Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Łączenie Tłumika Z Kolektorem_POMOCY!!


Gość Mefisto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem tutaj nowy co prawda sie przywitalem ale jesli nikt tego nie czytal to witam jeszcze raz :)

Panowie(i Panie o ile takie są) mam prosbe.Mam Nissana Pulsara NX N12 1.6 i zaczol pierdziec mi pod kolektorem.niby dla mnie to fajnie ale mam tez wyrzucone bebechy z 3 tłumnika i niemam 2 beczólki tylko rure wiec panowie w mundurach sie czepiają.pwoiedzcie mi czy tam pomiedzy kolektorem a pierwszym tlumikiem powinna byc jakas uszczelka czy moze ten kielich tak zwany tzn ta siatka gruba gietka co jest w nowych juz autach ?? ja od kad posiadam auto niemailem tego tam a teraz jakbym zalozyl ta siatke to by mi przesunelo caly uklad wydechowy do tylu prawda?? wiec niewiem co tam ma byc . zreszta jak zalozyc siatke skoro jest to w tym momencie skrecane na dwoch drubach tak jakby na takich obejmach czyli na rurze od tlumika jest obiema ktora przykrecamy do kolektora pod autem a jak zaloze siatke to niedosc ze tak jak pisalem cofnie mi tlumik to jeszcze nieskrece tego.ktos mi moowil ze to wchodzi na scisk do srodka a uszczelke mi tam przepali temperatura i musi byc ta gietka siatka.wiec ?? pomozecie jakos ?? bardzo bede wdzieczny

 

POZDRAWIAM

Sławek MEF

Kraków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie tam nie ma sadki(elastyczny łącznik) tylko skręcane na kielich czyli mama i tata

Skoro pierdzi to pewnie rura przerdzewiała albo rozkręciło się na kanale sprawdzisz

Jeśli chcesz łącznik elastyczny wspawać to musisz o tyle skrócić rurę o długość plecionki ponieważ są różnej długości o tyle skracasz i nic do tyłu nie idzie jeśli ci tak powiedział fachowiec to guzik się zna

Do kolektora jest przykręcana na uszczelkę rura a dalej właśnie kielich jeśli to na uszczelce to tylko pasta i gra ale może jest już rurka przerdzewiała najlepiej sam pooglądaj na kanale

Jeśli mowa o uszczelkach to za 10zł. kupisz pastę Bosala do uszczelek i na niej skręć zakleja duże dziury ja na niej rozkręcam i skręcam po kilka naście razy na jednej uszczelce jak robie kolektor i przymierzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem ze wystarczy ze kupie uszczelke + paste bosala ibedzie git??ale smaruje uszczleke czy po skreceniu juz smaruje caly tlumik na laczeniu ?? bo ja sobie zrobilem uszczelke z takiej grubej gumy ok5mm ze sznurmaki w srogku zmacniana wycialome z czegos ale niezakladalem wlasnie po tym jak uslyszalem o tym elastycznym laczniku .takie uszczelki powinny byc w japan cars-ie prawda?? a jakby kupic np ta paste do latania tlumikow z siatka i tym obwinac to laczenie ?? gdzie moge kupic ta pase bosala ?? w kazdym sklepie motoryzacyjnym??

 

dzieki z gory tomku za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guma stanowczo odpada bo tam jest wysoka temperatura nawet 300st więc się zapali :!:

W sklepie z tłumikami kupisz nową uszczelkę jak nie to

Smaruj starą uszczelkę z dwóch stron przed założeniem i skręcaj

Też powinno trzymać jeśli powierzchnie kołnierzy są w miarę równe

Łącznik to 60-120zł daruj sobie bo on tylko jest amortyzatorem chroniącym przed przenoszeniem drgań z silnika na resztę układu a oryginalnie masz taki łącznik ze sprężynkami który spełnia to zadanie

Łącznik zda egzamin jeśli masz dziurę na rurce to wycinasz ten przerdzewiały kawałek i wstawiasz łącznik inaczej po co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...