Michal1511 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Witam, Czy słyszał ktoś z was o jakiejś akcji Nissana z wymianą czujników położenia wału i wałka rozrządu? Bo mechanik nie może dojść co jest z autem nie tak, i mowił coś, że słyszał właśnie o takiej akcji ze niby coś z tymi czujnikami było nie tak. Czy obiło się coś wam o uszy? Bo nie chce dzwonić do serwisu bez podstaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Tak, była taka akcja i sprawa była poruszana na forum, teraz nie wiem gdzie to pisali i w jakim dziale. Możesz zadzwonić do ASO, podć VIN i się dowiesz, czy to jeszcze aktualne i czy Twój mobil pod to podlega. Dla pewności możesz zadzwonić gdzieś do 2 ASO w Polsce, bo różnie do tego podchodzą. Edytowane 15 Października 2014 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Nie chce zakladać nowego tematu. Mam problem jak w temacie : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/93911-n16-almera-tino-brak-%C5%82adowania-miga-kontrolka/ na tą chwile skupiam się na "masowaniu Tinki" czy ktos z użytkowników pamięta lub jest w stanie zobaczyć spód swojej Tinki czy oprócz tego kabla który idzie od akumulatora > karoseri > bloku silnika (tak mam w benzynce 1,8) jest gdzieś jeszcze jakaś plecionka? którą może mam osłabiona urwaną, człowiek teraz przedziera sie po śniegu to na jakiejś muldzie można coś urwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Nie chce zakladać nowego tematu. Mam problem jak w temacie : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/93911-n16-almera-tino-brak-%C5%82adowania-miga-kontrolka/ na tą chwile skupiam się na "masowaniu Tinki" czy ktos z użytkowników pamięta lub jest w stanie zobaczyć spód swojej Tinki czy oprócz tego kabla który idzie od akumulatora > karoseri > bloku silnika (tak mam w benzynce 1,8) jest gdzieś jeszcze jakaś plecionka? którą może mam osłabiona urwaną, człowiek teraz przedziera sie po śniegu to na jakiejś muldzie można coś urwać Odpowiedziałem w Twoim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smolek_RBK Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Kolego Michal1511 jak Ci to szarpalo? Mi najperw nie chodzil gaz. Zawalone filtry, po wymianie ok. Teraz czy na gazie czy na benzynie szarpie mi od 1,5 do 2 tys obrotow... miales tez takie objawy? Dzwoniles do tego ASO? Znacie jakis program chodzby servisowka do nissan gdzie kupic i ile kosztuje? Edytowane 11 Lutego 2014 przez Smolek_RBK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasia1234 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 witam mam od paru dni Nissan Almera Tino 2.2 2001 disel . Chcę wymienić filtr paliwa a nie wiem gdzie on jest? Pomocy. Przeczyszczony EGR spręzarką dokładnie umyty, niestety dalej muli . Kasia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Witamy nową koleżankę. Jaki silnik dci, czy di? /uzupełnij dane w profilu/ Kiedy muli? Przy jakich obrotach? Co z przepływomierzem? Te wszystkie moje zapytania są dość ważne do dalszych diagnoz i podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 2001r to na pewno DI. Ważne pytanie - przy jakich obrotach muli? do 1700obr na minutę nie spodziewaj się oszałamiającej dynamiki, za to w zakresie 2-3tys. obr. silnik jest bardzo żwawy. Przyczyną mulenia - jak napisał kolega mirek - może być stary / brudny przepływomierz. Bardzo istotny dla tego silnika jest również filtr powietrza (od jego wymiany bym zaczął, koszt ok. 10 złotych, wymiana 2minuty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Czy Tino na wyłącznik bezwłanościowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_lca Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 witam mam od paru dni Nissan Almera Tino 2.2 2001 disel . Chcę wymienić filtr paliwa a nie wiem gdzie on jest? Pomocy. Przeczyszczony EGR spręzarką dokładnie umyty, niestety dalej muli . Kasia Po zakupie Tino też mi mulił tak do 1900 