Gość geiger Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 help!! czy ktos moze mi wyjasnic jak jak sie pozbyc falowania obrotow silnika? ew. jak zdiagnozowac co jest przyczyna tego falowania Prosilbym o opis czynnosci, jak to zrobic ( na co musze uwazac by nie zepsuc bardziej) 2-ga sprawa dzis odkrylem ze nie mam lewego swiatla mijania (patrzac od srodka), sprawdzilem 2 zarowki, (aaaaa bezpiecznik byl przepalony tak ze przetopil troszke obudowe) wymienilem, dalej nie dziala, aaaa kostka troszke nadpalona, troche korozjii - wymienilem kabelek i dalej d*pa......nie dziala.....prosze o wskazowki co moze byc przyczyna....... dzieki !!! ......jestem troszke swirzak w sprawach mechaniki samochodowej.....uprasza sie nie bic!!! :-)))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 A falowanie jest na zimnym silniku? czy też na ciepłym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geiger Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 na zimnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 A to falowanie w jakich granicach obrotowych jest? Bo pomiędzy 700 a 750 to norma. Sprecyzuj to trochę bardziej. Ściągnięte z "TechFAQ" w dziale Porady Eksploatacyjne. Objawy - nie świeci się jedno światło mijania, mimo że bezpieczniki i żarówka są ok. Prawdopodobna przyczyna: Podobno stantardową usterką w Nissanach Primera, Almera i Micra ( pewnie w pozostałych też się zdarza ) jest przepalanie się ścieżek na włączniku świateł ( przy kierownicy ). Rozwiązanie:Wymiana przełącznika ( drogie rozwiązanie ). Rozwiązanie doraźne:W miarę możliwości można wymontować przełącznik i próbować naprawić uszkodzone ścieżki. Innym rozwiązaniem jest wstawienie dodatkowego przekaźnika, eliminującego uszkodzoną ścieżkę. Może Ci to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Na zimnym czasami minimalnie faluje ale jak chcesz to zrób reset kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geiger Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 A to falowanie w jakich granicach obrotowych jest? Bo pomiędzy 700 a 750 to norma.Sprecyzuj to trochę bardziej. Ściągnięte z "TechFAQ" w dziale Porady Eksploatacyjne. Na zimnym czasami minimalnie faluje ale jak chcesz to zrób reset kompa a czy mozesz mi powiedziec jak zrobic ten restart......widzisz jestem troszke swierzak w dziedzinie grzebania w aucie (ale szybko sie ucze) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 a czy mozesz mi powiedziec jak zrobic ten restart......widzisz jestem troszke swierzak w dziedzinie grzebania w aucie (ale szybko sie ucze) Zdejmij klemę + z akumulatora na jakieś 20-30min, załóż spowrotem i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geiger Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 a czy mozesz mi powiedziec jak zrobic ten restart......widzisz jestem troszke swierzak w dziedzinie grzebania w aucie (ale szybko sie ucze) Zdejmij klemę + z akumulatora na jakieś 20-30min, załóż spowrotem i już. thx mate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Spox BOSS :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geiger Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 apropo lewego swiatla - jak juz ktos mi zacytowal....powodem byl przelacznik swiatel przy kierownicy; - wykrecilem 4 srobki mocujace obudowe stacyjki, - odkrecilem 2 srubki mocujace przelacznik - odlaczylem konektor - rozkrecilem wlacznik, przeczyscilem styki (zostawilem troszke tego smaru by styki sie mialy po czym slizgac) - wkrecilem wszystko zpowrotem i dziala! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 jak juz ktos mi zacytowal.... Tym kimś byłem JA i dziala! No to gratki. Pięknie. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.