Gość seter74 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 mam primere z 2004 r 2.2 dci j mam pytanie odnosnie rozrzadu tam jest pasek czy lancuszek???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 ostatnio zdania byly podzielone ale ja dalej stawiam na pasek a jak tam telefon dowiedziales sie czegos :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 ostatnio zdania byly podzielone ale ja dalej stawiam na pasek A ja na łańcuszek i to nawet dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seter74 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 no i weź tu bądz mądry!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 faktycznie chyba jest lancuch bo w katalogach nie paskow rozrzadu dla tego modelu :< a wydaje mi sie ktos kiedys pisal ze tam pasek siedzi i zmylilo mnie tez to ze to niby renowka. sorki za zamieszanie ale sprawdzilem jeszcze lagune 2003 2.2dci ma pasek to dziwne troche. :diabel: jednak ten motor to nie dokonca zabojad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 jednak ten motor to nie dokonca zabojad Silniki YD (2.2 2.5) to są silniki Nissana. Franzuzy maczali tylko palce (chyba) przy dołożeniu Common raile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 a te 126koni co maja to tez na szynie common rail sa czy nie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 na szynie boschowskiej.A common rail denso to wymysł zdecydowanie japoński nie francuski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chestero Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 To może powiecie mi czy ja w swoje P11 SLX 2,0 benzyna z 1997 r mam pasek czy łańcuch ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 P11 SLX 2,0 benzyna z 1997 r mam pasek czy łańcuch ? Łańcuch - jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chestero Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Łańcuch - jeden. Dzięki wielkie, a jak jest z wymianą ? wymienia się go ? jeżeli tak to co ile ? dzięki jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Z łańcuchami nie ma reguły - nie ma czegoś takiego jak wymiana okresowa. Hałasuje, to wtedy się myśli, to może być za 50, a może i za 300 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chestero Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 czyli jeżeli nic mi nie hałasuje to nie muszę go wymieniać cieszy mnie to bo jeżdżę już rok tym autem i nie wiem czy przede mną ktoś go wymieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 lepszy cichy oryginalny iż świeżo wymieniony zamiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szwedek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Od niedawna jestem posiadaczem p12 2,2dCi YD22DDTi i w mojej instrukcji jest adnotacja że silnik posiada łańcuch. Panowie w Niemieckim serwisie powiedzieli że nie ma limitu kilometrów na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 limitu moze i nie ma, ale w moim aucie wytrzymal tylko 150,000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 w service manualu do p12 wyraźnie napisali że silnik 2.2d ma łańcuch(y) na pasku jest tylko 1.9dci. Już kiedyś to wyjaśnialiśmy EDIT: o konkretnie tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#166559 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysiotm Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 witam jestem posiadaczem p12 2.2 ddti (silnik japoński) i właśnie ten silnik ma łańcuch , silniki po 2002r czyli od renaulta mają paski wiem bo znajomy ma lagune 2.2 dci i wymieniał posek pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 wiem bo znajomy ma lagune 2.2 dci i wymieniał posek pozdro. W N16, V10, T30 i P12 są silniki YD22 i jest to silnik Nissana. A YD22 zawsze był na łańcuchach. Także ten z Laguny ma tylko tą samą pojemność i to wszystko co je łączy. Natomiast slniki 1.9 z P12, czyli F9Q są silnikami Renault, one są na pasku, ale te występują w kilku odmianach i nie da się tak po prostu przełożyć go np. z Megane do Primery. Są znaczne róznice w tym wszystkim, co jest przykręcone do gołego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 W N16, V10, T30 i P12 są silniki YD22 i jest to silnik Nissana. A YD22 zawsze był na łańcuchach. Także ten z Laguny ma tylko tą samą pojemność i to wszystko co je łączy. Natomiast slniki 1.9 z P12, czyli F9Q są silnikami Renault, one są na pasku, ale te występują w kilku odmianach i nie da się tak po prostu przełożyć go np. z Megane do Primery. Są znaczne róznice w tym wszystkim, co jest przykręcone do gołego silnika. Zgadzam się w 100% z przedmówcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość g4l4nt Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgadzam się w 100% z przedmówcą hehehe trzy lata zajęło ci sprawdzenie tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 hehehe trzy lata zajęło ci sprawdzenie tego? A co, jest jakiś limit? Mądrze, kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.