obrotów. Na tyle, że potrafiłem z miejsca ruszać po kilka sekund. Wymieniłem filtr a pozniej przepływomierz - pomogło. Tak czy siak, zacząć od filtra. Może nie pomoże ale na pewno nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1511 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Witam! Szumi mi coś (chyba z tyłu) jak jadę. Ale nie zawsze. Dzisiaj wracałem z pracy i szumiało głośno, ale przejechałem z 2 km i przestało, i tak jest często poszumi i przestanie, czasami szumi głośniej czasami ciszej. Może to blokuje się coś od ręcznego? Jak to sprawdzić i w razie co jak nasmarować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Po jeździe, sprawdź czy nie grzeje Ci się jakieś koło - mogą tu być hamulce. Sprawdź klocki hamulcowe - może już ociera metal klocka o tarcze. Sprawdź czy gdzieś nie podgięła się i nie ociera osłona tarczy hamulcowej - ta blacha za tarczą. Podnieś koło i nim obracaj - może wyczujesz szum z łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matey Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 witam wszystkich Ojciec od tygodnia jest posiadaczem almery tino 2.0 benzyna w automacie 2001 rok. Po przesiadce z vectry trzeba przyznać że jest skok, jednak duzo kilometrow od zakupu nie zrobiła. Ja o tym samochodzie nie wiem za duzo, przejechałem sie raz i to co mi sie rzuca w oczy to brak aktualnego spalania na 100 km (jest to w tych modelach w ogole mozliwe?), klima nie działa no i tempomat do sprawdzenia w dluzszej trasie. Może ktoś z Was ma tino z takim silnikiem i pochwali sie spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 SR20DE, jak to 2l benza pali około 10L/100km klima? pewnie czynnik uciekł - warto sprawdzić szczelność i uzupełnić. Ja mam model 2,2di bez tempomatu i komputera, więc reszty detali nie podam. Pogratulować - SR20DE to najbardziej kultowy silnik Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIRO35 Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam Mam pytanko odnosnie silniczka wycieraczek tył a mianowicie z czego dopasować szczotki do takowego silniczka proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradoks Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam, poszukuję siatek do bagażnika lecz nie mogę znaleźć oryginalnych więc może ktoś był by w stanie podać mi przynajmniej ich wymiary aby zamówić zamiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Szukaj na szrotach gdzie sprowadzają angliki. Na pewno kupisz - ja kupiłem i inny z forum również. Cena za dwie od 20 do 50 zł. Szukaj nowych ogłoszeń z częściami do Tino i dzwoń. Nie każdy wystawia siatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1511 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam! Z racji, że muszę zmienić olej to mam pytanie na jaki go zmienić? Teraz mam 10w40 (jeśli niczego nie pomyliłem) wlać taki sam czy inny? I jaką firmę wybrać, czy jest to mało ważny element? Pozdrawia niedoświadczony kierowca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam! Z racji, że muszę zmienić olej to mam pytanie na jaki go zmienić? Teraz mam 10w40 (jeśli niczego nie pomyliłem) wlać taki sam czy inny? I jaką firmę wybrać, czy jest to mało ważny element? Pozdrawia niedoświadczony kierowca! Witam. Tutaj kolego masz temat. Co prawda tyczy się to dizelka, ale nie ma to większego znaczenia. