Gość larosa Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 ten nissan to serena 2,0i 1992r jak się nagrzeje to świecą się następujące kontrolki:rezerwa paliwa,abs,temperatura oleju,ładowanie.Jak trochę się ostudzi to gasną,jak w korku albo po mieście, to się zapalają.Paliwo jest,abs działa,smarowanie jest,olej nie jest spalony.Jak to ugryżć czy to jakaś masa czy co?Może ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Jak to ugryżć czy to jakaś masa czy co? może byc masa do samego silnika chyba ze dwie powinny iść,sprawdz najpierw to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 mnie to wyglada na przepalona sciezke pod licznikiem, albo spalona diode pod licznikiem, bardziej na przepalona sciezke i lapie mase przez czujnik temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 ten nissan to serena 2,0i 1992r jak się nagrzeje to świecą się następujące kontrolki:rezerwa paliwa,abs,temperatura oleju,ładowanie.Jak trochę się ostudzi to gasną,jak w korku albo po mieście, to się zapalają.Paliwo jest,abs działa,smarowanie jest,olej nie jest spalony.Jak to ugryżć czy to jakaś masa czy co?Może ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję. Bardzo wątpliwe, że jest to przepalona ścieżka czy łapanie masy przez czujnik. Powiem nawet, że niemożliwe. Dzieje mu się przecież tak tylko, gdy się nagrzeje. Chyba że bywa tak też w innych przypadkach. Napisz coś więcej o tym np. po jakim czasie od odpalenia to się dzieje, czy tak samo jest na wysokich i niskich obrotach przy nagrzanym silniku. Czy tylko i wyłącznie dzieje się tak przy dobrze nagrzanym silniku.? Czy gasną i zapalają się np. przy jeżdżeniu po koleinach? Trudno powiedzieć, ale ja sprawdziłbym zamocowanie przewodów do akumulatora i jeśli masz możliwość sprawdź zachowanie samochodu na innym dobrym akumulatorze. Być może jest coś z nim nie tak i przekaźniki wariują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość larosa Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 dzieje się to regularnie i nie jest uzależnione od jakichkolwiek czynników zewnętrznych po prostu gdy wolniej jadę, stoję a silnik pracuje,jakieś cholerstwo się nagrzewa i zapala te lampki ani wiatrak wentylatora chłodnicy ani dmuchawy nie ma na to wpływu. Mam tak od 2 lat trochę bierze mnie kurwica ale nie zawsze.Zadne ruchy samochodu na to nie wpływają.Przewody wyglądają na ok.a z akumulatorem innym sprubuję.Bardzo liczę na wasze porady i za wszystkie pomysły dziekuję będę sprawdzać. [ Dodano: Wto 06 Lut, 2007 20:07 ] Obroty silnika nie zmieniają zachowania lampek tylko pęd powietrza jadącego samochodu jadę -zgaszone wszystkie, światła-stoję 1,5 minuty zapalają się ,ruszam świecą się 1,2 minuty gasną.Zimny silnik wszystkie zgaszone zapalają się po ok 10 minutach bez względu czy benzyna czy gaz.Czy zimno czy ciepło.pzdrw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ciekawe. Sprawa wydaje się prosta, choć technika czasem płata figle. Skoro dzieje się tak tylko, gdy samochód nagrzeje się do pewnej temperatury (silnik,płyn chłodzący) stawiałbym na czujnik temperatury. Sprawdź czujnik. Zimny może być OK, ale po nagrzaniu się wariuje. Zegar mało prawdopodobne, choć nie wykluczam i warto też go sprawdzić. Choćby odłączyć przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 czujnik temp ? albo bezpieczniki sprawdz... :x moze czujnik temp wplywa jakos na bezpieczniki rbi si spiecie albo cus... sprawdz krzynke z bezpiecznikami pod maska nie w srodku... albo cos ze stacyjka... ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Bezpieczniki raczej nie, prędzej wpływa na przekaźniki (pod maską). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość larosa Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 spróbuję od czujnika ale nie wiem gdzie go szukać czy pod lewym siedzeniem czy pod prawym amoże pod spodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilgozdalski Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 spróbuję od czujnika ale nie wiem gdzie go szukać czy pod lewym siedzeniem czy pod prawym amoże pod spodem? bardzo mozliwe tez ze jakas wiązka kabli zaczyna sie podpalac, a czujnik tem. pod fotelem pasazera po prawej stronie kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.