Gość d--b Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 n16 przed FL 2000r 73kkm czy ktos sie spotkal z czyms takim: podczas przyspieszania przy okolo 4000obr odczuwa sie delikatny spadek "mocy". tzn jest uczucie jakby sie przydusil czyms. nie czuje sie jakiegos strasznego szarpniecia czy czegos podobnego ale przestaje przyspieszac tak jak kiedys :/ . do 4000obr wszystko jest ok. [ Dodano: Wto 13 Lut, 2007 14:42 ] a i silnik 1,8 jaby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 moze byc problem z przeplywomierzem.. przeszukaj forum odnosnie tego problemu bo sporo o tym bylo. skorzystaj z wyszukiwarki http://www.nissanklub.pl/forum/search.php [ Dodano: Wto 13 Lut, 2007 16:39 ] no dobra poszukam za ciebie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19074 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14282 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=23454 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17526 sprawdz te posty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d--b Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 dzieki wsumie juz jakis czas temu czytalem te posty. dzisiaj nawet przeplywke wymontowalem ale nie widac zeby byla zasyfiona. moze sprobuje odlaczyc aku na noc i kompa zresetowac zobaczymy czy pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 tylko strzelam ale moze ma to cos wspolengo z elementami podajacymi paliwo przy mniejszych predkosciach obrotowych jest spoko a przy wyzszych moze np pompa paliwa nie byc juz tak wydajna jak powinna lub filterek paliwa jest zanieczyszczony i nie daje rady tak szybko przefiltrowac odpowiedniej ilosci paliwa ale wtedy by bylo chyba szarpanie a u Ciebie chyba to jest płynne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Sam też z tym walczę:/ Wyczyściłem przepływkę i przepustnicę (trochę się polepszyło), zmieniłem świece i wszystkie płyny (łącznie z olejem skrzyni biegów), ale zamierzonego efektu nie osiągnąłem. W przyszłym tygodniu jadę na wycięcie katalizatora - może się przytkał (a i tak miałem go wyrzucić) i zobaczymy czy to przyniesie efekt. Jeśli nie to zostaje tylko podpięcie pod kompa i dalsze poszukiwania. d--b też masz u siebie tak, że do 4000-4500RPM idzie ładnie, później przez 0,5s dziura w mocy a wyżej idzie ale słabo? btw. na 3 biegu da się dojść do odcięcia, ale na 4 już nie ma szans - ostatnio sprawdzałem Vmax - "wyciągnęłem" na dłuższym kawałku drogi ok 165 na 4 biegu... - i weź tu wyprzedź kolumnę Tirów... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość D@r3k Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Mam to samo Panowie - do 4000 ładnie a potem "dołek" .. Nawet nie ma efektu "zastanawiania się" - tzn. chwilę przymuli by a później wrócić na normalny poziom mocy.. Poprostu nie ma takiego POWERA jak do 4000. Nie wiem jak u Was, ale u mnie najbardziej jest to odczuwalne na 4ce - czyli najczęstrzy bieg używany przy wyprzedzaniu.. Przy tych obrotach już na 5-tce lepiej się "zbiera". Sprecyzuje - w przedziale obrotów 3500 - 5000 na V-tce ładniej mi przyspiesza niż w tym samym przedziale obrotów na IV-ce.. A przecież V-tka ma dłuższe przełożenie i powinno być odwrotnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 hmm... tego w sumie nie sprawdzałem, czy na 5 biegu byłby żywszy niż na 4 przy V powyżej 150km/h. Na 5 miałby niższe obroty = mniej wydzielanych spalin, jeśli tak, to mogłoby to wskazywać na przytkany wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Kurcze ja mam takie efekt w N15 1,4. Przy 4000 dołuje na dwie sek a potem dalej OK. Z tego co widzę to nie mam przepływki czy jak jej tam. W czym może być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Z