Gość domel48 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Witam wszystkich na tym forum.Mam taki problem ,a wlasciwie kolega.A mianowicie Jego primerka nie rowno pracuje na wolnych obrotach i czasami gasnie.Podejrzewam silnik krokowy.Czy Mozna go przemyc? I drugie pytanko: W jaki sposob zczytac bledy z tego modelu bo nie umie sie doszukac jest to silniki albo 1,6 lub 1,8. Dziekuje wszystkim za porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam wszystkich na tym forum.Mam taki problem ,a wlasciwie kolega.A mianowicie Jego primerka nie rowno pracuje na wolnych obrotach i czasami gasnie.Podejrzewam silnik krokowy.Czy Mozna go przemyc? Może to być silnik krokowy, albo brudna przepustnica. Ten pierwszy można próbować przeczyścić, ale to mozolna robota, przepustnicę możesz wymyć sam. I drugie pytanko: W jaki sposob zczytac bledy z tego modelu bo nie umie sie doszukac jest to silniki albo 1,6 lub 1,8.Dziekuje wszystkim za porade To zasadnicza różnica czy to 1,6 czy 1,8. Jeśli 1,6 to w dziale "Zrób to sam" masz poradę jak dokonać autodiagnostyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 A właśnie, jak sprawdzić czy silniczek krokowy jest coś nie teges ? Jaka jest zasada jego działania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 A właśnie, jak sprawdzić czy silniczek krokowy jest coś nie teges ?Jaka jest zasada jego działania ? Omomierzem Trzeba tylko znać poszczególne oporności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Trzeba tylko znać poszczególne oporności. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Trzeba tylko znać poszczególne oporności. :?: Ja Ci nie powiem jak się to robi, ale jeśli Ci zależy pogadam jak ostatnio "remontował" swój silniczek krokowy kumpel ujeżdżający Mitsubishi. Konstrukcja silniczka zawsze jest podobna, co niektóre co najwyżej nie są rozbieralne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domel48 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam wszystkich na tym forum.Mam taki problem ,a wlasciwie kolega.A mianowicie Jego primerka nie rowno pracuje na wolnych obrotach i czasami gasnie.Podejrzewam silnik krokowy.Czy Mozna go przemyc? Może to być silnik krokowy, albo brudna przepustnica. Ten pierwszy można próbować przeczyścić, ale to mozolna robota, przepustnicę możesz wymyć sam. I drugie pytanko: W jaki sposob zczytac bledy z tego modelu bo nie umie sie doszukac jest to silniki albo 1,6 lub 1,8.Dziekuje wszystkim za porade To zasadnicza różnica czy to 1,6 czy 1,8. Jeśli 1,6 to w dziale "Zrób to sam" masz poradę jak dokonać autodiagnostyki. Wlasnie w dziale "zrob to sam" nie ma juz tego. A w 1,8 tez mozna bez komputera serwisowego odczytac te bledy?Dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Wlasnie w dziale "zrob to sam" nie ma juz tego A tu: http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.