Gość greg76 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 spoko, jeszcze w tygodniu podbije i cos popstrykam. sam jestem ciekaw tego projektu bo puki co to raczej nie jest w Polsce czeste. raczej sie pruje starsze wozy a nie takie swiezynki. tym bardziej uznanie za podejscie do tematu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 powodzenia na KOE,projekt imponuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Polsce czeste. raczej sie pruje starsze wozy a nie takie swiezynki. Przynajmniej nie trzeba z fleksa za często wchodzić bo śróbki ładnie współpracują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 no niezle niezle miejmy nadzieje ze juz niedlugo zobaczymy jaki potencjal kryje sie w uturbionym VQ35. btw. uwazajcie chlopaki na sensorki aby ich nie uszkodzic, bo inaczej kupa z tego bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alanos Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 z zycia zety Obrazek Obrazek Obrazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Dodam parę fotek od Siebie: Nowa listwa paliwowa do której można podłączyć regulator ciśnienia paliwa ale wymaga to przebudowania całego układu paliwowego - jutro wywalamy zbiornik paliwa Zalana została właściwa oliwa a nie jak poprzednio "tłusta woda" No i orurowanie ssąco tłoczące Onboard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alanos Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Wczoraj byłem w Legionowie by zobaczyć co sie dzieję się.Właściwie to zostało tylko strojenie,zamontowanie Blow offa(bedzie w takim miejścu że będzie go słychać ) oraz zamontowanie wskazników.Niestety nie usłyszałem silnika,gdyż krótko przed moim przyjazdem silnik zassał powietrze,które nie przeszło przez czujnik i weszło w tryb awaryjny i trzeba odczekać 24h zanim komputer sie zresetuje się.Kilka fotek(aż 3!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUMI Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Alan - tutaj się więcej dowiem niż na SRT hehe. Kiedy wstępny odbiór? Wpadasz na Borsk NKP?- bo raczej nie ma Cie na liście... zresztą niech wszystko chłopaki ogarną i sie nie śpieszą. Niech to bedzie dobrze zestrojone a efekty prędzej czy później się zobaczy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 a to nie szybciej byloby podlaczyc skaner obd2 i zresetowac ECU? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 trzeba go miec najpierw ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 no comment. ale powodzenie zycze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 a było wogle odpalane ? jezdził juz ? kto i gdzie to bedzie stroił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Kto będzie stroił to nie muszę się chyba chwlić A gdzie to pewno trasa na Nowy dwór... Chodzić chodzi ale jest zarąbiście przelany, jutro przesiadka z E-manage blue na Ultimate... ultimate mowisz?? to odrazu przesun odcinke na 8000 rpm, albo zlikwiduj ja calkowicie. powodzenia z ultimate, wh.j macie kabli do podpiecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 oby nie wybuchlo .Powodzenia i nerwów ze stali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Hehe no dobrze by było żeby nic nie pierdzielneło ponoć to bardzo delikatne silniki, z domontowanymi kompresorami przy śmiesznym doładowaniu 9-11 PSi padają jak muchy. Teraz już wiem dlaczego ten zestaw jest ustawiony raptem na 5.6 PSi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Hehe no dobrze by było żeby nic nie pierdzielneło ponoć to bardzo delikatne silniki, z domontowanymi kompresorami przy śmiesznym doładowaniu 9-11 PSi padają jak muchy.Teraz już wiem dlaczego ten zestaw jest ustawiony raptem na 5.6 PSi trzeba przyznac ze VQ35 jest duzo delikatniejszy od VQ30, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgodnie z życzeniami - wziąłem do ręki fleksa i wyrżnąłem dziurę w przednim zderzaku, i jak lepiej się prezentuje: Greddy Ultimate już opanowane - po dostarczeniu od właściciela pełnej rozpiski pinoutów wreszcie podłączyłem pare brakujących kabli i wszystko ruszyło z kopyta (orginalna rozpiska dostarczona