Gość rychu25 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 sluchajcie pomozcie niedawno zauzazylem ze mam luz na maglowenicy. drazki sprawdzone i wszystko jest dobrze. tylko ta maglowenica tak jak by miala luz . jak to naprawic i czy wogole da si eto naprawic. samochod to p10 z 1995 silnik 1.6 16v. pomozcie. ewentualnie co wymienic i jaki tego koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 jezdzij nic ci niebedzie - to jest tez przypadlosc nissanów... pada maglownica - nawet wymiana drazków niepomaga po luzy sa poinowe nie poziome.. chyba ze ma szpoziome wtedy wymien drazki - a tnie ci opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witam podjedz do mechaniora i zobacz czy masz śrubę do kasowania luzu powinna być zjak patrzysz od tyłu samochodu po lewej stronie (nie każda maglownica ma taką) jak masz to miech ci mechanior skasuje luz i po kłopocie,a jak niemasz to pozostaje regeneracja albo kupić używaną.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 dwie konkretne wypowiedzi i po temacie ;-) a bym sie wypowiedział ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychu25 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 wlasnie chlopaki tnie mi troche opony po zewnetrzej. ale drazki sprawdzalismy to ni em azadnych luzow. ale zauwazylem jescze takie cos ze ja podneisionym aucie luz jest mneijszy a jak opuszcze to jest wiekszy i bardzej slychac stukanie. jesli byla by do wymiany maglownica to pomozecie w szukaniu drugiej za rozsadne pieniadze? a jutro lukne n ata srube czy jest czy jej nie ma. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 dostep do tej sruby jest przepieprzony ale sie oplaca - tylko nie za mocno zeby ci wspomaganie nie chodzilo jak by bylo bez hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 dostep do tej sruby jest przepieprzony ale sie oplaca - tylko nie za mocno zeby ci wspomaganie nie chodzilo jak by bylo bez hihi święte słowa. Ja troche przedobrzyłem i przez pewien czas miałem wspomaganie "dla kulturysty" Poprawiłem i ok. Ps tej śruba jest dostępna dopiero po odkręceniu maglownicy i odciągnięciu jej do przodu. No i jeszcze problem z kluczem. To jest coś na zasadzie trzech bolców. Śruba jest plastikowa więc trzeba uważać żeby jej trwale nie uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Chciałbym odświeżyć temat, moj kolega kupił sobie P11 i po jakims czasie wyszło że ma luzy na maglownicy. Prosze powiedzcie gdzie dokladnie jest ta śruba do regulacji w P11 i jak można zniwelować ten luz bo jest dla niego wkurzający. Z góry wielkie dzięki za porady... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 maglownica , nie łapię o czym muwicie może to inaczej się nazywa opiszcie dokładniej , czy to wspomaganie?????, tylko nie robic sobie j-----j. :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotras Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 maglownica , nie łapię o czym muwicie może to inaczej się nazywa opiszcie dokładniej , czy to wspomaganie?????, tylko nie robic sobie j-----j. :028: Bez jaj Maglownica Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem , która służy do zapewnienia odpowiedniego przełożenia kinematycznego i dynamicznego oraz odpowiedniej charakterystyki sprawności mechanizmu kierowniczego. Przekładnia ta musi odznaczać się niezawodnością, a jej konstrukcja musi umożliwić regulację luzów powstających wskutek zużywania się współpracujących powierzchni. Istnieje wiele odmian przekładni kierowniczych, które różnią się między sobą w sposób zasadniczy. :509: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszo1 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Tu masz foto z ta sruba http://www.leszo3.republika.pl/1/1.jpg tylko jakosc zdiecia nie zabardzo.Tez mialem takie luzy,zeby ja zlikwidowac nie trzeba odkrecac maglownicy(przenajmniej mi miechanik nie odkrecal) poknal przecinakem w ta doza kontrujaca srube,poluzowal,kazal mi poszarpac kierownica,jak przestalo pokac to zakatrowal i po sprawie.Zajelo mu to jakies 5min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 ja mialem inny motyw, wyrobila sie guma ta co jest za ta uchem ktora trzyma maglownice do trawersu byl luz i delikatnie pukalo odkrecilem to ucho co trzyma pod ta gume i na gume nalozylem grubsza blache tak ze zniwelowalem luz skrecilem i jest OK w serwisie chcieli za sztuke cos 70zl, nigdzie indziej niedostepne pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Panowie dzięki za podpowiedzi, w zasadzie nie widzialem P11 od spodu więc nie wiem czy tam jest tak jak na fotce od leszo 1 albo jest taka guma jak pisze hermoll ale to wszystko przekaże koldze. wielkie dzięki panowie za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 te gumy to takie tuleje rozciete w jednym miejscu pod lapami trzymajacymi maglownice do podwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Troche odświeże temat. Sprawdzałem drążki kierownicze i są jak nowe a okazało się że mam luz na maglownicy... nie lubie jak mi coś stuka w aucie i chciałem coś z tym zrobić... pierwsza moja myśl była taka że dołoże troche smaru na listwe i będe dalej jeździl. Wyczytałem że można troche skasować luz jakąś srubą regulacyjną. Mam pytanie czy ktoś ostatnio przerabiał ten problem??? Jak ktoś ma może fotki tej śruby prosze o linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.