Gość saki Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 nie dziala mi rezerwa, stąd to pytanie. Czy w przypadku skonczenia sie paliwa zatre pompe? czy jest ona smarowana paliwem? Czy w przypakdu braku paliwa po prostu sie dolewa i jedzie dalej, czy pompka do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 W LPG cienki jestem, ale z tego co wiem, to gaz powinien być podłączony tak, żeby było odcięcie pompy, a jak nie jest, to nie należy dopuszczać do suchego zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość msz Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 B12 ma rację. Powinieneś mies zawsze trochę paliwa na rozruch - zwłaszcza zimnego silnika. Inaczej moga byc kłopoty z pompą. Nawet jeśli zapalisz na gazie (na LPG a nie na "gazie " to będzie ona pracować na sucho dopóki nie nastąpi odcięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 to nie ma nic wspolnego z gazem. ja gazu nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sokrated Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Jeżeli skończy się paliwko silniczek zgaśnie a tym samym pompeczka przestanie pracować. Także dolejesz paliwka i powinno być wszystko ok , aczkolwiek niepowinno sie wyjeżdzać wachy do zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Saki jeżdżąc z niskim poziomem paliwa w baku narażasz pompę paliwa na brak smarowania, co dalej może skutkować zatarciem pompy. Nie stanie się to po jednym razie, ale w przypadku pomp w baku lepiej chuchać na zimne. to gaz powinien być podłączony tak, żeby było odcięcie pompy Dobry gazownik w życiu czegoś takiego nie zrobi, paliwo ma krążyć poukładzie m.in w celu smarowania i chłodzenia, nie zapominaj że masz w swoim silniku jeszcze wtryskiwacze, które też się mogą zapiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 proste pytanie prosta odpowiedz TAK pompa paliwa jest smarowana benzyna :) Poza tym nie warto wyjezdzac paliwa do konca bo niby w jakim celu? a pompka zaciagnac moze syfik jaki sie zebral przez lata uzytkowania auta a jak wszyscy wiemy nasze paliwo pozostawia wiele do zyczenia jesli chodzi o jego jakosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 proste pytanie prosta odpowiedz TAK pompa paliwa jest smarowana benzyna :)Poza tym nie warto wyjezdzac paliwa do konca bo niby w jakim celu? a pompka zaciagnac moze syfik jaki sie zebral przez lata uzytkowania auta a jak wszyscy wiemy nasze paliwo pozostawia wiele do zyczenia jesli chodzi o jego jakosc. Dzięki serdeczne. O to mi własnie chodziło, o konkretną odpowiedź: jest smarowana paliwem, albo nie. I wreszcie się dowiedziałem, bez dywagacji o wtryskiwaczach, gazie i bóg wie czy tam jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.