z urządzeniem była niekompletna), jak widać bardziej rozwinięty jest ten okablunek jak w SMT6: Jeszcze do tego trzeba dorzucić MAP sensora i można stroić (choć przy tak małym doładowaniu jakie jest planowane śmiało może być mapa uwzględniająca odczyty z przepływki do obrotów) no ale jak wchodzić to wchodzić na full pussy Ps. Spodobał mi się ten Ultimate nie wiem czy takowego do srebrnej nie zapakowac, ma on bowiem oddzielne mapy do korekcji względem czujnika stuku, temperatury w dolocie, można dowolnie przestawiać odcinkę jak jest paliwowa ale za to nie ma procedury startowej jaką ma w sobie ECU Master A i jeszcze co jest dobre w ultimate to to że do komunikacji z PC wystarczy zwykły drukarkowy kabel USB więc na nowych laptopach można wchodzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alanos Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Oponki już przyszły i są takie: żeby porównać wielkość opon przyrównałem je do 206 i kangoo Felgi bedą prawdopodobnie w środę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgodnie z życzeniami - wziąłem do ręki fleksa i wyrżnąłem dziurę w przednim zderzaku, i jak lepiej się prezentuje:Obrazek Greddy Ultimate już opanowane - po dostarczeniu od właściciela pełnej rozpiski pinoutów wreszcie podłączyłem pare brakujących kabli i wszystko ruszyło z kopyta (orginalna rozpiska dostarczona z urządzeniem była niekompletna), jak widać bardziej rozwinięty jest ten okablunek jak w SMT6: Obrazek Jeszcze do tego trzeba dorzucić MAP sensora i można stroić (choć przy tak małym doładowaniu jakie jest planowane śmiało może być mapa uwzględniająca odczyty z przepływki do obrotów) no ale jak wchodzić to wchodzić na full pussy Ps. Spodobał mi się ten Ultimate nie wiem czy takowego do srebrnej nie zapakowac, ma on bowiem oddzielne mapy do korekcji względem czujnika stuku, temperatury w dolocie, można dowolnie przestawiać odcinkę jak jest paliwowa ale za to nie ma procedury startowej jaką ma w sobie ECU Master A i jeszcze co jest dobre w ultimate to to że do komunikacji z PC wystarczy zwykły drukarkowy kabel USB więc na nowych laptopach można wchodzić... no mowilem ci ze ten ultimate to nie byle gowno. poprawcie ten zderzak bo spuje caloksztalt. oponki pierwsza klasa, trzeba bylo odrazu zamowic 2 komplety na tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Co w zderzaku ci się nie podoba ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 a to ma dokładkę do zapłonu, czy z tym nie bedziesz szalał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Stary zapłon to ma za***iście zrobiony - przecięte zostały przewody i w miedzy nie wstawiony Ultimate, można cofać dowoli aż zgaśnie... Przy stopniu sprężania 10,3:1 troszkę trzeba będzie cofnąć, jedno mnie tylko zastanawia czy jest w nim interpolacjia... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alanos Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 A tak wygląda obuwie z Japoni a tak wyglądają na 206 Jest i też gwarancja!Ćink ciang cionk,Nissan wsiąkł Co do Zety to coś jest nie tak z Ultimate i będzie Aem Standalone [ Dodano: Czw 19 Lip, 2007 06:35 ] Autko już jezdzi.Dziś wróciłem do domu.Auto całkowicie inne i ku memu zdziwieniu lepei trzyma sie drogo na starych kołach(nowych jeszcze nie założyłem)Może przez półosie?Dziś jadę na hamownie zobaczyć ile wypluje kucy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alanos Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Autko już jezdzi.JAk na razie trudno opisać moc gdyż slizga sie na rolkach.ale mysle że koło 350.Wygrywało cały czas z EVO 9 ,które ma 370 KM o około 2 długości.Jest to prawdopodobnie jedyne 350z turbo w Polsce Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Shot with Canon PowerShot A610 at 2007-07-21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumbi Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Nie zła robota za***iscie podoba mi sie twoje autko ja mam Alme N15 i tez ja z pasja tuninguje tez wkrotce przeksztalci sie w NISMO bo to juz nie jest seryjna almera pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.