Gość pers Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Ostatnio mam same problemy z sunniaczem. Dzisiaj tak z ciekawości odkleiłem taśmę izolacyjną z sondy lambda przy kolektorze wydechowym.okazało się że nie była wogóle podłączona do wtyczki. No nic, wziąłem i podłączyłem. Pojechałem i po sciągnięciu nogi z gazu szczelało :505: . To wziąłem i odłączyłem z powrotem i już nie szczela. Ja sie na tym nie znam ale chyba coś z zapłonem. Kolektor peknięty, kuźwa chyba wywale te auto pod śmietnik Skoro sonda nie była podłączona a dowiadywałem się i mówili że jak kolektor jest peknięty to sonda nieprawidłowo pracuje i stąd te szarpania. No ale sęk w tym że nie działała wogóle. teraz już nie wiem jaka jest przyczyna szarpania. Chyba go normalnie sprzedam na części jak nie uda sie nic zrobić z tym dziadostwem z Wysp Japońskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 podłacz ją, i cofnij zapłon, szarpie? świece zmieniłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 podłacz ją, i cofnij zapłon, szarpie? świece zmieniłes? juz nie szczela ale szarpie dalej. Świece,kable i kopułke razem z palcem mam nowe, alternator też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 przy jakich warunkach jazdy wystepuje szarpanie, tzn kiedy szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 w każdych, dosłownie. Czasem mocno, czasem słabo. Jak jade na biegu, bez gazu to jest zazwyczaj takie szarpanie delikatne. Często gasnie na luzie albo obroty wariują od 500 to 2000 [ Dodano: Sro 07 Lut, 2007 21:49 ] Aha, i też mam tak że jade normalnie,powiedzmy 100 na piątce i chce dac gazu zeby przyspieszyc to najpierw złapie dziure, przymuli go , mocno szarpnie i dostanie dopiero kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 byc moze masz cos namieszane z podcisnieniami w gazniku... posprawdzaj wężyki pod kątem prawidlowosci podlaczenia moze masz juz duze przedmuchy na cylindrach i odma (zawor PCV) doprowadza do wachań obrotów [ Dodano: Sro 07 Lut, 2007 22:00 ] to jest wtrysk gaznik ? czy co? ;] jak gaznik to moze byc zasyfiony albo rozregulowany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 wtrysk mam, zapomniałem dodać że mam pęknięty kolektor tak dosyć. Może to przez to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 dolotowy? czy wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 nie wydaje mi sie zeby to mialo az taki wplyw... jak wtrysk to Ci nie pomoge ale musi byc cos nie tak ze skladem mieszanki... wtryki moga byc walniete albo mozesz miec pekniety kolektor dolotowy albo sonda lambda jest walnieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Posprawdzaj wszystkie przewody od odmy, u mnie jak nie podpiąłem jednego to silnik miał takie samo zachowanie na wolnych obrotach. Co do wysokich to może kwestia zatkanego filtra paliwa -tylko wtedy raczej wogóle by miał trudności z przyspieszaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 ja odmy mam poprowadzone przewodami pod auto i wszystko jest OK ale tu jesli sa nieszczelne to kolkektor albo filtr bedzie lapal dodatkowe lewe powietrze w zasadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Amen chyba szykuje mi sie wymiana po kolei części, az w koncu trafie na to co powoduje u mnie te szarpanie. czasem to czuje sie jakbym miał jakieś turbo, przymuli go i dostanie buta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 co do odmy, to z kolei ja musze miec odme odłączoną bo inaczej wlasnie jezeli odma jest podłączona to obroty silnika strasznie falują, silnik ma LAGI i czasami gasł... musialem odlaczyc odme i zaslepic zaworek PCV przy dolocie.... jak ręką odjal, obroty stabilne i wszystko cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 soul, co to jest ta odma, gdzie to jest wogóle?? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 system wentylacji silnika... powienienes miec dwa grube weze podlaczone do pokrywy zaworowej, jeden podpiety do puszki filtra powietrze, drugi do kolektora dolotowego... w puszcze powietrza znajduja sie filtr pcv, a w kolektorze dolotowym jest zaawor pcv... zawor ten wymusza cyrkulacje powietrza w pokrywie zaworowej zasyajac swieze z filtra powietrza i wsysajac nieswieze juz z silnika do kolektora dolotwego... jezeli masz juz duze przedmuchy na cylindrach to ten system nie bedzie dzialac prawidlowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 czyli co? najlepiej chyba jak pojade na jakąś kontrole silnika. Ja sie na tym nie znam, nie tykam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 przedmuchy radze sprawdzić wyciągając bagnet od oleju na zapalonym silniku - wali spalinami, czy nie , Poblem oczywiscie jest wyłącznie w kolektorze popękanym - radze to najpierw uszczelnić - a potem sie okaże. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.