Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] WYDRUK Z KOMPA W ASO I ŚWIECĄCY SIĘ CHECK!


Gość Vito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy, ale zadowolony z mojej Primerki P11 WAGON 2001. Byłem właśnie u nissana i dali mi wydruk z kompa:

TW CATALYST SYSY B1 (PO420)

FUEL SYS B1 Mode 4

CAL/LD VALUE 46%

COOLANT TEMP 81 C

L-FUEL TRM B1 101%

S-FUEL TRM B1 100%

ENGINE SPEED 2750 rpm

VEHICL SPEED 98 km/h

ABSOL TH-P/S 13.30%

B/FUEL SCHDL 5.5 msc

INT/ A TEMP SE 14 C

...... i w zasadzie poza tym, że zaświecił mi się CHECK (podobno z powodu uszkodzenia katalizatora) to nic z tego nie rozumiem! Proszę może ktoś mi to przetłumaczy???!!!!!

W drugim wątku to byłem teraz na Mazurach i było dość zimno, i w autku odezwało się jakieś tarcie jakby gumy o gumę z przodu przy prawym kole (ale tylko podczas mrozu, a było poniżej 10 stopni), no i raz przy tym mrozie trochę mi zwariowało radio przeskakiwało a samochodzik zaczął piszczeć, po 2-3 dźwiękach się uspokoił i dalej było OK.

Mam już przejechane ponad 140 000 km.

Trochę martwi mnie ten katalizator, ale radzili mi go na razie nie ruszać, tym bardziej, że do tanich części to on nie należy.

Dziękuję i pozdrawiam NISSANIAKÓW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd katalizatora może sie pojawić po dłuższym postoju , od starych świec , awarii sondy lub samego wypalenia katalizatora. co do tarcia to może być górny wahacz , który lubi odezwać się na mrozie a po rozruszaniu wszystko wraca do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vito, ile wybuliłeś za przyjemność podłączenia się w serwisie pod kompa??

Mnie w Łodzi w Mitsubishi krzyknęli 180PLNów (Nissana jako takiego już nie ma, tylko wykonują naprawy i sprowadzają części- nie mają autoryzacji od Nissana [pewnie lipe odwalali])

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy tarcia gumy o gumę rzeczywiście ustąpiły, jak tylko zrobiło się cieplej. Katalizator bardzo mnie martwi bo Check wciąż się świeci, Kompa na szczęście miałem za darmo, ale na tym przysługi i znajomości mi się skończyły i dalej nic nie rozumiem z wydruku. Teraz na dodatek zatkały mi się spryskiwacze ksenonów, co jest do cholery, tak długo był spokój a teraz wszystko się wali. Dziękuję za podpowiedzi!!!!!!Pozdrawiam!!! :kosci: :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość daniellus
ile wybuliłeś za przyjemność podłączenia się w serwisie pod kompa??

W ASO w Bydgoszczy 60 zł z drobną regulacją, więc nie jest tak źle. Jakiś mechanior kiedyś też mnie straszył jak go zapytałem o kompa. powiedział że on nie ma a waso to za samo podpięcie 150 będą chcieli. Bzdura. Musze dodac że jeśli nie są w stanie zrobić nic z usterką mimo iż podpieli kompa nie kasują ani grosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam.

 

też miałem ostatnio problem z check engine. mieszkam w anglii koło salonu nissana wiec na początku pojechałem tam zapytać ile chcą za podpięcie do komputera a oni 82 funty!!! a najbliższy termin za dwa tygodnie.

 

podziękowałem i pojechałem do polskiego mechanika. podłączył mnie pod kompa, pokazało ze wszystko niby ok, błąd 420 ale check engine zgasło. mówił że to mógł być jakiś chwilowy problem, paliwo brudne itp.

 

co o tym myślicie?? czy jest to mozliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hammel, wiesz dokładnie jaki to był błąd?

jak był:

B0420 Kontrola Przepływu Powietrza - A/C usterka

 

albo bardziej prawdopodobny

P0420 System Katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu.

 

Chyba katalizator ci siadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był błąd PO420.

 

Chyba masz rację BULI. Mechanik też mówil o katalizatorze z tym że on stawial na jakiś chwilowy błąd.

 

Poszperałem po forum dokładniej i z tego co opisywali inni to podłączenie do kompa i skasowanie błędu pomagało na 200-300km. Potem znowu wyskakiwał check engine.

 

Móglby mi jeszcze powiedziec czy to prawda ze druga sonda wskazuje awarie katalizatora i jest tylko od tego? Z tego co wyczytałem tak właśnie jest i nie należy zajmować się sondą tylko katalizatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy ostatnio wymieniane:

- filtr paliwa

- świeczki

 

- LPG zakładam nie ma?

 

Problem ten związany najprawdopodobniej z katem (sygnał daje druga sonda). Albo jakieś naprawde trefne paliwo.

Skasuj sobie błąd i zobacz jak się zachowuje, poszukaj na forum jak to zrobić - zwarcie pinów 9 i 16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jestem nowy, ale zadowolony z mojej Primerki P11 WAGON 2001. Byłem właśnie u nissana i dali mi wydruk z kompa:

TW CATALYST SYSY B1 (PO420)

FUEL SYS B1 Mode 4

CAL/LD VALUE 46%

COOLANT TEMP 81 C

L-FUEL TRM B1 101%

S-FUEL TRM B1 100%

ENGINE SPEED 2750 rpm

VEHICL SPEED 98 km/h

ABSOL TH-P/S 13.30%

B/FUEL SCHDL 5.5 msc

INT/ A TEMP SE 14 C

...... i w zasadzie poza tym, że zaświecił mi się CHECK (podobno z powodu uszkodzenia katalizatora) to nic z tego nie rozumiem! Proszę może ktoś mi to przetłumaczy???!!!!!

W drugim wątku to byłem teraz na Mazurach i było dość zimno, i w autku odezwało się jakieś tarcie jakby gumy o gumę z przodu przy prawym kole (ale tylko podczas mrozu, a było poniżej 10 stopni), no i raz przy tym mrozie trochę mi zwariowało radio przeskakiwało a samochodzik zaczął piszczeć, po 2-3 dźwiękach się uspokoił i dalej było OK.

Mam już przejechane ponad 140 000 km.

Trochę martwi mnie ten katalizator, ale radzili mi go na razie nie ruszać, tym bardziej, że do tanich części to on nie należy.

Dziękuję i pozdrawiam NISSANIAKÓW!

 

u mnie wywala co jakieś 2 miesiace ten błąd - kupiłem sobie czytnik obd2 i sam sobie kasuje. Te pozostałe parametry to dane z chwili gdy ten błąd wystąpił - u mnie występuje w podobnych warunkach jeśli chodzi o prędkość (jakies 90-100km) - i to jedyna regularność której mogę się u siebie doszukać. Ogólnie to proponuje nie stresować sie tym jeśli to jedyne co dolega :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, tzn. co jakiś czas zapala mi się CZECK w czasie jazdy, ale po trzech lub czterech dniach sam gaśnie. Może to zbieg okoliczności ale zauważyłem że on się zapala kiedy w trasie poużywam sobie trochę klimy. Czy może mało gazu, albo sprężarka nawala i czy w ogóle klima jest monitorowana przez jakieś czujniki? Dodam tylko że klima działa, ale sprężarka pracuje dość głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...