Gość Mefisto Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Witam Jestem tutaj nowy co prawda sie przywitalem ale jesli nikt tego nie czytal to witam jeszcze raz Panowie(i Panie o ile takie są) mam prosbe.Mam Nissana Pulsara NX N12 1.6 i zaczol pierdziec mi pod kolektorem.niby dla mnie to fajnie ale mam tez wyrzucone bebechy z 3 tłumnika i niemam 2 beczólki tylko rure wiec panowie w mundurach sie czepiają.pwoiedzcie mi czy tam pomiedzy kolektorem a pierwszym tlumikiem powinna byc jakas uszczelka czy moze ten kielich tak zwany tzn ta siatka gruba gietka co jest w nowych juz autach ?? ja od kad posiadam auto niemailem tego tam a teraz jakbym zalozyl ta siatke to by mi przesunelo caly uklad wydechowy do tylu prawda?? wiec niewiem co tam ma byc . zreszta jak zalozyc siatke skoro jest to w tym momencie skrecane na dwoch drubach tak jakby na takich obejmach czyli na rurze od tlumika jest obiema ktora przykrecamy do kolektora pod autem a jak zaloze siatke to niedosc ze tak jak pisalem cofnie mi tlumik to jeszcze nieskrece tego.ktos mi moowil ze to wchodzi na scisk do srodka a uszczelke mi tam przepali temperatura i musi byc ta gietka siatka.wiec ?? pomozecie jakos ?? bardzo bede wdzieczny POZDRAWIAM Sławek MEF Kraków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Oryginalnie tam nie ma sadki(elastyczny łącznik) tylko skręcane na kielich czyli mama i tata Skoro pierdzi to pewnie rura przerdzewiała albo rozkręciło się na kanale sprawdzisz Jeśli chcesz łącznik elastyczny wspawać to musisz o tyle skrócić rurę o długość plecionki ponieważ są różnej długości o tyle skracasz i nic do tyłu nie idzie jeśli ci tak powiedział fachowiec to guzik się zna Do kolektora jest przykręcana na uszczelkę rura a dalej właśnie kielich jeśli to na uszczelce to tylko pasta i gra ale może jest już rurka przerdzewiała najlepiej sam pooglądaj na kanale Jeśli mowa o uszczelkach to za 10zł. kupisz pastę Bosala do uszczelek i na niej skręć zakleja duże dziury ja na niej rozkręcam i skręcam po kilka naście razy na jednej uszczelce jak robie kolektor i przymierzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mefisto Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 czyli rozumiem ze wystarczy ze kupie uszczelke + paste bosala ibedzie git??ale smaruje uszczleke czy po skreceniu juz smaruje caly tlumik na laczeniu ?? bo ja sobie zrobilem uszczelke z takiej grubej gumy ok5mm ze sznurmaki w srogku zmacniana wycialome z czegos ale niezakladalem wlasnie po tym jak uslyszalem o tym elastycznym laczniku .takie uszczelki powinny byc w japan cars-ie prawda?? a jakby kupic np ta paste do latania tlumikow z siatka i tym obwinac to laczenie ?? gdzie moge kupic ta pase bosala ?? w kazdym sklepie motoryzacyjnym?? dzieki z gory tomku za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Guma stanowczo odpada bo tam jest wysoka temperatura nawet 300st więc się zapali :!: W sklepie z tłumikami kupisz nową uszczelkę jak nie to Smaruj starą uszczelkę z dwóch stron przed założeniem i skręcaj Też powinno trzymać jeśli powierzchnie kołnierzy są w miarę równe Łącznik to 60-120zł daruj sobie bo on tylko jest amortyzatorem chroniącym przed przenoszeniem drgań z silnika na resztę układu a oryginalnie masz taki łącznik ze sprężynkami który spełnia to zadanie Łącznik zda egzamin jeśli masz dziurę na rurce to wycinasz ten przerdzewiały kawałek i wstawiasz łącznik inaczej po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.