Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chyba pierwszy w Polsce 350z by NISMO


Gość Alanos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

spoko,tylko torebki na ewentualne bleeeee trzeba mieć ze sobą :devil:

 

Alan zamieść jakieś filmy z jazdy :devil: albo chociaż komorę silnika i sapnięcie blowoff'a :punk:

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gratulacje za okładkę :)

Ps. auto już od dawna było na to przygotowane i pod kątem wizualnym i mechanicznym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jakby ktoś jeszcze nie widział tudzież nie kupił...

Rozumiem, że chodzi o Poloneza Turbo 2,7 :lol:

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Alan pochwal sie jak to się sprawuje na co dzień jak tym sie jeździ no i fajnie by było gdybyś jakieś filmy zapodał

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

dzis wpadlem z niezapowiedziana robocza wizyta. wszyscy sa ciekawi czy chlopaki z RP sie nie opie... tylko krzesaja iskry wiec wpadlem z ukrytym aparatem wink.gif

 

 

wchodzimy na ostro :!:

Obraz026.jpg

 

tak to wyglada od spodu

 

Obraz028.jpg

 

a tak od pupy

 

Obraz0271.jpg

 

troche pier.. z tym coolerem :/

 

Obraz029.jpg

 

Obraz030.jpg

 

sztab informatykow prowadzi obliczenia czy divajsy wydadza :!: :!: :!: :?: :?: :?:

 

Obraz032.jpg

 

co dwie glowy to nie jedna :!: Kuba i Daniel daja rade tongue.gif

 

Obraz033.jpg

 

nie ma lepszych colerow jak z tekturki biggrin.gif

 

Obraz037.jpg

 

przed takimi divajsami nawet Dr Coobcio z wrazenia przykleknal :zdziw:

 

Obraz043.jpg

 

i mnogosc rzeczonych frutow smile.gif a jest tego ze glowa boli

 

Obraz044.jpg

Hahahahaha 10 lat minęło szybko, strasznie szybko :D Największa różnica to kiedyś więcej włosów nad czołem miałem.

No dobra czas teraz przywrócić do żywych ten zacny już w czarnym kolorze wóz i znacząco go usprawnić by był nie tak strasznie uciążliwy jak kiedyś gdy AEM sterował pracą silnika... :D

 

20170106_012157_zpsxylp0h7w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przywrocić do życia go trzeba:

 

- Budowa silnika od nowa bazując na drugim silniku, bo ten co był miał źle obsadzone tuleje Darton przez co ciągle się przegrzewał, zapowietrzał i generował obfite wycieki, poza tym miał za twarde sprężyny zaworowe i przez co masakrycznie rozciągnął się rozrząd i wytarły jego prowadnice, no i taki szczegół jak obróciła panewka, zniszczona kuta korba... :P
Jedyne co nadawało się do odzysku ze starego silnika to wyczynowe śruby ARP główne co trzymają wał korbowy w bloku i te od głowic :D

 

- Wywalenie w cholerę Stand Alona AEM i wrzucenie seryjnej wiązki silnikowej i strojenie na seryjnym ECU, żeby auto nadawało się do normalnej jazdy z działającym obrotomierzem, klimatyzacją, ABS, by normalnie zapalało, by prawidłowo pracowała przepustnica umożliwiając płynna jazdę no i żeby się tak cholernie nie zalewało się...

No i żeby mocy generowało więcej :D

 

Z tego co wiem to miało 347KM i 408Nm jako soft turbo na seryjnym silniku, puźniej moc podniesiono do 393KM a następinie na doładowaniu 0,55bara do 415KM ale wtedy silnik po krótkim czasie rozleciał się po czym zsotał bardzo tłusto "zakuty" i w takim stanie kulał się z mocą w graniach 450KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mówił Alan to auto chodziło dopóki nie bylo zakute a po zakuciu działy się cuda. Tam zdaje się było turbo Greddy za kupę siana wiec ta moc trochę słaba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny opisik jego maszyny jeszcze przed zmianą koloru:
http://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/MoPowa-Nissan-350Z-Biturbo,12414,2

 

I jeszcze jeden opisik z większą ilością fotek:

http://www.jdm-option.pl/blog/publikacja/30,Nissan-350Z-by-Alanos

 

No i jedyny wykres jakim dysponuję jak maszyna była żywa z Kutym silnikiem już, za pewne zmienne fazy nie działały dla tego taki wielki lag:

15824280_1256965741059715_1684399238_o_z

Z seryjnego silnika na 0,55 bara wyciśnięte było 415KM/499Nm i pozwoliło to w Pruszczu Gdańskim wykręcić czas 13,5 sek na 1/4 mili nieźle jak na rok 2007 !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, Zetka ma już trzeciego właściciela, któremu zastąpiła 700 konną Toyotę Suprę - wóz znanego z tego że się nie prowadzi i nie ma trakcji jak mu się mocy dołoży, za to auto jest piękne i stworzone do czego innego:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...