Gość Latarnik Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam postanowiłem zainstalowac alarm z zdalnym odpalaniem oraz komunikacja 2 kierunkową jestem ju zprzy koncu montazu ufff zajeło mi to 2,5 dnia i troche nerwów cały pulpit rozebrany ale dane juz spływaja do pilota wyswietlacza .Mam pyanko czy ktos podłaczał odpalanie na pilota chodzi mi czy jest jakies zabezpieczenie ktore nie pozwal załaczyc załonu bez kluczyka bo jestem na koncowym etapie własnie tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 przy manualnej skrzyni biegów - to ryzykowne przedsięwzięcie. Oczywiscie , że jest - immobiliser - bez kluczyka nie odpali większość nissanów - i chwała im za to.. Jaki model auta? Może nie ma immo Twój model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Kiedys dowiadywalem sie o mozliwosc podlaczenia czegos takiego do Fiacika - pamietam tylko ze mialo nie obyc sie bez elektronika ktory mial pogrzebac w kompie w celu wyeliminowania immobiliser'a (chcial za to calkiem niezla kaske...). powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Latarnik Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 model to k11 i immobiliser ma i mam manualną tylke z sie nie boje bo ten alarm nie odapli samochodu jezeli nie ma sygnału z altelnatora ale mysle zeby załozyc mały sterowik ktory mierzy prąd pobierany przez rozrusznik i jezeli jest na biegu to bedzie troche wiekszy wyiec bedzie wysyłał sygnał do sterwonka zeby zablokował odpalanie ale ten alarm ma i tak te zabezpieczenie tyle ze napieciowe i maksymalnie wysyła 3 impulsy do rozrusznika tylko ten immobiliser mnie martwi bo rzeczywiscie jak podłaczyłem bezposrednio do starcyjki bez kluczya to nie pali ale ominą to chyba nie problem bo mam schemta instalacji tylko sie zastanawiam czy warto ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 ale mysle zeby załozyc mały sterowik ktory mierzy prąd pobierany przez rozrusznik i jezeli jest na biegu to bedzie troche wiekszy wyiec bedzie wysyłał sygnał do sterwonka zeby zablokował odpalanie A jakbyś tak wykorzystał do tego czujnik 'położenia luz'? A z NATS, to faktycznie, niejeden na tym stanął, przecież kluczyk nie musi być fizycznie włożony do stacyjki, wystarczy pluskwę przykleić gdzieś blisko anteny. Oczywiście przestał by spełniać swoją funkcję, no ale coś kosztem czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Pluskwę można uruchamiać oczywiście z pilota - to nie problem. Moim zdaniem, najbezpieczniej będzie skombinować czujnik ruchu (mam taki w Primerze i działa już przy obrocie koła o 5 st. to daje 5-10 cm ruchu pojazdu - opcja alarmu typu Skorpion). Z tym czujnikiem prądu - to się nie baw - rozrusznik za każdym razem bierze inny prąd w zależności jak się tłoki ustawią - to nie zadziała. Oczywiści kilka przekaźników bym dołożył np - odpalenie na biegu - pętla odcina ECM i rozrusznik natychmiast - wysyłając sygnał do centralki alarmu - a ta do Twego pilota - o możliwości pozostawienia na biegu. Skrzynia manualna raczej nie posiada czujki biegu jałowego - to by rozwiązało nasz problem... [ Dodano: Nie 11 Lut, 2007 17:35 ] A jakbyś tak wykorzystał do tego czujnik 'położenia luz'? jest taki w micrach?, gdzie się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 W skrzyni RS5F41A, czyli tej pierwszej (ten typ co w K10) w 1.0 jest zintegrowany z czujnikiem światła cofania, 4 piny we wtyczce. W skrzyni RS5F30, czyli w tej młodszej jest wkręcony w obudowę skrzyni na wysokości głównego wodzika, na dole, niżej niż od światla cofania. Czujników 'neutral switch' nie było w starszych dizlach i gaźnikowcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Latarnik Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Mysle ze ta opcja czujnika katowego to bardzo dorza rzecz bo z rousznikiem i poborem produ to ruznie bywa to macie racje a nie chce mi sie programowac mikroklontrolera i wrzucjac przetworniki a/c tylko dla tej opcji zaplania a jak wyglada ten czujnik katowy jak go sie montuje czy on jest spiety z tarcza pomiaru obrotu abs- u czy to ultradzwieki lub mikrofala moze wiecie czy jest jakis dodatkowy moduł bo abs nie mam w swej mikrze ehh duzo trzeba sie nagrzebac w tych kabelkach ale czego sie nierobi dla wygody zebt sobie wsiac do ciepłego samochdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.