tego co widzę to nie mam przepływki czy jak jej tam. Przepływomierz masz na pewno - z tego co pamiętam, jest w N15 przymocowany do przepustnicy - spróbuj wyczyścić jedno i drugie. Polecam preparat firmy Wynn's "Air Intake Carburettor Cleaner" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 witam, może ma to związek z tym ( to z innego postu, ale te 4000 tyś. obrotów i 4 bieg może mieć znaczenie ....) : " .... a i jeszcze jedno, równie ważne jak moc to elastyczności silnika (czas potrzebny do rozpędzenia auta podczas wyprzedzania np. na 4 biegu od 50 do 100km/h) Za to odpowiada maksymalny moment obrotowy, który dla GA16DE wynosi 136 Nm przy 4000 obrotów, a dla GA14DE to 116 Nm przy tej samej wartości obrotów." http://moto.wp.pl/kat,45754,wid,8370795,wi...ml?ticaid=16224 Może chodzi o to, jak się przekroczy max.moment obrotowy przy właśnie 4000 tyś. to następuje chwilowy spadek mocy .... tak wnioskuje z tego artykułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 może być wina ukladu zmiany faz rozrządu, o ile jest on zamontowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 może być wina ukladu zmiany faz rozrządu, o ile jest on zamontowany? Zmienne fazy weszły dopiero po FL - tak mi się wydaje:) ...te 4000 tyś. obrotów i 4 bieg może mieć znaczenie Na innych biegach też jest ten problem, tylko na 3 i niższych biegach udaje się przezwyciężyć opory powietrza;) a na wyższych już nie:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Mas masz rację - faktycznie w 1,4 jest przepływomierz cyt: przepływomierz powietrza z tzw. gorącym drutem oporowym umieszczony na wejściu do obudowy przepustnicy. Trzeba spróbować wyczyścić przepustnicę i zobaczę jaki będzie efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość D@r3k Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Tyle, że QG18DE ma max moment obrotowy przy 2800... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michel Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Mechanicy w nissanie powiedzieli mi, że rozrząd można sprawdzić w ten sposób, że jak stoicie z włączonym silnikiem to starasz się utrzymać obroty na poziomie 4 tyś. Jeżeli samochód nie ma z tym proelbmów tzn, że ok, jeśli ma tzn że rozrząd pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Tyle, że QG18DE ma max moment obrotowy przy 2800... Ale tak ma chyba wersja po FL, ze zmiennymi fazami... Zerknij na poniższy link: Producent silników QG 165Nm/4400RPM 92kW/5600RPM Mechanicy w nissanie powiedzieli mi, że rozrząd można sprawdzić w ten sposób, że jak stoicie z włączonym silnikiem to starasz się utrzymać obroty na poziomie 4 tyś. Jeżeli samochód nie ma z tym proelbmów tzn, że ok, jeśli ma tzn że rozrząd pada. Obroty trzymają się bez problemu. [ Dodano: Czw 03 Lip, 2008 17:41 ] No więc tak: katalizator wycięty (ten drugi. pierwszy na kolektorze jeszcze jest - bo musi :/ ) - ale nie pomogło to na tą przypadłość... Zostaje mi podpięcie pod komputer i zobaczymy co tam się dzieje. Podejrzewam, że to jednak przepływka się kończy... [ Dodano: Sob 05 Lip, 2008 12:16 ] Udało mi się znaleźć autoryzowany (!) serwis Boscha, gdzie za regenerowaną przepływkę (oryginał jest z końcówką 005, regenerowana z 232) liczą sobie 230PLN - zamówiłem. Montaż w poniedziałek i zobaczymy co to będzie [ Dodano: Pon 07 Lip, 2008 17:59 ] Rozwiązałem już ten problem u siebie - winny był przepływomierz. Wyjechałem z Boscha i gaz do deski - byłem już pod bardzo dużym wrażeniem różnicy gdy zauważyłem jeszcze, że jadę na włączonej klimie... Po prostu nie ten samochód D@r3k, d--b bez wachania wymieniajcie przepływkę. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.