Gość Xzandafer Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Jak to zrobić: http://www.pulsar.org.au/tech_gtir_conversion.php Fotki: http://www.pulsar.org.au/tech_gtir_conversion_pics.php Ciekawy projekt GTi >>> GTiR z angielskiego forum: http://www.nissangtir.co.uk/forum/forum_po...D=5210&PN=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Przejrzałem to od deski do deski i muszę przyznać że projekt mi się bardzo ale to bardzo podoba i co ciekawe typ zrobił 330KM @ 1,2 bara i to na seryjnych wtryskach paliwa GTI-T (444ccm). No i kolejna ciekawostka - wał od GTI-R ma grubsze główne śruby od koła zamachowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTi-R BOY Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Dobry pomysl Nareszcie ktospomyslal istotnie o mocy a nie 1.4 litra z stozkiem he. Tu w Sydney duzo jezdzi sss version z gtir swap sa to 4/5 drzwiowe fury ale ja bym sie w to niebral poniewaz oponki beda sie cieszysz caly czas nie ma to jak mini godzila gtir good luck mate GTi-R BOY pozdro Sydney Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Fajnie, szczerze mówiac to nie widziałem o kole zamachowym, wiedzy nigdy za mało:) Czytałem o brytyjczyku który ma takiego mega sleepera, czerwony GTi, bez ospoilerowania, tylko szyby czarne a pod machą silnik z GTi-R'a, na 0,7 czy 0,8 bara jest 250km, na 1 barze = 300km, a na 1.2 =320km. I napęd na przód, więc jak koleś mówi, nowe oponki co tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 DeBull sie zwie chyba kolo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 To juz wiem co mnie czeka w niedalekiej przyszłości.. Tylko jeszcze powiedzcie mi od czego jest ten silnik: , od gtira nie bo nie ta przepustnica , od bluebirda też nie bo nie ten kolor pokrywy poza tym brak mocowań do TMIC, od 200sx na pewno nie: Boje sie żeby nie okazało sie to sr20de z przeróbką na Turbo. Sprzedający nie wie od czego bo sie nie zna ( albo ściemnia) Silnik przypłynał z Japan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 od BB tylko tego starszego ? hmmm, sam nie wiem moze to z pulsara SSS uturbiony na kolekotrze z BB albo GTiRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 koleżka nazywa się Andrew Ekechi, modów trochę jest, nie chce mi się tego teraz pisać, może później nie od BB, ten miał zawsze redtopy z tego co wiem to jedyne DET silvertopy były w Avenirach (takie kombi ), pytanie z którego roku jest silnik 95-97 (210hp) czy 97-01 (230hp), zonk może być przy ECU ponieważ te auta występowały tylko z automatem więc ECU ma pewnie jakieś durne ustawienia, możliwe, że będzie trzeba na stockowym ecu z gti + świania to wystroić (choć na tym ecu co będzie napewno pójdzie to jednak jest sprawa błędów i problemów z tym związanych). Nie wiem czy razem z turbo bierzesz... w serii były zwykłe T25 Btw. jaka cena ? możesz mi na PW napisać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 widać że to coś było zesprzęglone z automatyczną skrzynią biegów o i blov offa ma Ps. olej do zasilania turbinki jest brany z przodu bloku czy gdzieś z tylu jakimiś elastycznymi przewodami ? Ukierunkowanie turbiny wskazuje na to że IC jak był to był zamontowany z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Ukierunkowanie turbiny wskazuje na to że IC jak był to był zamontowany z przodu you're right mini FMIC, patrzcie na środek zderzaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 takie małe guwienko ale wydaje mi się że i tak lepiej oddaje ciepło jak TOP IC... Ps. Shopen obadałeś w jakim stanie jest ta twoja T25 turbinka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.