Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[How to] Sunny GTi >>> GTi-R swap


Gość Xzandafer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przejrzałem to od deski do deski i muszę przyznać że projekt mi się bardzo ale to bardzo podoba i co ciekawe typ zrobił 330KM @ 1,2 bara i to na seryjnych wtryskach paliwa GTI-T (444ccm).

 

No i kolejna ciekawostka - wał od GTI-R ma grubsze główne śruby od koła zamachowego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GTi-R BOY

Dobry pomysl

Nareszcie ktospomyslal istotnie o mocy a nie 1.4 litra z stozkiem he.

Tu w Sydney duzo jezdzi sss version z gtir swap sa to 4/5 drzwiowe fury ale ja bym sie w to niebral poniewaz oponki beda sie cieszysz caly czas nie ma to jak mini godzila gtir

good luck mate

GTi-R BOY

pozdro Sydney

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, szczerze mówiac to nie widziałem o kole zamachowym, wiedzy nigdy za mało:)

 

Czytałem o brytyjczyku który ma takiego mega sleepera, czerwony GTi, bez ospoilerowania, tylko szyby czarne a pod machą silnik z GTi-R'a, na 0,7 czy 0,8 bara jest 250km, na 1 barze = 300km, a na 1.2 =320km. I napęd na przód, więc jak koleś mówi, nowe oponki co tydzień :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz wiem co mnie czeka w niedalekiej przyszłości..

 

Tylko jeszcze powiedzcie mi od czego jest ten silnik:

S6002429.jpg

S6002430-1.jpg

 

 

 

 

, od gtira nie bo nie ta przepustnica , od bluebirda też nie bo nie ten kolor pokrywy poza tym brak mocowań do TMIC, od 200sx na pewno nie:

 

Boje sie żeby nie okazało sie to sr20de z przeróbką na Turbo. Sprzedający nie wie od czego bo sie nie zna ( albo ściemnia) Silnik przypłynał z Japan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleżka nazywa się Andrew Ekechi, modów trochę jest, nie chce mi się tego teraz pisać, może później

 

nie od BB, ten miał zawsze redtopy

 

z tego co wiem to jedyne DET silvertopy były w Avenirach (takie kombi :D), pytanie z którego roku jest silnik 95-97 (210hp) czy 97-01 (230hp), zonk może być przy ECU ponieważ te auta występowały tylko z automatem więc ECU ma pewnie jakieś durne ustawienia, możliwe, że będzie trzeba na stockowym ecu z gti + świania to wystroić (choć na tym ecu co będzie napewno pójdzie to jednak jest sprawa błędów i problemów z tym związanych).

Nie wiem czy razem z turbo bierzesz... w serii były zwykłe T25

 

Btw. jaka cena ? możesz mi na PW napisać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać że to coś było zesprzęglone z automatyczną skrzynią biegów o i blov offa ma :D

Ps. olej do zasilania turbinki jest brany z przodu bloku czy gdzieś z tylu jakimiś elastycznymi przewodami ?

 

Ukierunkowanie turbiny wskazuje na to że IC jak był to był zamontowany z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukierunkowanie turbiny wskazuje na to że IC jak był to był zamontowany z przodu

you're right :)

mini FMIC, patrzcie na środek zderzaka

 

nissan_avenir_5213.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie małe guwienko ale wydaje mi się że i tak lepiej oddaje ciepło jak TOP IC...

Ps. Shopen obadałeś w jakim stanie jest ta twoja T25 turbinka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...