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/95036-n16-22di-jaki-olej-wybra%C4%87/?hl=olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek05 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Hej mam straszny problem z kupnem rury wydechowej do Tinki chyba się nazywa ten odcinek kolektorowy za 1 a przed 2 katalizatorem. Nigdzie nie ma po hurtowniach i sklepach w Krakowie (ehh nietypowe auto). Nie chcę już spawać 3 raz !!! (wymieniam co roku prawie max jakieś 8-9 tys km ) plecionki tylko wymienić cały odcinek bo reszta do tyłu już jest nowa Bosala. W google nic nie znalazłem takie coś: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/11262/1201040000/ BOS803-075 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal1511 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam! Znalazłem w schowku samochodu takie coś: Wydaje mi się, że są to czujniki parkowania, ale mogę się mylić. Jeśli jednak są to czujniki to jak i gdzie je można podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2dw Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Zauważyłem że dość dawno nikt nie rzucił nowego tematu. Np Koszt ogrania komputera na pl i GPS z mapą Polski w serwisie Nissana wg cennika na dzień dzisiejszy : -"UWAGA!!!!!"- 900złotych. Takie mają ceny, ponoć narzucone odgórnie. Ciekawe przez kogo? Nic tylko sprzedać nerkę i biegusiem do serwisu. Rachunek prosty:- lać na język, a za tę kasę można kupić coś naprawdę z górnej półki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Mało jest Tino z nawigacją. Co do map i oprogramowań, to ceny są o wiele niższe, a dociekliwą osobą i znającą temat, jest kolega @Andrzej G http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/89189-andrzej-g/ który ma Pulsara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jakoś w kwietniu zakupiłem(do dziś się zastanawiam dlaczego) V10 z nieszczęsnym QG18DE pod maską....... W chwili obecnej leję do niej już 3 bańkę oleju i stwierdziliśmy z żoną że czas ten temat ogarnąć tzn. zrobić Tinie "operację serca". Trochę o tym poczytałem tu i tam jednak gdyby ktoś z Was miał jakieś cenne rady to byłoby miło gdyby się podzielił Jednocześnie tak na dzień dobry nasuwają mi się dwa pytania: - jakie pierścienie zastosować? - czy wywalić pierwszego kata? I co sądzicie o tym wpisie(znalezione w sieci): "Jeśli auto bierze olej, to ma nieszczelne pierścienie ponieważ: 1. właściciel był ciotą i docierał delikatnie jak w instrukcji2. właściciel był idiotą i butował na zimnym. 99.9% silników jest niszczonych na etapie docierania przez zbyt delikatną jazdę. Na uszczelnienie pierścieni mamy tylko kilkadziesiąt pierwszych kilometrów (tak ze 20-30 i zmiana oleju). Proces uszczelniania pierścieni zostaje zapoczątkowany w fabryce przez miłego (bardzo!) pana obsługującego hamownię. Nowo złożone pojazdy są zalewane badziewnym olejem full-minerał, silniki są rozgrzewane a potem miły (bardzo!) pan dokręca je na rolkach na każdym biegu do odcięcia aż zaczną błagać o litość. Teraz w gestii nabywcy jest pociągnąć ten proces dalej: porządnie rozgrzać nówkę z salonu, pierwsze 20-30km ostro w cyklach 60%, 80%, 100% obrotów i duuużo hamowania silnikiem po czym szybka zmiana oleju z filtrem na badziewny full-minerał, znów ostro przez 100-200km, zmiana oleju z filtrem na badziewny full-minerał i na nim jeździć normalnie do 2 tyś km, potem dopiero syntetyk. Tyle, że instrukcje obsługi łżą w tej kwestii jak bure suki a faceci dawno zniewieścieli i się pieszczą z gazem zamiast zbudować max ciśnienie w cylindrach, które dociśnie pierścienie od wewnątrz do gładzi i dać silnikowi często hamować z wysokich obrotów. Silnik tak docierany nie pali oleju i jego tłoki są czyste jak nówki na półce w sklepie a nie żółte i opalone jak jakieś 99.9% tłoków podciągających olej z dołu. I nie mają żadnego nagaru na pierścieniach ani nigdzie indziej, są mocniejsze w całym zakresie obrotów a ich tłoki, pierścienie i cylindry żyją długo i szczęśliwie. Czyste tłoki to znak, że silnik ma prawidłowo uszczelnione pierścienie i zgarnia olej najlepiej się da. Twój informator chyba dopiero musi taki tłok zobaczyć." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nosek1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Witam mam tino 2001 2.2di nie ma takiej mocy jak powinien mieć przy ruszaniu turbo załącza tak jakby później i śmierdzi olejem takim jakby spalonym cY to turbo siada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.